برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج بازویی ویتکر سخنگو VITKARE Blood Pressure

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج بازویی ویتکر سخنگو VITKARE Blood Pressure کد 19485 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,542,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج بازویی ویتکر سخنگو VITKARE Monitor Arm, Accurate Monitor Blood Pressure این دستگاه، دستگاه اندازه گیری فشار خون نه تنها سریع ترین داده ها را می دهد، بلکه مهمتر از آن دقیق ترین اطلاعات را به شما می دهد.بیش از 500 متخصص فشار خون Vitkare را توصیه می کنند، زیرا استفاده از آن آسان است و با طراحی مینیمالیستی آن نیازی به مونتاژ ندارد و رکورد دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد.
صفحه نمایش بزرگ و خروجی صدا: مانیتور فشار خون ویتکر برای گروه های سنی مسن بسیار دوستانه است زیرا دارای صفحه نمایش بزرگ و خروجی صدا است تا حتی کاربرانی را که مشکل بینایی دارند به راحتی راهنمایی کند.
ویژگی حافظه : مانیتور فشار خون Vitkare دارای ویژگی حافظه است که نیازی به به خاطر سپردن همه آن اعداد نیست، زیرا دستگاه تا 2*99 (99 پیشینه برای 2 نفر) قرائت تاریخی را برای هر کاربر با مهر زمان ذخیره می کند.
نشانگر نور پس زمینه: این ویژگی دستگاه مفید است زیرا نورهای پس زمینه مختلف (سبز، کهربایی و قرمز) را برای نشان دادن سطح فشار خون شما نشان می دهد و در صورت نیاز توجه شما را جلب می کند. فشار سنج بازویی ویتکر مجهز به کاف راحت قابل تنظیم و نمایش ضربان قلب است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشار سنج بازویی ویتکر سخنگو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشار سنج بازویی ویتکر سخنگو VITKARE Monitor Arm, Accurate Monitor Blood Pressure را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
دارد
حافظه ذخیره نتایج
دارد
مشخصات فنی
نوع کاربری
خانگی
قابلیت اعلان صوتی
دارد
سنجش ضربان قلب
دارد
منبع تغذیه
باتری
نوع باتری
آداپتور برق
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم