برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج بازویی مدل الیت با اداپتور Medel Elite 95123

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج بازویی مدل الیت با اداپتور Medel Elite 95123 کد 19506 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,282,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج بازویی مدل الیت Medel Elite 95123 Upper Arm Blood Pressure Monitor یک دستگاه فشار خون بازویی تمام اتوماتیک است.فشار سنج بازویی مدل الیت با فناوری نوآورانه Soft Inflate عرضه می شود که اندازه گیری را سریع تر و دقیق تر می کند.باد کردن نرم و راحت دارد و زمان اندازه گیری کوتاه تری را ممکن می کند و بالاترین درجه دقت را تضمین می کند.Medel ELITE با عملکرد T3 عرضه می شود که به شما امکان می دهد میانگین 3 قرائت آخر را به سادگی و به صورت خودکار محاسبه کنید.با یک صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه برای خواندن آسان و واضح اندازه گیری.
ابعاد فشار سنج Elite 95123 شامل  6× 12.5×16 سانتی‌متر و ابعاد صفحه نمایش 94 × 102میلی‌متر است و مورد تایید انجمن ESH (انجمن فشار خون اروپا) بزرگ و بسیار خوانا با نور زمینه آبی می باشد که قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت (قابلیت محاسبه میانگین 3 سنجش آخر) و نمایش میانگین نتایج را دارد.منبع انرژی آن باتری و وزن 391 گرم دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج مدل Elite 95123 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشار سنج بازویی مدل الیت Medel Elite 95123 Upper Arm Blood Pressure Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نمایش میانگین نتایج
دارد
مشخصات فنی
نوع کاربری
خانگی
سنجش ضربان قلب
دارد
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم