برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر تریا فرکشنال جوان کننده و ضدچروک Tria ANTI AGING

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر تریا فرکشنال جوان کننده و ضدچروک Tria ANTI AGING کد 5532 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
49,613,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر تریا فرکشنال جوان کننده و ضدچروک Tria ANTI AGING محصولی بی نظیر از شرکت تریا بیوتی با تاییدیه FDA امریکا است که با استفاده از آن می توان روند پیری پوست را به طور چشمگیری کاهش داده ، چروک ها و لک های صورت را از بین برد و از تغییر رنگدانه های پوست جلوگیری نمود. لیزر تریا با بهره گیری از تکنولوژی فرکشنال غیر سایشی لیزر می تواند چروک های صورت را از بین برده و به تحریک کلاژن سازی در پوست از پیر شدن آن جلوگیری کند. ماده ی اصلی در جوان سازی پوست کلاژن می باشد که توسط سلول های پوستی ساخته می شود اما به مرور زمان و با افزایش سن میزان کلاژن سازی در سلول ها کاهش یافته و سبب افتادگی و ایجاد چین و چروک های ریز در صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم ها می شود. لیزر فرکشنال می تواند باعث تحریک سلول ها و ساخت کلاژن شده و این روند در کمتر از دو هفته پس از شروع درمان با این دستگاه مشهود می باشد. درماتولوژیست ها بیش از یک دهه است که از این تکنولوژی در کلینیک های زیبایی جهت جوانسازی پوست استفاده می کنند و شرکت تریا بیوتی با تولید لیزر فرکشنال همان فرایند را به منزل شما آورده تا هر شخص ، خود بتواند مراقبت های پوستی خود را شخصا و با صرف هزینه ای بسیار کمتر انجام دهد. عملکرد دستگاه لیزر تریا فرکشنال به هیچ جه قابل مقایسه با کرم ها و لوسین های موجود در بازار نیست و بدون هیچ خطر و عوارضی قادر است با بهبود بافت پوست ، اثرات پیری را از صورت شما پاک کرده و پوستی جوان تر و درخشان تر را برایتان به ارمغان آورد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی لیزر جوان کننده و ضدچروک تریا را مشاهده می کنید :

عملکرد لیزر فرکشنال بدین ترتیب است که با تایش اشعه های میکروسکوپی لیزر و عبور آنها از لایه های پوست فرآیند بازسازی طبیعی پوست را شبیه سازی نموده و سلولهای پوست را بازسازی می کند تا بتوانند کلاژن جدید تولید کند. از این دستگاه می توان برای درمان کل صورت از جمله اطراف چشمها ، اطراف دهان ، گونه ، چانه و پیشانی استفاده کرد. 

مدت زمان درمان توسط لیزر فرکشنال می تواند متغیر باشد. برای مثال اگر تنها یک سطح از صورت قرار است که تحت درمان قرار گیرد ممکن است یک دقیقه استفاده از دستگاه کافی باشد اما برای کل صورت 10 دقیقه زمان نیاز است. دوره های درمان به صورت چهار هفته ای است که می توان یک دوره ی هشت هفته ای درمان داشت و یا یک دوره ی چهار هفته ای به درمان پرداخت سپس چهار هفته توقف کرده و پس از آن دوره ی جدیدی را آغاز نمود. بهتر است اولین دوره ، یک دوره ی هشت هفته ای در نظر گرفته شود و روزانه یک نوبت درمان با دستگاه انجام گیرد. توصیه می شود استفاده از دستگاه را به شب موکول کرده و آن را بخشی از برنامه ی شبانه خود سازید. عموما تغییرات از پایان هفته ی دوم قابل مشاهده هستند اما نتیجه ی مطلوب پس از پایان دوره به دست خواهد آمد. 

لیزر تریا فرکشنال شامل دستگاه لیزر ، محل شارژ و سیم و تامین کننده برق می باشد . در تصاویر ذیل بخشهای مختلف دستگاه به طور کامل معرفی شده است.

فرکشنال1

فرکشنال3

استفاده از لیزر تریا تنها سه مرحله دارد:

  1. پاکسازی پوست قبل از استفاده از دستگاه توسط کرم پاک کننده ( وجود مواد آرایشی و یا کرم های ضد آفتاب موجب مسدود شدن منافذ پوست شده و تاثیر لیزر را کاهش می دهد )
  2. درمان به وسیله لیزر خانگی تریا بر روی محدوده مورد نظر
  3. تقویت پوست توسط توسط سرم تکمیلی تریا که با آبرسانی موجب افزایش تاثیرات درمان و درخشندگی پوست می گردد

فرکشنال2

برای قفل کردن دستگاه کافی است دکمه پاور را چند ثانیه فشار دهید تا آیکون نشانگر قفل بر روی دستگاه ظاهر شود . همچنین برای باز کردن آن نیز بایستی دکمه پاور را فشرده تا 4 صدای بیپ شندیده شود سپس می توانید انگشت خود را از روی دکمه پاور بردارید. 
برای انجام درمان ابتدا دکمه ی پاور را فشرده و دستگاه را روشن کنید. به فشردن پاور می توانید سطح 1 ، 2 و 3 را انتخاب کنید . در ابتدای درمان از سطح 1 شروع کنید و پس از آن که با دستگاه احساس راحتی داشتید سطح آن را بالاتر ببرید. ( بهتر است پس از گذشت هفته ی اول درمان به سطح بالاتر بروید و چنانچه سوزش و با درد غیر عادی ندارید در سطح بالاتر بمانید. )صورت خود را به 4 ناحیه مطابق شکل زیر تقسیم کنید و در ناحیه را به طور مجزا تحت لیزر قرار دهید تا زمانی که صدای بوق دستگاه شنیده شود. مدت زمان تعریف شده برای هر منطقه در سطح یک 30 ثانیه ، سطح 2 یک دقیقه و سطح سه 2.5 دقیقه است که دستگاه پس از طی شدن زمان تعیین شده بوق می زند . سر دستگاه را نیز کاملا بر روی پوست قرار دهید و بطور مرتب به طرفین حرکت دهید و همواره مطمئن شوید که نور بنفش بر پوست شما می تابد . توصیه می شود از دستگاه در غروب و شب استفاده شود زیرا تاثیر آن بیشتر خواهد بود و در تمام طول درمان از کرم های ضد آفتاب استفاده شود. می توان از لیزر فرکشنال 5 روز در هفته نیز به مدت 12 هفته استفاده کرد اما نباید طول درمان از 12 هفته بیشتر شود.

فرکشنال6

فرکشنال7

در ادامه نمونه هایی از درمان با لیزر جوان کنند پوست تریا را خواهد دید اما پیش از آن به مواردی اشاره می شود که اطلاع از آنها پبش از شروع درمان ضروریست :

  • از لیزر خانگی فرکشنال همه افراد با هر نوع پوستی می توانند استفاده نمایند به جز افراد زیر 18 سال 
  • پیش از استفاده از دستگاه برای اولین بار آن را 2.5 ساعت شارژ کنید ( نشانگر باتری به صورت پیوسته تا شارژ کامل چشمک میزند )
  • پیش شروع درمان لیزر را بر روی ناحیه ی خارجی بازو تست کرده و بعد از 24 ساعت چنانچه موردی مشاهده نشد از آن برای درمان صورت استفاده کنید
  • در صورتی که پوست دچار عفونت ، خراش ، سوختگی و یا هر نوع مشکل می باشد استفاده از دستگاه را متوقف کرده و تا بهبود کامل درمان را به تعویق بیاندازید
  • جوش ، پوست های رگه دار شده ، دیسکرومی و لکه های پوستی با لیزر فرکشنال قابل درمان نمی باشند
  • برای چشم یا پلک از لیزر استفاده نکنید و همچنین به صورت مستقیم به نور دستگاه خیره نشوید چراکه ممکن است موجب کوری و یا نابینایی موقت شود ( درمان اطراف چشم را تا آن محدوده ادامه دهید که استخوان صورت را در زیر دستگاه احساس می کنید )
  • بیش از یک بار در روز از لیزر استفاده نکید و حداقل فاصله ی زمانی بین دو درمان نباید کمتر از 24 ساعت باشد
  • منع استفاده از دستگاه در دوران بارداری وجود دارد و تاثیرات آن بر روی جنین تا کنون مشخص نشده وممکن است عوارض سوء به همراه داشته باشد
  • در صورت وجود رطوبت در پوست و یا دستگاه از روشن کردن دستگاه بپرهیزید زیرا ممکن است سبب شوک شدید الکتریکی شده و چه بسا منجر به مرگ گردد
  • در صورتی که پس از انجام درمان پوست قرمز و یا ملتهب گردید تا رفع آن درمان را متوقف نمایید و چنانچه بیش از یک هفته آثار آن از بین نرفت به پزشک مراجعه نمایید
  • از این دستگاه برای درمان سایر نقاط بدن استفاده نکنید زیرا هنوز تاثیرات آن آزمایش نشده است
  • حرکت ندادن دستگاه در حین درمان موجب قرمز شدن پوست ، تاول و سوختگی می شود
  • در صورت استفاده از درمان های زیبایی حرفه ای مانند لایه برداری ، تزریق و .. تا تا ترمیم کامل پوست از دستگاه استفاده نکنید
  • دستگاه را حتما در محیط خشک و دمای بین 20 تا 50 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید
  • در صورت آسیب دیدن دستگاه از آن استفاده نکنید
  • در صورت بروز مشکل اقدام به باز کردن و تعمیر دستگاه نکنید

فرکشنال5

فرکشنال4

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر تریا فرکشنال جوان کننده و ضدچروک Tria ANTI AGING دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیزر تریا فرکشنال جوان کننده و ضدچروک Tria ANTI AGING را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
سایر توضیحات
قابلیت داشتن فرآیند ترمیم کردن پوست - مصرف خانگی - کاربرد آسان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم