برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton کد 12944 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,074,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton یک ساعت با کیفیت زنانه و مردانه است که به صورت اتوماتیک طراحی شده و نیازی به باتری ندارد. ساعت وینر اسکلتون صفحه ای مشکی رنگ با قابی نقره ای دارد که قطر آن 40 میلیمتر و ضخامت آن نیز 6.5 میلیمتر می باشد. این ساعت اسپرت وینر دارای بندی چرمی به رنگ مشکی است که با یک سگک نقره ای به دور مچ دست بسته می شود. 
آنچه در مورد ساعت های مکانیکی می بایست مورد توجه قرار گیرد تاثیر میدان های مغناطیسی بر عملکرد آنها است که می تواند موجب اختلال در عملکرد ساعت شده و آن به آن آسیب برساند . از این رو از قرار دادن این مدل ساعت ها در اطراف اشیائی همچون گوشی موبایل جایز نیست. به علاوه این ساعت وینر تا 1 اتمسفر ضد آب می باشد و تنها در مقابل قطرات آب مانند باران و یا قطرات ناشی از شستن دست مقاوم می باشد و نمی تواند در حمام و یا استخر مورد استفاده قرار بگیرد. 

winner2

ساعت وینر کلاسیک از سری ساعت هایی است که به سبک استیم پانک طراحی شده است . این سبک از دهه 1980 و 1990 میلادی پا به عرصه نهاد و حال و هوای علمی - تخیلی خاصی را دارا می باشد. سبک استیم پانک به دوران ویکتوریا و زمانی باز می گردد که هنوز از قدرت بخار در صنعت استفاده نشده بود. 

همچنین این ساعت کلاسیک وینر از سری ساعت های اسکلتون این برند می باشد. ساعت مچی موتوز باز یا اسکلتون در حقیقت به ساعت هایی اطلاق می گردد که از پشت و یا از روی ساعت موتور و اجزای آن مشخص بوده و می توان بخش عمده ای از عملکرد ساعت را مشاهده نمود. ساعت اسپرت وینر نیز همچون اغلب ساعت های اسکلتون یک ساعت مکانیکی است که نیاز به باتری نداشته و به صورت کوکی شارژ می شود. ساعت مچی وینر کلاسیک استیم پانک اسکلتون به دو صورت کوک می شوند. یک روش چرخاندن سرکوک در جهت چرخش عقربه های ساعت است که باید دقت شود که چرخش بسیار ملایم باشد و بیشتر از 20 تا 25 دور نیز چرخانده نشود. در روش دیگر فقط بر دست داشتن ساعت کفایت می کند و با حرکت دست ساعت وینر اسکلتون شما برای ادامه کارکرد کوک می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه و مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع کاربری
کلاسیک , روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
مکانیکی
سری
اسکلتون
قطر صفحه
40 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
چرم
رنگ بند
مشکی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
1A
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
کوک کردن - حرکت دست
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-02-05

چرا قیمت این ساعتتون بروز نیست؟

پاسخ فروشگاه:

درود
در حال حاضر قیمت بروز و مشکلی ندارد
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم