برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی مردانه سور مکانیکال اسکلتون وینتیج استایل SEWOR Men's Mechanical Skeleton Transparent Vintage Style Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی مردانه سور مکانیکال اسکلتون وینتیج استایل SEWOR Men's Mechanical Skeleton Transparent Vintage Style Watch کد 12951 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • مشکی
  • طلایی
نام تجاری:
3,289,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی مردانه سور مکانیکال اسکلتون وینتیج استایل SEWOR Men's Mechanical Skeleton Transparent Vintage Style Watch یک ساعت بسیار شیک مردانه است که در سال 2016 روانه ی بازار گردید. ساعت مردانه سور از سری ساعت های موتور باز یا اسکلتون این کمپانی لاست که دارای موتور مکانیکی بوده و نیاز به باتری ندارد. برای تامین نیروی محرکه ی مورد نیاز آن تنها بستن ساعت به مچ دست کافی است و حرکت دست باعث کوک شدن ساعت می گردد. اما با این حال می توان از اهرم کوک ساعت سور نیز استفاده کرده و ساعت را کوک کرد. باید دقت داشت که چرخاندن سر کوک با ملایمت صورت گیرد و از چرخاندن بیش از 15 تا 20 مرتبه ی آن نیز خودداری شود.

sewor1

ساعت مردانه ی سور اسکلتون مکانیکال دارای صفحه ی گرد به قطر 41 میلیمتر و ضخامت 8 میلیمتر می باشد . این ساعت دارای بندی چرمی به پهنای 20 میلیمتر است و در سه رنگ متفاوت تهیه شده است. شیشه ی ساعت سور از جنس مواد معدنی و ضد خش می باشد و می تواند به عنوان یک ساعت فشن ، روزمره ، رسمی و یا کلاسیک مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی مردانه سور مکانیکال اسکلتون وینتیج استایل SEWOR Men's Mechanical Skeleton Transparent Vintage Style Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی مردانه سور مکانیکال اسکلتون وینتیج استایل SEWOR Men's Mechanical Skeleton Transparent Vintage Style Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
مکانیکی
سری
اسکلتون
قطر صفحه
41 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
طلایی - نقره ای
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
چرم
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
کوک کردن - حرکت دست
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,074,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton کد 12944 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم