برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG80

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG80 کد 10694 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,048,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG80 برای ماساژ عضلات و ماهیچه های بدن در تمام نقاط مناسب و ایده آل است. ماساژور Beurer Massager MG80 با بهره مندی از نور مادون قرمز ماهیچه ها را گرم می کند و از خستگی و کوفتگی ها می کاهد. یک روش برای رفع خستگی ها، استرس و درد های عضلانی است که به راحتی قابل استفاده بود و با توجه به وزن کم و سبک که دارد می تواند به راحتی حمل شود. می توانید از حالت لرزش و یا مادون قرمز استفاده کنید و تمام ماهیچه ها و عضلات بدن خود را به راحتی ماساژ دهید.
دستگاه MG80 یک راه درمانی و راحت که هزینه زیادی هم ندارد، تنها کافیست پس از اتصال به برق توسط کلید کشویی دستگاه را روشن کرده و در حالت ضربه ای یا همراه با گرمایش مورد استفاده قرار دهید. در ضمن میزان سرعت عملکرد ضربه ای دستگاه به کمک ولوم تعبیه شده روی بدنه به دلخواه شما قابل تنظیم می باشد. سپس می توانید ماساژور را روی ناحیه دلخواه از بدنتان قرار داده و با ملایمت حرکت دهید.
سیستم گرمایشی ماساژور MG80 با اشعه مادون قرمز عمل می کند که با ایجاد گرمای مطبوع هنگام عملکرد لرزشی موجب باز شدن منافذ پوست و مویرگ های خونی و در نتیجه افزایش گردش خون و نهایتاً کاهش درد های عضلانی و شادابی پوست خواهد گردید. همچنین ماساژور بیورر MG80 دارای 2 سری کاربردی مجزا برای ماساژ سطحی و عمیق است که بسته به ناحیه مورد نظر می توانید مورد استفاده قرار دهید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی Beurer Massager MG80 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماساژور ارشاکو ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG80 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
تمام بدن
مادون قرمز
دارد
توان مصرفی
35 وات
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ماساژور ضربه ای پر قدرت برای احساس آرامش مطبوع- 5 درجه تنظیم شدت ماساژ- 2 کلاهک جداگانه قابل تعویض- دارای کلاهک دوتایی برای ماساژ پر قدرت- دسته ضد لغزش- ابعاد: 46 × 15 × 14.5 سانتی‌متر- وزن: 1300 گرم- طول سیم: 1.5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم