برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه تصفیه هوا بیورر Beurer LW 230 Air washer Air Purifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تصفیه هوا بیورر Beurer LW 230 Air washer Air Purifier کد 20270 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,927,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه تصفیه هوا بیورر Beurer LW 230 Air washer Air Purifier یک دستگاه همه کاره هوای محیط است که از طریق بخور سرد هوا را مرطوب می کند و همچنین آن را از طریق شستشو با هوا تمیز می کند. از طریق پدهای یون نقره، از رشد باکتری ها و قارچ ها در آب جلوگیری می شود، به این معنی که نیازی به افزودن مایعات شیمیایی نیست. تصفیه کننده هوا LW 230 دارای تنظیم خودکار است و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.Beurer LW 230 آب گرد و غبار خانگی، گرده، موی حیوانات و بوهای هوا را پاک می کند و دارای سنسور سطح آب، سطح سنج آب و خاموش شدن ایمنی در صورت خالی بودن مخزن می باشد و تقریبا بدون صدا اجرا می شود. تصفیه هوای بیورر LW 230 صفحه نمایش LCD آبی دارد و تنظیم خودکار خروجی رطوبت کار می کند و همچنین دارای عملکرد در شب در سطح 1 یا 2 است و در کل 3 سطح دارد.

سای رویژگی های قابل ذکر در تصفیه هوای Beurer LW 230 قطعات آسان برای جدا کردن، مجموعه دیسک قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و حوضچه آب،قابل استفاده با تایمرشامل پدهای یون نقره از رشد باکتری ها و قارچ ها در آب جلوگیری می کندو نیازی به افزودن مایعات شیمیایی نیست.

  • بدون نیاز به تعویض فیلتر
  • مناسب جمع آوری ریزگردها و موی حیوانات
  • مناسب تصفیه هوا و مرطوب سازی
  • قابل استفاده برای 40 متر مربع
  • حجم آب 7.25 لیتر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تصفیه کننده هوا بیورر LW 230 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی تصفیه هوا ارشاکو دستگاه تصفیه هوا بیورر Beurer LW 230 Air washer Air Purifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تصفیه کننده هوا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
30 * 30 * 34 سانتی متر
سایر مشخصات
شعاع تحت پوشش
40 مترمربع
تایمر
دارد
عملکرد بخور
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم