مد و مدگرایی

چگونه انواع پیراهن های مردانه را بشناسیم؟

برای شناخت انواع پیراهن مردانه در ادامه این مطلب با ارشاکو همراه شوید ….

 

تی شرت

 

mo21701
تی شرت

تی شرت ها جزء اصلی و ماندگار کمد لباس هر مردی هستند، این گونه تی شرت ها که یقه ای ندارند، برای این طراحی شدند که به عنوان زیرپیراهنی پوشیده شوند ولی در طول سال ها که به عنوان لباس اصلی و محبوبی پوشیده شدند، کم کم در مواد و رنگ های مختلفی تولید شدند.
قابلیت این تی شرت برای چاپ شدن هر تصویر، نام و نوشته و تبلیغاتی، آن را به یکی از محبوب ترینها بدل کرده است، این تی شرت، راحت، سبک و انعظاف پذیر است و لباسی است که می توانید برای شغل خود و برای خواب نیز استفاده کنید.

کشباف مردانه

 

mo21702
کشباف مردانه

کشباف های مردانه لباس هایی آستین بلند و بدون یقه هستند که به عنوان پولیور استفاده می شوند و دکمه ندارند، تقریبا نیمه اندامی و به طور معمول لباس های ساده و یکرنگی هستند ولی گاهی اوقات با طرح های مختلف نیز تولید می شوند.
سویشرت ها لباس هایی هستند که یقه ای مانند یقه ی خدمه ی هواپیما دارند و از مواد ضخیم تر و جاذب ساخته شده اند، گشاد هستند و بعضی مواقع با لباس های یقه دار در زیرشان پوشیده می شوند.

پیراهن های اسپرت

 

mo21698
پیراهن های اسپرت

پیراهن های اسپرت در دو نوع آستین کوتاه و آستین بلند موجود می باشند و مثل پیراهن های آستین بلند هستند؛ با این تفاوت که کمی گشادترند.
این لباس ها می توانند روی شلوار جین پوشیده شوند و معمولا جایگزین لباس های گران تر که زیر کت و شلوار می پوشند؛ می شوند و تقریبا مانند مدل برخی یونیفرم ها هستند.

 

لباس رسمی

 

mo21703
لباس رسمی

لباس های رسمی لباس هایی بسیار متشخصانه و رسمی هستند که معمولا در زیر کت و شلوارها پوشیده می شوند، البته لباس هایی نیستند که اغلب اوقات پوشیده شوند، معمولا برای مجالس عروسی و مهمانی های رسمی به کار می روند و زیر کت پوشیده می شوند، این لباس ها دارای آستین بلند و دکمه دار هستند؛ در رنگ سفید عرضه می شوند و معمولا در قسمت جلوی پیراهن تعدادی پلیسه وجود دارد و یقه های شان را با پاپیون یا کروات می بندند.

کشباف ورزشی تیم ها

 

mo21700
کشباف ورزشی تیم ها

این لباس ها توسط تیم های فوتبال معروف شدند، این لباس ها دارای لوگو و نماد تیم به همراه نام آن و شماره بازیکن پوشنده لباس است، این لباس به عنوان یکی از محبوب ترین لباس های دوستانه به ویژه در مسابقات ورزشی شناخته شده است و دارای یک یقه مثل خدمه هواپیما و یا یقه هفت کوتاه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا