برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه بخور سرد و مرطوب کننده هوا بیورر Beurer LB 45 air humidifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه بخور سرد و مرطوب کننده هوا بیورر Beurer LB 45 air humidifier کد 20271 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,820,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه بخور و مرطوب کننده هوا بیورر Beurer LB 45 air humidifier مرطوب کننده هوا با مخزن آب 2.8 لیتری قابل جابجایی و نازل های مه پاش قابل تنظیم تا 30 متر مربع رطوبت نقش مهمی در آب و هوای خوب اتاق دارد. رطوبت طبیعی هوا اغلب بسیار کم است، به خصوص در ماه های سرد. از مرطوب کننده هوا در خانه خود استفاده کنید تا محیطی راحت را تضمین کنید تا در آن احساس خوبی داشته باشید.دستگاه Beurer LB 45 مجهز به اتمیزه کردن اولتراسونیک میکرو ریز و مناسب برای استفاده با روغن های معطر است که دارای مخزن آب 4 لیتری قابل جابجایی با خروجی رطوبت تا 300 میلی لیتر در ساعت و دو نازل مه پاش 360 درجه قابل تنظیم می باشد که به طور مداوم با صفحه کرومی قابل تنظیم است همچنین دارای سنج رنگارنگ سطح آب مخزن و خاموش شدن خودکار در هنگام خالی بودن مخزن و فیلتر ضد رسوب آهک است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بخور بیورر LB 45 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دستگاه بخور ارشاکو دستگاه بخور و مرطوب کننده هوا بیورر Beurer LB 45 air humidifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مرطوب کننده هوا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شعاع تحت پوشش
30 متر مربع
توان
وات 25
حجم هوای خروجی
300میلی لیتر در ساعت
عملکرد بخور
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم