برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کیت ابزار پاکسازی پوست منولی 15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر MENOLY Tool Kit 15 PCS 10X Beauty Magnifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت ابزار پاکسازی پوست منولی 15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر MENOLY Tool Kit 15 PCS 10X Beauty Magnifier کد 20323 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,820,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیت ابزار پاکسازی پوست منولی 15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر MENOLY  Tool Kit 15 PCS 10X Beauty Magnifier پاکسازی انواع جوش و رفع جوش سرسیاه،جوش سر سفید از جنس استیل ضد زنگ با قاب فلزی و ذره بین زیبایی 10X (آینه بزرگ کننده می تواند به بزرگتر شدن آکنه شما 10 برابر کمک کند تا بتوانید واضح تر ببینید و راحت تر عمل کنید.) است و برای تسلط بیشتر در هنگام کار با این ابزارهای منولی طراحی آنها بصورت سوزن شکل است. این ابزار در واقع استخراج کننده جوش سر سیاه حرفه ای از آستر فولادی ضد زنگ با سوزن ساخته شده است و دسته غیر لغزنده  دارد و آن مشکلات آلرژیک ایجاد نمی کند.
مجموعه چند منظوره: این ابزار زیبایی می تواند به از بین بردن جوش های سر سیاه، سرسفید، کومدون، جوش، آکنه و لک های مختلف به راحتی کمک کند که از بین بردن آنها بهداشتی تر از انگشتان دست شماست. ابزار پاکسازی پوست منولی برای انواع پوست، مانند صورت حساس، پوست چرب، پوست خشک، مخصوصا برای پوست های آکنه ای مناسب است. پیشنهاد می کنیم بعد از بلوغ کافی آکنه از پاک کننده جوش سرسیاه استفاده کنید و قبل و بعد از هر بار استفاده، تمام ابزارها را با الکل تمیز کنید.

15 ابزار حرفه ای جوش سر سیاه در یک جعبه فلزی نقره ای، مناسب برای نگهداری و حمل که برای نگهداری در کیف لوازم آرایشی یا حمام مناسب است.به وسیله ی هدبندی که درون جعبه قرار دارد موهای خود را جمع کنید و به پاکسازی پوست خود بپردازید این ست قابل استفاده برای موارد شخصی و همچنین استفاده حرفه ای سالن و مطلب های زیبایی است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پاکسازی پوست منولی 15 عددی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ابزار پاکسازی پوست ارشاکو کیت ابزار پاکسازی پوست منولی 15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر MENOLY  Tool Kit 15 PCS 10X Beauty Magnifier را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست ابزار پاکسازی پوست اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ست ابزار سوزنی شکل پاکسازی پوست
رنگ
نقره ای
سایر توضیحات
15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر بزرگ کننده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,426,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید باند لیفت کننده و زاویه ساز مدلینگ صورت و چانه پارا فیسیوم (ماسک لاغری صورت وی شکل) ParaFaciem V Line Mask Facial Slimming کد 20007 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم