برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موزن گوش و بینی و خط زن فیلیپس Philips NT 5600/42

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن گوش و بینی و خط زن فیلیپس Philips NT 5600/42 کد 21185 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,641,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن گوش و بینی و خط زن فیلیپس Philips NT 5600/42 وسیله ای کاربردی برای پیرایش قسمت های مختلف صورت مانند گوش، بینی و ابرو است که می توانید از آن برای خط زنی قسمت های کوچک صورت نیز استفاده کنید و کار اصلاح را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهید.یک کیت پیرایش دقیق شامل سری تریمر ،شیور چرخشی و دیتیلر  ، باتری لیتیومی، کیف و 2 محافظ ابرو است. دارای سیستم محافظ  برای راحتی نهایی.

ویژگی های قابل ذکر موزن فیلیپس NT 5600/42: 

موهای زائد بینی و گوش را بدون کشیدن با موزن بینی فیلیپس از بین ببرید. تیغه های فولادی دو طرفه به راحتی موهای ناخواسته را کوتاه می کنند، در حالی که سیستم محافظ محافظ در این موبر بینی که برای پوست حساس طراحی شده است، مانعی بین پوست شما و تیغه ها برای راحتی نهایی ایجاد می کند.

با همراه داشتن باتری لیتیومی

کاملا قابل شستشو و تمیز کردن آسان: به راحتی می‌توانید موبر خود را در حد نو نگه دارید و به سادگی این موبر را زیر آب جاری بشویید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزن فیلیپس NT 5600/42 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موزن ارشاکو موزن گوش و بینی و خط زن فیلیپس Philips NT 5600/42 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید موزن گوش، بینی و ابرو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
موزن
خط زن
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قلمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم