گوناگون

4 اکسسوری خاص برای آقایان شیک پوش

چه عواملی باعث خاص دیده شدن آقایان شیک پوش می گردد؟برای پاسخ این سوال در این مطلب از ارشاکو همراه ما باشید .استفاده از اکسسوری ها به اقایان کمک می کند تا خوش تیپ به نظر برسند اما کدام اکسسوری و در کجا؟قرار نیست همه این اکسسوری هایی که معرفی خواهیم کرد را به یک دفعه و در یک جا استفاده کنید ،بلکه زمانی این اکسسوری ها باعث خوش تیپی شما خواهند شد که بدانید هرکدام را در کجا و کی استفاده کنید.نگران نباشید ما جواب این سوال شما را هم خواهیم داد.

 

ساعت مچی بند استیل

 

ساعت مچی -ارشاکو
ساعت مچی -ارشاکو

 

ساعت مچی مردانه با بند استیل را می توانید برعکس ساعت مچی های با بند چرم با هر نوع از لباس خود ست کنید.این نوع از ساعت های مچی هم می توانند با لباس های مردانه رسمی و هم با لباس های مردانه غیر رسمی مورد استفاده قرار گیرند.

 

کیف پول چرمی

 

کیف پول چرمی
کیف پول چرمی

 

یک کیف پول مناسب چرمی حتی در این روزها که استفاده از پول کاغذی نیز کمتر احساس می شود می تواند زیبایی مردانه خوبی به شما دهد.

 

کمربند چرمی مردانه

 

کمربند چرمی مردانه
کمربند چرمی مردانه

 

توجه داشته باشید که یک کمربند مناسب می تواند به شما در بلند قدتر دیده شدن ،چاق تر و یا حتی لاغرتر دیده شدن کمک کند. اگر شما کمربند خود را بند ساعت مچی و کفش خود ست کنید می توانیم به شما بگوییم که کمربندتان برعکس قدیم که فقط وظیفه نگه داری شلوار بر روی کمر را داشت می تواند نقش شیک پوشی را در لباس های شما نیز ایفا کند.

 

عینک آفتابی کلاسیک

 

عینک آفتابی کلاسیک
عینک آفتابی کلاسیک

 

عینک خلبانی ریبن و عینک‌های آفتابی با فریم گرد از معروف ترین عینک های موجود در یک مغازه عینک فروشی می باشد.برای ارتقای تیپ مردانه خودتان به شما پیشنهاد می کنیم که یک عینک دودی مناسب صورت خود را پیدا کنید.یک نکته دیگر که بهتر است به هنگام خرید عینک به آن توجه داشته باشید این است که بهتر است از عینک های دودی با شیشه های بزرگتری استفاده کنید چرا که در این صورت نقاط بیشتری از صورت خود را در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت کرده اید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا