برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس تمیز کننده صورت هومدیکس اف ای سی Homedics FAC-500RGA-EU

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس تمیز کننده صورت هومدیکس اف ای سی Homedics FAC-500RGA-EU کد 14868 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس تمیز کننده صورت هومدیکس اف ای سی Homedics FAC-500RGA-EU با استفاده از برس تمیز کننده صورت ، پوست خود را تمیز ، آبرسانی و نرم کنید.
برس تمیز کننده دارای 5 سری نرم و زبر می باشد ، و با داشتن پنج سری قابل تغییر مراقبت روزانه از پوست شما را با یک برس ساده و راحت تر می کند. تجمع روزانه پوست های مرده بر روی صورت باعث میشود که احساس خستگی کنید.
با برس Homedics می توانید در هر زمان روزی یک بار از برس تمیز کننده استفاده کنید تا احساس شادابی کنید . پاک کننده صورت هومدیکس بسیار جمع و جور می باشد . از ویژگی های برجسته برس اف ای سی می توان به قابلیت ضد آب بودن اشاره کرد ، پس از استفاده برای تمیز کردن برس ، می توان با آب و صابون شست و شو داد ، حتی در حمام و زیر دوش براحتی می توانید از برس استفاده کنید.
از برس هومدیکس می توان یکبار در روز بصورت مداوم استفاده کرد. هنگام استفاده از برس ، حرکت سونیک 1 با لرزش ملایم پوست زا پاک و تمیز کرده و مانع از کشیده شدن پوست می شود.
برس FAC-500RGA-EU برای تمیز کردن دست و پا و اطراف بینی و گردن نیز مناسب است. حتی از برس اف ای سی می توان به همراه کف یا شوینده های صورت استفاده کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی برس تمیز کننده صورت هومدیکس FAC-500RGA-EU را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس تمیز کننده صورت  هومدیکس FAC-500RGA-EU دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو برس تمیز کننده صورت هومدیکس اف ای سی Homedics FAC-500RGA-EU را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس تمیز کننده صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مشخصه اصلی
برس
سایر توضیحات
منبع انرژی : باتری - دارای استند نگهدارنده - ضد آب و قابل استفاده در حمام و زیر دوش - وسیله‌ای راحت و خوش دست به منظور کنترل کامل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,674,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید باند لیفت کننده و زاویه ساز مدلینگ صورت و چانه پارا فیسیوم (ماسک لاغری صورت وی شکل) ParaFaciem V Line Mask Facial Slimming کد 20007 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
2,007,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت ابزار پاکسازی پوست منولی 15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر MENOLY Tool Kit 15 PCS 10X Beauty Magnifier کد 20323 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم