برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح بدن مردانه براون Braun BG3340

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بدن مردانه براون Braun BG3340 کد 20003 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,814,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن مردانه براون Braun BG3340 Body Groom از سری Braun 3 است و حتی در حساس ترین نواحی از پوست محافظت می کند و بدن را با ناحیه برش وسیع تری در هر ضربه اصلاح می کند.

جنس تیغه Braun BG3340 استیل ضد زنگ است که با تکنولوژی اصلاح مستقیم اندازه اصلاح را 0.5 میلی متر کوتاه می کند و همچنین در هنگام اندازه اصلاح با شانه 3-5 میلی متر کوتاهی را ارائه می دهد (دارای شانه حساس قابل اتصال است که از تماس پوست با تیغه جلوگیری می کند.)

ماشین اصلاح بدن براون مردانه قابل شستشو است و با فناوری SkinShield برای اصلاح ملایم و دقیق بدون آسیب به پوست موهای زائد را اصلاح می کند شاخصه ی اصلی این ماشین اصلاح طراحی شده برای راحتی بی نظیر است؛ تیزتر، سریعتر و کارآمدتر است.

منبع تغذیه ماشین اصلاح بدن براون BG3340 باتری قابل شارژ (بی سیم) است مهندسی پیشرفته آلمانی با باتری قدرتمند 80 دقیقه ای NiHM.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح بدن براون BG3340 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح بدن ارشاکو ماشین اصلاح بدن براون Braun BG3340 Body Groom را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح بدن آقایان اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
هست
زمان استفاده پس از شارژ
80 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,359,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح چند منظوره سر و صورت براون شارژی به همراه خودتراش ژیلت Braun All-in-one trimmer MGK7221 کد 17933 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم