برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تصفیه کننده هوای بیورر Beurer Air Purifier LW110

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تصفیه کننده هوای بیورر Beurer Air Purifier LW110 کد 10761 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
24,840,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تصفیه کننده هوای بیورر Beurer Air Purifier LW110 یک مرطوب کننده هوا و همزمان به عنوان تمیز کننده هوا عمل می کند. Beurer LW110 با مکش هوای اتاق به داخل دستگاه کمک می‌نماید تا هوا در تماس با چرخش دیسک‌ های مرطوب مولکول آب را جذب نماید و ذرات هوا مانند گرد و غبار، گرده، موی حیوانات و بو را تصفیه نماید.
این محصول علاوه بر پاکیزه ساختن هوای اتاق رطوبت هوا را از طریق بوخور سرد تامین می‌نماید. دستگاه Beurer LW110 جهت تصفیه هوا و تامین رطوبت یک اتاق 36 متری مناسب بوده و مخزن آن مقدار 7.25 لیتر گنجایش دارد. از ویژگی های بارز تصفیه هوای بیورر LW110 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
نشانگر میزان آب مخزن - خاموشی خودکار ایمنی - دارای سنسور سطح آب - نمایشگر LCD با نور آبی  - حداکثر ظرفیت 7.25 لیتر - تمیز کردن هوا با ایرواشر  - صفحه نمایشگر سطح آب  - دارای سه مرحله عملکرد فن - مناسب برای اتاق تا 36 متر مربع - کم مصرف با توان مصرفی 38 وات - تنظیمات 1 و 2 مناسب عملکرد در شب - صرفه جویی در هزینه و انرژی بخاطر عدم استفاده از فیلتر - دو دستگاه در یک دستگاه: مرطوب کننده و تمیز کننده هوا - قطعات جدا شونده با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی  - سطح محیط مرطوب کنندگی (دیسک های رطوبت): 2.5 متر مربع - در صورت خالی شدن مخزن دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود. آب بهداشتی با افزودنی های آب شامل افزودنی ضد رسوب مورد نیاز است - صدای نویز دستگاه در 3 مرحله عملکرد فن برابر با 30، 35 و 40 دسی بل - تنظیم خودکار رطوبت هوای اتاق از طریق مرطوب کنندگی عبور هوا از آب - هوای پاک بدون فیلتر: حذف گرد و غبار، گرده گیاهان، موی حیوانات و بو.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تصفیه کننده هوا Beurer Air Purifier LW110 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تصفیه کننده هوای بیورر Beurer Air Purifier LW110 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تصفیه کننده هوا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم