برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست ابزار پاکسازی پوست رزونال 6 عددی Rezonal 6 PCS Pimple Comedone Extractor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ابزار پاکسازی پوست رزونال 6 عددی Rezonal 6 PCS Pimple Comedone Extractor کد 18369 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
455,000 تومان
%12 تخفیف
399,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست ابزار پاکسازی پوست رزونال 6 عددی Rezonal 6 PCS Pimple Comedone Extractor مجموعه ای کامل است که همراه با کبف ارائه می شود.
ست پاک سازی رزونال شامل 6 میله پیلینگ است که برای تخلیه جوش های نواحی مختلف کاربرد دارد و مانع از ایجاد التهاب و عفونت در هنگام پاک سازی پوست می شود.
5 قلم دو طرفه و پنس قرار داده شده در مجموعه ابزار 6 تایی Rezonal به آسانی انواع جوش، اکنه و ... را به طور کامل تخلیه کرده و از عوارض کندن جوش با استفاده از انگشت و ناخن جلوگیری می کند.
برای استفاده از میله های پیلینگ لازم است ابتدا با شست و شو پوست را از وجود آرایش و آلودگی پاک سازی کرده و سپس با استفاده از بخور یا حوله گرم صورت را گرم کرده تا منافذ پوست باز شود. پس از آن به راحتی می توان با انتخاب ابزار مناسب جوش ها را تخلیه کرد.
قبل و بعد از استفاده از ابزار پاکسازی پوست بهتر است میله ها به خوبی ضد عفونی شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پاکسازی پوست 6 تایی رزونال Rezonal دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ابزار پاکسازی پوست ارشاکو ست ابزار پاکسازی پوست رزونال 6 عددی Rezonal 6 PCS Pimple Comedone Extractor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست ابزار پاکسازی پوست اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مشخصه اصلی
ست ابزار پاکسازی و پیلینگ
ابعاد
16x6x2 سانتی متر
سایر توضیحات
شامل 6 ابزار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم