برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موزن گوش و بینی وال Wahl 5642 Ear and Nose Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن گوش و بینی وال Wahl 5642 Ear and Nose Trimmer کد 13891 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
620,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن گوش و بینی وال Wahl 5642 Ear and Nose Trimmer انتخابی خوب جهت اصلاح موهای گوش و بینی شماست .این مدل دارای موتوری چرخشی است و سری آن قابل شستشو میباشد تا شما به راحتی بتوانید آن را پس از چند بار استفاده شسته و تمیز کنید .
مو زن گوش و بینی وال با استفاده از دو عدد باتری قلمی AA کار میکند و دارای یک درپوش محافظ پلاستیکی است .طراحی دستگاه کاملاً ارگونومیک بوده و وزن سبکی دارد تا بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید و کار اصلاح را انجام دهید .
جنس تیغه موزن Wahl استیل ضدزنگ و قابل شستشو بوده و دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد؛ همچنین تکنولوژی اصلاح این ماشین به صورت برش چرخشی می‌باشد.
موزن وال با تیغه های استیل ضد زنگی که دارد باعث می شود تا هم قدرت برندگی بالایی داشته باشد و علاوه بر آن تیغه ها تا مدت طولانی تری تیز بمانند. منبع انرژی وال 5642 باتری قلمی می باشد که همین ویژگی باعث می شود تا در هر زمان که نیاز بود تنها با تعویض یک باتری موزنی با شارژ کامل را همراه خود داشته باشید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی موزن گوش و بینی وال 5642 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مو زن گوش و بینی وال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی موزن ارشاکو مو زن گوش و بینی وال Wahl 5642 Ear and Nose Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید موزن گوش و بینی با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
ضد آب
سری قابل شستشو
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قلمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم