برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج آنالوگ برمد (برمید) عقربه ای BREMED BD2700 Blood Pressure Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج آنالوگ برمد (برمید) عقربه ای BREMED BD2700 Blood Pressure Monitor کد 12327 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,067,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج آنالوگ برمد  BREMED BD2700 Blood Pressure Monitor یک فشارسنج حرفه ای ساخت آلمان می باشد که می تواند برای مراکز درمانی ، ، پرستاری و خانگی مورد استفاده قرار گیرد. دقت در فشارسنج های آنالوگ به مراتب بالاتر از فشارسنج های دیجیتالی می باشد و به همین دلیل در تمام مراکز درمانی و حرفه ای به هیچ عنوان از فشارسنج های دیجیتالی استفاده نمی شود. فشار سنج BD2700  برمد با دقت 5 میلی متر جیوه و کاف بسیار نرم با سایز بین 24 تا 36 سانتیمتر تولید شده است. همچنین فشارسنج آنالوگ BD2700 می تواند محدوده بین 0 تا 300 میلی متر جیوه را اندازه گیری نماید. شلنگ بلند فشارسنج BD2700  کار با آن را برای مصارف حرفه ای نیز راحت تر نموده و می توان از آن در مراکز مختلف استفاده نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج آنالوگ برمد بی دی 2700 BREMED BD2700 Blood Pressure Monitor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فشار سنج ارشاکو فشارسنج آنالوگ برمد  BREMED BD2700 Blood Pressure Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم