برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون Winner Men's Mechanical Elegant Skeleton Dial Wrist Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون Winner Men's Mechanical Elegant Skeleton Dial Wrist Watch کد 12942 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • طلایی
نام تجاری:
3,126,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون Winner Men's Mechanical Elegant Skeleton Dial Wrist Watch یک ساعت مکانیکی و کوکی است که به صورت اسکلتون یا قلب باز طراحی شده است. ساعت های اسکلتون عموما به صورت اتوماتیک ( مکانیکی ) تهیه می شوند و برای کار کردن نیازی به باتری ندارند بلکه نیروی مورد نیاز برای حرکت چرخدنده های آنها از طریق حرکت دست به هنگام استفاده تامین می گردد. البته در این مدل ساعت ها اهرم کوک نیز وجود دارد که می توان برای شارژ کردن ساعت از آن اهرم نیز استفاده نمود. توصیه می شود در روز های ابتدایی استفاده از ساعت مردانه وینر مکانیکال ابتدا آن را کوک کرده و سپس از آن استفاده نمایید. کوک کردن ساعت به وسیله ی سرکوک می بایستی در جهت حرکت عقربه های ساعت باشد و همچنین چرخاخدن اهرم نبایست بیشتر از 15 تا 20 دور صورت گیرد.

winner1

 ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون دارای صفحه ای به قطر 41 میلیمتر و ضخامت 6.5 میلیمتر می باشد که قاب آن به رنگ مشکی و اجزای داخلی و اعداد آن طلایی و آبی رنگ طراحی شده است. همچنین این ساعت وینر دارای بندی چرمی با پهنای 20 میلیمتر می باشد که مطابق با اندازه ی استاندارد برای مچ دستان آقایان طراحی شده و طول آن 24 سانتییمتر می باشد. این ساعت وینر تنها در مقابل قطرات آب مانند باران و یا قطرات ناشی از شستن دست ضد آب می باشد و نمی تواند در حمام و یا استخر مورد استفاده قرار بگیرد. 

در ویدیو زیر جعبه گشایی ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون Winner Men's Mechanical Elegant Skeleton Dial Wrist Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی مردانه وینر مکانیکال الگانت اسکلتون Winner Men's Mechanical Elegant Skeleton Dial Wrist Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
کلاسیک , روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
مکانیکی
سری
اسکلتون
قطر صفحه
41 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
چرم
رنگ بند
مشکی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
پاشش قطره ای آب
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
کوک کردن - حرکت دست
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,074,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت اسپرت وینر کلاسیک استیم پانک مکانیکال اسکلتون مشکی نقره ای Winner Classic Steampunk Mechanical Wristwatch Black Skeleton کد 12944 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم