برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر لیتیوم مکس پلاس + MANGROOMER New Lithium Max Plus

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر لیتیوم مکس پلاس + MANGROOMER New Lithium Max Plus کد 18072 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
11,231,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر مکس پلاس + MANGROOMER New Lithium Max Plus (نسل هفتم) و پیشرفته ترین ماشین اصلاح مناسب برای پشت و کمر آقایان است که با بیش از 15 سال تحقیق و توسعه ساخته شده است.
دارای 2 سر ضمیمه است ، 50٪ عریضتر از ماشین های اصلاح دیگر است.

ماشین های اصلاح  MANGROOMER برقی هستند و بسته به نوع موهای شما تیغه ها 6 ماه یا بیشتر دوام دارند دارای دکمه انفجار نیرو و ایجاد نیروی اضافی برای موهای ضخیم تر است.

به شما قدرت اضافه می دهد تا موهای ضخیم و درشت پشت را به راحتی اصلاح کنید. با نیروی الکتریکی اضافی MANGROOMER همراه باشید.

6.8 سانتی متر پهنا تیغه (Ultra-Wide) برای اصلاح راحت تر نواحی بزرگ و موهای بلندتر دارد، به علاوه دارای یک سر دو جهته اصلاح کننده بدن فویلی است.

گردن خم چند منظوره دارای کمک فنر و دو سر اتصال است که به راحتی خطوط پشت شما را اصلاح می کند تا از هر زاویه ای تیغه کاملاً با پوست در تماس باشد و در نهایت به راحتی بدن خود را اصلاح کنید.

یک قفل دسته لاستیکی دارد که حالت ارگونومیک و قابل دسترس می باشد و در هر شکل و اندازه با دکمه قفل می شود و کار اصلاح را انجام می دهد.(دکمه قفل پسوند Pro XL ، دکمه قفل لولای پاور برای انتخاب طولی است و دکمه Power Push Easy Lock Push به شما امکان می دهد زاویه مناسب اصلاح را قفل کنید.)

باتری لیتیوم MAX PLUS + پنج برابر بیشتر از یک باتری استاندارد NiHD / NiCad عمر دارد و امکان شارژ سریع و آسان را فراهم می کند ،به علاوه چراغ شارژ نشانگر قرمز / سبز دارد (هنگامی که ماشین اصلاح پشت شارژ می شود (سبز) و کاملاً شارژ می شود (قرمز) به شما هشدار می دهد.)

توجه داشته باشید که ماشین اصلاح بدن شما هنگام اتصال به منبع تغذیه کار نمی کند ، بنابراین لطفاً آن را از برق جدا کرده و سپس آن را روشن کنید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر لیتیوم مکس پلاس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر مکس پلاس + دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح بدن مردانه من گرومر مکس پلاس + MANGROOMER New Lithium Max Plus را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم