برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG200

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG200 کد 10705 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
20,555,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG200 یک ماساژور حرفه ای با امکانات عالی است که برای ماساژ گردن، کمر و پشت شانه ها فوق العاده مناسب است. ماساژ اصولا برای رفع خستگی، کمک به جریان خون مناسب، تحریک سلول های عصبی و کاهش استرس بسیار کاربردی است.
در روکش صندلی ماساژ بیورر MG200 با ظاهر چرمی (چرم مصنوعی PU) امکاناتی نظیر تایمر 5 و 10 و 15 دقیقه ای - بندهای مخملی برای بستن روی صندلی - ماساژ آرامش بخش کمر به روش شیاتسو - با قابلیت تنفس رویه برای جلوگیری از تعریق - قابلیت انتخاب 3 منطقه ماساژ: بالا - پایین - کل کمر - پشتی مخملی قابل شستشو در 40 درجه سانتیگراد - قابل استفاده بر روی انواع مبل و صندلی با عمق کافی - ماساژ آرامش بخش و غلتکی شیاتسو، حرکت در امتداد ستون مهره ها - دارای 4 کلاهک ماساژ به روش شیاتسو - چرخش هر دو کلاهک به صورت جفت می باشد. روکش صندلی ماساژور MG200 دارای پشتی نرم و محکم با عمق مناسب است.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری روکش صندلی ماساژ بیورر MG200 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روکش صندلی ماساژ Beurer Seat Cover Massager MG200 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG200 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم