برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موزن گوش و بینی فیلیپس Philips NT1650/16

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن گوش و بینی فیلیپس Philips NT1650/16 کد 21197 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,277,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن گوش و بینی فیلیپس Philips NT1650/16 از سری 1000 با نهایت راحتی، بدون کشیدن مو اصلاح می کند و موهای زائد بینی و گوش را به آرامی از بین می برد. فناوری جدید PrecisionTrim و سیستم محافظ، اصلاح راحت و کارآمد را بدون کشش انجام می دهد.منبع تغذیه موزن فیلیپس NT1650/16  باتری AA است و موزن کاملا قابل شستشو است که برای ایمنی و راحتی طراحی شده است، سیستم محافظ، تیغه ها را می پوشاند تا از تماس مستقیم با پوست جلوگیری کند. Philips NT1650/16 دو طرفه و نوآورانه به سرعت و بدون زحمت از هر زاویه و در هر جهتی اصلاح می دهد.
 قبل از استفاده از تمیز بودن سوراخ های بینی خود اطمینان حاصل کنید و با احتیاط موزن را داخل بینی خود حداکثر 0.5 سانتی متر قرار دهید و به آرامی آن را به گردش در آورید. هنگام کوتاه کردن موهای گوش، مطمئن شوید که گوش‌ها فاقد موم هستند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد موزن گوش و بینی فیلیپس NT1650/16 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو موزن گوش و ابرو و بینی فیلیپس Philips  NT1650/16 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح گوش و بینی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
موزن
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری AA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم