برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح بدن براون Braun BG5010 Body Groomer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بدن براون Braun BG5010 Body Groomer کد 14099 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن براون Braun BG5010 Body Groomer دستگاهی پرکاربرد برای اصلاح بدن و صورت آقایان می باشد با بدنه سبک و طراحی ارگونومیک که با سری های متنوع امکان اصلاح کامل را برای شما فراهم می کند.
ماشین اصلاح بدن BG5010 کاملا ضد آب بوده و به راحتی می توان برای اصلاح تر و خشک و حتی زیر دوش آب نیز استفاده کرد.
ماشین اصلاح بدن براون 5010 با داشتن سری شیور با تیغه استیل امکان شیو کردن کامل موهای بدن را فراهم می کند همچنین به کمک سه سایز شانه اصلاح که به همراه دستگاه ارائه می شود می توانید پوست های حساس و حتی موهای متوسط یا بلند را اصلاح کنید.
مدت زمان شارژ اولیه ماشین اصلاح 14 ساعت می باشد و بعد از آن می توانید به مدت 50 دقیقه از آن استفاده کنید و چراغ LED روی دستگاه هم وضعیت شارژ شدن را نشان می دهد.
دکمه خاموش و روشن دستگاه با عمکرد تک سرعته در بدنه دستگاه تعبیه شده است ماشین براون تنها به صورت شارژی و بدون سیم قابل استفاده می باشد.
نکته جالب در ماشین اصلاح بدن BG5010 استفاده از هر دوی سری ها در یک زمان می باشد که با حرکت دادن سر دستگاه به روی پوست ابتدا موها توسط خط زن کوتاه می شود و بعد توسط تیغ ژیلت کاملا از ته قطع می شود. ( تیغ ژیلت که در این دستگاه طراحی شده قابل تعویض می باشد )

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح بدن براون BG5010 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ی ماشین اصلاح بدن براون BG5010 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح بدن براون Braun BG5010 Body Groomer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح بدن مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
دارد
ضد آب
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
14 ساعت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
ماشین اصلاح
اندازه اصلاح
0 و 0.5 میلی متر
سایر ویژگی ها
سه عدد شانه‌ی قابل نصب روی خط‌زن برای اصلاح موها با طول‌های 0.6، 3 و 8 میلی‌متردارای تیغ ژیلت 5 لبه برای اصلاح از تهطراحی ارگونومیکنشانگر باتریوزن: 112 گرمابعاد: 6.2 × 15.5 × 22.2
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,359,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح چند منظوره سر و صورت براون شارژی به همراه خودتراش ژیلت Braun All-in-one trimmer MGK7221 کد 17933 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم