برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج خون) بیورر Beurer Pulse Oximeter PO30

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج خون) بیورر Beurer Pulse Oximeter PO30 کد 10770 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,030,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج خون) بیورر Beurer Pulse Oximeter PO30 یک وسیله کوچک است که برای اندازه گیری ضربان قلب و میزان اکسیژن خون می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این وسیله برای اغلب افراد به خصوص ورزشکاران می باشد و با قابلیتی که دارد تغییرات خطرناک در میزان اکسیژن خون را هشدار می دهد، بنابراین بیمار به سرعت می تواند به موقع اقدامات لازم را انجام دهد. این ابزار کوچک اما کارآمد برای حفظ سلامت جسم با اندازه گیری شاخص ‌های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
نوع تغذیه و میزان آن، میزان فعالیت‌ های ورزشی روزانه، وضعیت سلامت روانی، همه‌ی این‌ها جزو شاخص‌ های سلامتی هستند. یکی از این ‌ها میزان ضربان قلب در حالت استراحت و فعالیت است. با اندازه‌گیری این معیار و بررسی آن در مقایسه با سن فرد می‌توان اطلاعات بیشتری در ارتباط با میزان سلامت جسم بدست آورد که این اندازه گیری با پالس اکسیمتر بیورر بوده که به راحتی و بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت انجام شدنی است.
 محصول Beurer PO30 علاوه بر میزان ضربان قلب، می‌تواند میزان اکسیژن محلول در خون را نیز اندازه‌گیری کند. دستگاه PO30 کوچک و سبک طراحی شده است بنابراین می‌توان آن را در خانه، بیرون از خانه و حتی به‌ هنگام پیاده‌ روی استفاده کرد. استفاده ازاین وسیله در کوهنوردی و یا سفر به راحتی انجام می شود و با توجه به صفحه نمایش بزرگ و مناسبی که دارد بسیار ایده آل می باشد. در حالت کلی از جمله ویژگی های خوبی که برای Beurer Pulse Oximeter PO30 می توان نام برد به قرار زیر خواهد بود:
دستگاه پالس اکسیمتر جهت کنترل اشباع اکسیژن شریانی SPO2 و کنترل ضربان قلب است
کوچک و سبک جهت استفاده در منزل و بیرون خانه
نمایش اطلاعات اندازه گیری شده در 4 جهت
نمایش ضربان قلب بصورت گرافیکی
اندازه گیری آسان و بدون درد
مناسب برای افرادی که نارسایی قلب و بیماری مزمن انسدادی ریه و تنگی نفس دارند
ایده آل برای افرادی که در ارتفاعات بالا ورزش می کنند، مثل ورزش کوهنوردی و اسکی
با قابلیت تنظیم روشنایی صفحه نمایش
دارای کیف قابل حمل بوده و یک محصول طبی است
برای استفاده از پالس اکسیمتر PO30 به راحتی می توانید طبق مراحل زیر انجام دهید:
1- با قرار دادن یک انگشت به باز کردن انگشت در قسمت نشان داده شده ثابت نگه دارید.
2- دکمه function را فشار دهید که دستگاه پالس اکسیمتر شروع به اندازه گیری کند، فقط این نکته را به یاد بسپارید که در حین اندازه گیری دستتان را ثابت نگه دارید.
3- بنابراین مقدار اندازه گیری را پس از چند ثانیه در صفحه نمایش ظاهر می شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ دستگاه پالس اکسیمتر بیورر PO30 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه پالس اکسیمتر( تست میزان اکسیژن خون) Beurer Pulse Oximeter PO30 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پالس اکسیمتر ارشاکو دستگاه پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج خون) بیورر Beurer Pulse Oximeter PO30 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پالس اکسیمتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم