برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح موی بدن مردان من گرومر مدل mangroomer ultimate pro back shaver with 2 shock absorber flex heads

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح موی بدن مردان من گرومر مدل mangroomer ultimate pro back shaver with 2 shock absorber flex heads کد 9031 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
11,461,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(32 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر  مدل mangroomer ultimate pro back shaver with 2 shock absorber flex heads یک انتخاب کاملا مناسب برای اغلب آقایان می باشد. ماشین اصلاح موی بدن با دسته قابل انتعطاف این امکان را برای شما آقایان فراهم کرده است که موهای پشت گردن، پشت کمر و کتف خود را که با دست نمیتوان ااصلاح نمود، به راحتی اصلاح کنید و به خاطر سر قابل چرخش فویل این ماشین اصلاح تمام نقاط دور از دسترس بدن را به راحتی و با بهترین دقت و کیفیت اصلاح نمایید. ماشین اصلاح بدن مردان من گرومر با قابلیت شارژ و دکمه نمایشگر میزان شارژ که در حالت شارژ قرمز بوده و در صوتری که شارژ کامل انجام شود، سبز می شود و همچنین با دو سر قابل جداشدن  اصلاح که می توانید برای قسمت های مختلف بدن و بسته به نیاز خود جایگزین کرده و اصلاح کنید. ماشین اصلاح بدن من گرومر در زوایای مختلف قابل قفل شدن است و شما هر زاویه ای که نیاز داشته باشید را تنظیم کرده و سپس دسته را قفل می کنید که در همان حالت بماند. 

شیور موهای زائد بدن "من گرومر" ساخت آمریکا دارای دسته قابل تنظیم که براحتی می توانید موهای پشت گردن، پشت کمر و کتف را خودتان اصلاح کنید. شیور من گرومر سرعت بالا در شارژ شدن دارد که با هر بار شارژ کامل حدود 2 ساعت قابل استفاده می باشد.
میزان باز شدن دسته برای اصلاح حداکثر به میزان 60 سانتی متر و زاویه 135 درجه است ضمن اینکه پهنای تیغه 1.5 اینچ نیز می باشد که باعث میشد راحت تر و سریعتر اصلاح کنید.
من گرومر دارای دورگیر لاستیک اطراف تیغه برای گرفتن لغزش نیز می باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر ultimate pro back را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر معرفی ماشین اصلاح موی بدن مردان من گرومر ultimate pro back را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح موی بدن مردان من گرومر مدل mangroomer ultimate pro back shaver with 2 shock absorber flex heads دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماشین اصلاح موی بدن مردان من گرومر مدل mangroomer ultimate pro back shaver with 2 shock absorber flex heads  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
سایر ویژگی ها
دارای دو سر قابل تغویض اصلاح بدن
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-02-07

تا اوایل فروردین قیمت خوبی داشت ولی متاسفانه قیمت ۵۰ درصد افزایش یافت و از دسترس ما خارج شد،لطفا قیمت رو رو ۶۰۰ تومن بیارید تا ما هم بتونیم خرید کنیم با تشکر

1398-01-26

فوق العاده خوش دست بوده و کارایی زیادی داره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم