برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای عروسکی EmsiG HB204-XPlus hot water bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای عروسکی EmsiG HB204-XPlus hot water bag کد 19585 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
847,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای عروسکی EmsiG HB204-XPlus hot water bag برای بچه ها که در هنگام درد و بیماری برای درمان مقاومت از خود نشان می دهند داشتن ابزار مناسب با طرح های شاد و عروسکی گزینه ی مناسبی برای قبول درمان از طرف بچه هاست و این کیسه ی آبگرم با طرح عروسکی و رنگ های شاد یکی از آنهاست.

کیسه آبگرم EmsiG HB204-XPlus دارای طرح های شاد و بچگانه ی عروسکی با کیفیت عالی دارد که مناسب برای استفاده موضعی و درمان دردها و کاهش اسپاسم ماهیچه ای است و همچنین قابل استفاده برای یخ است این محصول ساخت کشور آلمان و مورد تایید استاندارد آلمان و انگلیس می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیسه آبگرم امسیگ HB204-XPlus دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کیسه آبگرم ارشاکو کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای عروسکی EmsiG HB204-XPlus hot water bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کیسه آبگرم اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت شستشو
دارد
نوع
کیسه آبگرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم