برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss BAB2670KSPE Hair Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss BAB2670KSPE Hair Iron کد 14744 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss BAB2670KSPE Hair Iron  دارای یک فناوری عالی است که بطور ویژه تولید شده است تا بطور کامل و سریع همه ی موها را صاف کند.
طراحی ارگونومیک اتو مو Babyliss BAB2670KSPE به همراه صفحه 25 میلی متر کار با اتو را به آسانی فراهم کرده است. صفحات اتو مو بابیلیس 2670 توسط یک روکش فلزی جدید Silken Touch آبکاری شده است. ماده جدید بکار رفته در صفحات در برابر درجه حرارت های بالا بسیار مقاوم است و به همین دلیل برای مصارف حرفه ای کاملا مناسب می باشد.سطح فوق العاده صاف Silken Touch از کشیده شدن مو جلوگیری می کند و موها را نرم نگه می دارد.
اتو مو 2670 دارای یک سیستم مدیریت پیشرفته گرماست که دمای صفحات را بطور دلخواه ثابت نگه می دارد. فناوری موجود به دستگاه اجازه می دهد تا بلافاصله گرم شود ، و به درجه حرارت بسیار بالا برسد یعنی در فاصله کمتر از 50 ثانیه صفحات به دمای ممکن می رسد.
اتو مو بی ای بی 2670 کی اس پی ای دارای کابل به طول 2.7 متر می باشد که آزادی بیشتری را حین کار فراهم می کند.اتو مو بابیلیس دارای 5 دما قابل تنظیم تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد میباشد.دمای 140 تا 160 برای موهای کوتاه و دمای 190 برای موهای نازک و دمای 210 درجه برای موهای ضخیم و دمای 230 درجه برای موهای موج دار و قوی مناسب می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس BAB2670KSPE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  اتو مو بابیلیس  Babyliss BAB2670KSPE Hair Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
230 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد - 5 دما
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.7 متر
سایر ویژگی ها
- دارای شانه‌ی دندانه‌دار برای باز کردن گره‌های مو (قابل جدا شدن)
- دارای صفحات شناور با پوشش Silken Touch
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم