مد و مدگرایی

معرفی کیف های شیک دانشجویی

در این مطلب با معرفی چند کیف دانشجویی با شما خواهیم بود.همراه با ارشاکو باشید…

کیف های دوشی بزرگ

 

mo21732
کیف های دوشی بزرگ

 

کیف‌های دوشی بزرگ که به صورت چپ و راستی هم قابل استفاده کردن هستند، مناسب ترین انتخاب برای روزهای دانشجویی محسوب می‌شوند اما یادتان باشد سراغ نمونه‌هایی با چرم نرم یا جیر بروید که اسپرت‌تر هستند؛ مگر اینکه شما از گروه دانشجویانی باشید که با مانتو و شلوارهای رسمی فرم دانشگاه می‌روند. این مدل کیف، زنانه و مردانه ندارد و ما رنگ قهوه‌ای را به شما توصیه می‌کنیم چون در اصالت چرم است و همیشه وقار خودش را دارد. این محصول را می‌توانید از نوین چرم تهیه کنید.

 

کیف هایی همه پسند 

 

mo21738
کیف های همه پسند

 

اگر می‌خواهید یک انتخاب اصولی ولی نه چندان گران قیمت داشته باشید باید سراغ نمونه‌های غیر چرم بروید و به این نکات دقت کنید:
سبک بودن بدنه کیف تا وزن اضافی همراه خود جابه‌جا نکنید.

داشتن فضای مستطیلی به صورت عمودی یا افقی یا فضای لازم برای قرار دادن کلاسور که  جزوات را داشته باشید.

 

کیف های اسپورت 

 

mo21737
کیف های اسپورت

 

پارچه‌های گلدار که امسال مد بودند و برای مانتو، پیراهن، بلوز و کفش استفاده می‌شدند، به دنیای کیف و کوله پشتی هم رسیدند. اگر شما دانشجوی اسپرتی هستید که کتانی را به هر کفش دیگری ترجیح می‌دهید یا در رشته‌ای مثل تربیت‌بدنی درس می‌خوانید، به چنین کوله پشتی به‌روز و جاداری احتیاج دارید.

 

کیف های آکسفوردی 

 

mo21736
کیف های آکسفوردی

 

این کیف به نام آکسفورد مشهور است چون انتخاب قدیمی و کلاسیک دانشجویان اکسفورد محسوب می‌شود. در سال گذشته بسیاری از طراحان سراغ این مدل کیف رفتند و آن را در سایزها و رنگ‌های مختلف تولید کردند. در واقع بخشی از مد امسال است و انتخاب خوبی برای روزهای دانشجویی به شمار می‌آید.

 

کوله پشتی های چرمی 

 

mo21734
کوله پشتی های چرمی

 

اگر اهل پیاده‌روی در مسیر دانشگاه هستید و از طی کردن خیابان‌ها با همکلاسی‌ها لذت می‌برید باید سراغ کوله پشتی بروید تا سنگینی کیف اذیت‌تان نکند ولی اگر با ست‌های نیمه رسمی شامل کفش کالج، شلوار کتان و … به دانشگاه می‌روید، کوله‌پشتی‌های برنزی و اسپرت مناسب شما نیست و یک نمونه چرمی انتخاب کنید.

 

کیف های هنری

 

mo21733
کیف های هنری

 

اگر در رشته‌ای مثل معماری، طراحی صنعتی یا سایر رشته‌‌هایی که فصل مشترک مهندسی و هنر هستند، درس می‌خوانید، به این مدل کیف احتیاج دارید؛ کیفی نه چندان بزرگ، آنقدر که یک دفتریادداشت و یک کتاب با سایر خرده‌ریزها در آن جای بگیرد و مهم‌تر از همه فرمی کلاسیک داشته باشد. چنین کیفی را می‌توانید با ست‌های کاملا اسپرت یا نیمه رسمی ست کنید ولی بهتر است سراغ کتانی نروید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا