برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای EmsiG HB202-XPlus

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای EmsiG HB202-XPlus کد 19583 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
622,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای EmsiG HB202-XPlus hot water bag  ظرفیت 2 لیتردارای پوشش از جنس پارچه کشباف (روکش قابل شتسشو و جدا شدن از کیسه اصلی) و بدون نشت آب با داشتن یک درب و واشر مخصوص یکی از بهترین وسایل برای کاهش درد و گرفتگی عضلانی است که با استفاده از کیسه آبگرم باعث ایجاد حس آرامش می شود.
کیسه آبگرم امسیگ HB202-D-Plus با سایز در حدود 20 * 33.2 سانتی متر ساخته شده از مرغوبترینRubber پزشکی BSStandard 1970:2012 UK با کیفیت مورد تایید استاندارد آلمان و انگلیس است که در رنگ های مختلف و بسیار بادوام عرضه می شود.کیسه آب گرم EmsiG HB202-XPlus برای کاهش گرفتگی و اسپاسم عضلات مناسب است و برای استفاده به عنوان کیسه یخ نیز کاربرد دارد خیلی سریع گرم می شود و مدت زمان زیادی آب را گرم نگه می دارد بدون حساسیت برای پوست بدن.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیسه آبگرم امسیگHB202-XPlus دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کیسه آبگرم ارشاکو کیسه آبگرم امسیگ حرفه ای EmsiG HB202-XPlus hot water bagرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کیسه آبگرم اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
روش درمانی
گرما
کاربرد
کاهش گرفتگی و اسپاسم عضلات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم