برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light کد 5533 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
26,741,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light دستگاهی بسیار موثر در درمان مشکلات پوستی با عوامل باکتریایی چون آکنه های خفیف و متوسط و لک های به جا مانده از آنها است. بلو لایت اشعه ای فرا بنفش و بدون عوارض است که از سال 2002 توسط درماتولوژیست ها جهت رفع جوش ، آکنه و لکه های پوستی مورد استفاده قرار گرفت. کمپانی تریا با اختراع دستگاه لیزر خانگی بلولایت در سال 2010 این راه درمانی را بدون نیاز به هیچ گونه تخصصی در اختیار افراد قرار داد تا بتوانند در منزل با استفاده از آن مراحل درمانی را طی نمایند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک را مشاهده می کنید :

دستگاه بلولایت خانگی عملکردی کاملا مشابه با نمونه های کلینیکی داشته و با نشانه گیری منابع آکنه زا در لایه های پوست و از بین بردن آنها ، پوستی صاف و شفاف را به ارمغان می آورد. به محض شروع درمان با این دستگاه آکنه های موجود شروع به از بین رفتن نموده و همچنین راه ایجاد آکنه های بعدی را نیز مسدود می نماید. چرا که بر خلاف دیگر دستگاه های رفع جوش و آکنه ، دستگاه بلو لایت منبع تجمع باکتری های آکنه زا را هدف قرار می دهد و با تابش بر آنها و تکرار آن در طول دوره ی درمانی ، آنها را به طور کامل ریشه کن می نماید. عملکرد بلو لایت کاملا بدون عوارض بوده و در تمام طول درمان هیچ گونه التهاب ، سوزش و یا دردی را ایجاد نمی کند. 

bluelight3

برای استفاده از دستگاه بلو لایت برای اولین بار آن را بر روی بخشی از پوست دست خود امتحان نمایید زیرا ممکن است در صورت مصرف برخی از داروها و یا شرایط پوستی مختلف ایجاد حساسیت نماید. گرم شدن پوست حالتی کاملا طبیعی است اما چنانچه درد ، سوزش و یا داغ شدنی غیر عادی احساس شود امکان استفاده از دستگاه برای شما وجود ندارد. در صورتی که پس از 24 ساعت از زمان تست قرمزی و یا التهابی در پوست مشاهده نشود می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید اما چنانچه قرمزی از بین نرفته باشد و یا پوست دچار حالتی غیر عادی شده باشد منع استفاده از بلو لایت وجود داشته و باید به پزشک مراجعه شود. از دیگر موارد منع مصرف می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • آکنه های شدید و گره های کیستیک
  • اطراف چشم و روی پلک
  • خال، زگیل، زخم های باز، ضایعات سرطانی، و هرگونه ضایعه ای جز آکنه 
  • افراد زیر 13 سال

bluelight6

دستگاه لیزر بلولایت شامل بدنه ی دستگاه ، کارتریج ، شارژر و دفترچه راهنما می باشد. کارتریج دستگاه منبع انرژی را برای 300 ساعت فراهم می آورد و از آنجا که مدت زمان مجاز برای استفاده از دستگاه بلو لایت حداکثر 5 دقیقه در روز می باشد ، با یک کارتریج می توان 2 ماه از دستگاه استفاده نمود. مدت زمان 5 دقیقه ای را می توان در یک مرحله و یا در دو مرحله ی 2 دقیقه و 30 ثانیه ای در صبح و شب از بلو لایت استفاده نمود. اما مدت بیشتر از آن به هیچ وجه مجاز نبوده و ممکن است سبب مشکلاتی چون سوختگی ، تاول زدن پوست  و تغییر پیگمنتاسیون پوست شود. 

در قسمت سری دستگاه لیزر بلولایت محل تابش نور آبی و حسگر آن قرار دارد و در پایین دستگاه محل قرار گیری کارتریج تعبیه شده است.   نحوه علکرد دستگاه بدین صورت است که به محض بر خورد با پوست دستگاه روشن می شود و پس از جدا کرد از پوست متوقف شده و چنانچه بیش از و دقیقه تماس مجدد ایجاد نشود ، خاموش می شود. در حقیقت حسگر لمسی دستگاه مانند دکمه روشن - خاموش عمل کرده و بلو لایت دکمه ای جداگانه برای این منظور ندارد. بر روی دستگاه نمایشگری وجود دارد که اطلاعات مربوط به درمان و عملکرد دستگاه از جمله میزان شارژ دستگاه ، مدت زمان سپری شده ، زمان باقی مانده و شرایط کارتریج را نشان می دهد. همچنین به همراه بلو لایت تریا شایلونی نیز ارائه می شود که به منظور قاب گرفتن ناحیه مورد نظر کاربرد دارد. این شابلون بسیار قابل انعطاف ساخته شده است تا بتواند در تمام زوایای صورت بکار گرفته شود. نحوه کار با شابلون بدین صورت است که ابتدا شابلون را بر روی منطقه ی مورد نظر قرار داده و مطمئمن می شوید که شابلون به طور کامل آن را احاطه کرده و چهار گوشه ی آن کاملا بر روی پوست قرار گرفته باشد. پس از آن اقدام به روشن نمودن دستگاه کرده و ان محدوده را در معرض تابش قرار می دهید. 
در صورتی که کل صورت و یا ناحیه وسیعی مد نظر باشد نیاز به استفاده از شابلون وجود نداشته و می توان مستیم دستگاه را بر روی پوست کشید. نحوه ی کشیدن دستگاه بر پوست باید به گونه ای باشد گه انگار در حال رنگ کردن پوست خود با قلمو هستید. درمان را تاجایی ادامه دهید که دستگاه بوق زده و خاموش شود.

پیش از استفاده از لیزر بلو لایت موارد ذیل را مد نظر داشته باشید:

  • منطقه مورد نظر را شسته و کامل خشک نمایید. می توانید جهت تاثیر گذاری بیشتر از فوم شستوی تریا استفاده نمایید.
  • تنها یک نفر از دستگاه استفاده کند زیرا استفاده ی مشترک سبب انتقال باکتری شده و عوارض مربوط به خود را همراه خواهد داشت
  • از خیره شدت به نور دستگاه به صورت مستقیم بپرهیزید زیرا ممکن است سبب کوری و یا نابینایی موفت گردد.
  • وجود رطوبت بر روی دستگاه و یا سیم ان خطر ایجاد شوک الکتریکی داشته لذا در صورت وجود رطوبت تا خشک شدن کامل آن صبر کنید
  • استفاده از دستگاه ممکن است سبب قرمزی های خفیف و یا بی رنگ شدن و یا خشکی پوست شود که در این صورت قرمزی بعد از 24 ساعت و بی رنگی و خشکی نیز پس ار دو هفته از آغاز درمان از بین خواهند رفت
  • وجود عیب در دستگاه را جدی گرفته و در صورت مشاهده پیش از استفاده توسط تکنسین متخصص اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایید
  • در صورت عدم استفاده ار دستگاه در طولانی مدت و یا جابه جایی آن کارتریج را خارج نمایید تا از روشن شدن احتمالی آن جلوگیری گردد
  • ممکن است صدای خنک کننده دستگاه شنیده شود و یا جزیان هوای آن از درزهای دستگاه احساس شود که این امر کاملا طبیعی است
  • دستگاه هر سی ثانیه بوق می زند تا شما مدت رمان سپری شده را بدانید و پس از پایان 5 دقیقه پس از چند بوق کوتاه خاموش می شود.
  • برای خارج نمودن کارتریج باید آنرا به جلو فشار داده تا کارتریج خارج شود
  • نخستین باری که دستگاه بلو لایت را از جعبه خرج می کنید آن را به شارژر وصل کرده سپس کارتریج را وارد کنید تا صبر کنید تا دستگاه شروع به بوق زدن کزده و نمایشگر روشن شود
  • در اولین استفاده ار دستگاه باید حتما سیم شارژر را خارج نموده و سپس آن را روشن نمایید

bluelight1bluelight4

دستگاه لیزر بلو لایت نیاز به شرایط نگهداری خاصی نداشته و می توان سالها ان را به همراه داشت . تنها کافی است جهت تمیز کردن سری دستگاه از دستمال نرم و مرطوب استفاده شود و مطمئن شوید که آب به داخل آن نفوذ نکند. در حین نظافت نیز حتما دستگاه را خاموش کرده و از برق خارج کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
سر قابل شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم