برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF420 air purifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF420 air purifier کد 19589 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
34,151,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF420 air purifier پیشرفته تر از نسل های قبلی خود با خروجی بخار 300 میلی لیتر بر ساعتاست و با دقت وکاربردی بالا تر از دیگر دستگاه های تصفیه ی هوا به پاکسازی محیط اطراف خود می پردازد و محیط را از انواع ویروس، میکروب و آلاینده های میکروسکوپی عاری می کند (مجهز به سیستم پاکسازی موثر محیط از هرگونه ویروس).عملکرد فوق العاده قوی Emsig PF420 باعث می شود تصـــفیه هوا با دقـت 99.9% انجام پذیرد و این امر مهم به وسیله ی تکنولوژی برتر پلاسما با یون های مثبت و منفی مقدور می شود.
دستگاه امسیگ PF420 دارای موتور با کیفیت AC کوپر و مجهز به سیستم نشانگر تعویض فیلتر با فیلترهای (پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن فعال، فیلتر UV، فیلتر ژنراتور آنیون یون منفی (قدرت 5 میلیون یون منفی در هوا)، فیلتر فتوکاتالیست،فیاتر کلد کاتالیست،فیلتر انتی باکتریال کاتن) است و فضای پوشش مناسب تصفیه هوا از 70 متر تا 140 متر مربع را پوشش می دهد که عملکرد فرمالدئید (ضد سرطان و ضد بکتری و ضد بوی گازهای تند) و دکمه تنظیم شدت دارد و دستگاه تصفیه امسیگ دارای خاموشی خودکار است.
دستگاه  PF420 دارای نمایشگر LCD، توان 80 وات و وزن 3 کیلوگرم است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه تصفیه هوا امسیگ PF420 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه هوا ارشاکو دستگاه تصفیه هوا امسیگ Emsig PF420 air purifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه تصفیه هوا اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر مشخصات
شعاع تحت پوشش
پوشش دهی 60 متر مربع ( تا 140 متر مربع )
انواع فیلتر
7 فیلتر
توان
80 وات
کنترل از راه دور
دارد
حجم هوای خروجی
300 میلی لیتر بر ساعت
سیستم یون ساز
دارد
مشخصات یون ساز
تولید یـــون مــنفی بیش از 5 مــیلیون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم