برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتالی امسیگ اسلیم EmsiG GW34

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتالی امسیگ اسلیم EmsiG GW34 کد 19581 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,001,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتالی امسیگ اسلیم EmsiG GW34 Digital Personal Scale وسیله ای کاربردی برای افراد ورزشکار و افرادی که بدنبال تناسب اندام هستند و باید بطور پیوسته کار پایش وزن خود را انجام دهند و دارای صفحه نمایشگر مشکی با نور سفید LED با ویژگی دید در شب است و صفحه نمایشگر بزرگ 40 *76 سانیتمتر دارد و قادر به تحمل تا وزن 180 کیلوگرم است.
ترازو EmsiG GW34 دقت 100 گرم دارد و بسیار باریک با ارتفاع 22 میلی متر می باشد دارای 4 عدد سنسور پیشرفته نسل جدید و بسیار باریک است که با تکنولوژی شروع سریع لرزشی کار می کند و مجهز به خاموشی خودکار است و باعث می شود از تکنولوژی مصرف کم باتری حمایت کند، این ترازو امسیگ بخاطر دسته دور استیل خود حمل آسان دارد و وزن را به واحد کیلو گرم و پوند نشان می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو دیجیتالی امسیگ GW34 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ترازو ارشاکو ترازو دیجیتالی امسیگ EmsiG GW34 Digital Personal Scale را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازو دیجیتالی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
کیلوگرم، پوند
منبع تغذیه
باطری
بیشترین وزن قابل تحمل
180 کیلو گرم
دقت اندازه‌گیری (خطا)
100 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم