برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج بازویی زنیت مد (عقربه ای) آنالوگ به همراه گوشیZenith Med ZTH-5001

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج بازویی زنیت مد (عقربه ای) آنالوگ به همراه گوشیZenith Med ZTH-5001 کد 20262 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,040,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج بازویی زنیت مد (عقربه ای) آنالوگ به همراه گوشی Zenith Med ZTH-5001 blood pressure ساخت کشور سوئیس است و به وسیله پمپ کردن و از راه میکانیکی انرژی برای پرکردن کاف و تعیین فشار خون تامین می کند و ابعاد فشار سنج زینت مد 16x10x6 سانتیمتر و دارای کاف سایز 22 الی 42 سانتیمتر می باشد و با کاربرد حرفه ای و خانگی به بازار طب و پزکشی عرضه شده است. برای داشتن دقت بالا تر برای تعیین فشار خون نیاز گوشی طبی است که دورن جعبه زنیت مد گوشی طبی قرار داده شده است.فشار سنج عقربه ای ZTH-5001 دارای پوآر، دو شلنگ، گوشی پزشکی ، کیف حمل می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشار سنج میکرولایف BP AG1-20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین فشار سنج ارشاکو  فشار سنج بازویی زنیت مد (عقربه ای) آنالوگ به همراه گوشی  Zenith Med ZTH-5001 blood pressure را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
آنالوگ بازویی
مشخصات فنی
سایز مناسب بازو/مچ
سایز 22 الی 42 سانتیمتر
سنجش ضربان قلب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم