برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

باند لیفت کننده و زاویه ساز مدلینگ صورت و چانه پارا فیسیوم (ماسک لاغری صورت وی شکل) ParaFaciem V Line Mask Facial Slimming

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید باند لیفت کننده و زاویه ساز مدلینگ صورت و چانه پارا فیسیوم (ماسک لاغری صورت وی شکل) ParaFaciem V Line Mask Facial Slimming کد 20007 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,426,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

باند لیفت کننده و مدلینگ صورت پارا فیسیوم (ماسک لاغری صورت وی شکل) ParaFaciem V Line Mask Facial Slimming روش موثر و مفید برای از بین بردن غبغب و افتادگی پوست در امتداد خط صورت می باشد که برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است.

نتیجه : تغییر شکل صورت باریک و جوان بصورت v شکل میشود.

استفاده منظم برای دستیابی به بهترین اثر: توصیه می کنیم از باند لیفتینگ ParaFaciem به مدت چهار هفته و روزانه به مدت یک ساعت استفاده کنید.

ویژگی های قابل ذکر باند لیفت کننده و مدلینگ صورت پارا فیسیوم مناسب برای آقایان و خانم ها، سفت کردن پوست، لیف کردن پوست،مناسب انواع پوست، ساخته شده از پارچه های راحت و قابل تنفس، الاستیک و مستحکم،سازگار با ویژگی های مختلف چهره ،چسبنده و قابل تنظیم و... است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اند لیفت کننده و مدلینگ صورت پارا فیسیوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات زیبایی ارشاکو باند لیفت کننده و مدلینگ صورت پارا فیسیوم (ماسک لاغری صورت وی شکل) ParaFaciem V Line Mask Facial Slimming را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات زیبایی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
1 عدد
سایز
فری
نحوه بسته شدن
چسب
ساخته شده از
پارچه الاستیک و مستحکم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,820,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت ابزار پاکسازی پوست منولی 15 عددی به همراه ذربین زیبایی 10 برابر MENOLY Tool Kit 15 PCS 10X Beauty Magnifier کد 20323 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم