ورزش و سلامتی

نحوه ی مصرف پروتئین آب پنیر

این پروتئین را تقریبا ۵۰ میلیون بار استفاده کرده ام.من معمولا هر سه ماه یکبار پروتئین هایم را تغییر میدهم,ویا اوقاتی که قیمت هایشان افزایش یافته و گران میشوند.نسبت به این ماده وسواس دارم,ولی وقتی که مصرفش میکنم به شدت تحت تاثیر قرار میگیرم.

اجازه دهید تجزیه و تحلیلش کنیم:

سازگاری / قابلیت ترکیب

اکنون روزهای پر خوری و چاقی را به یاد می آورم که ترکیب پروتئین سخت بود,و میدانم که راه طولانی ای را طی کرده ایم,ولی همیشه جا برای پیشرفت هست.این ماده عالی است و ترکیب آن بسیار آسان است.کمی سنگینتر از پودر شکر است اما نه خیلی سنگینتر.برای این ماده حتی نیاز به تکان دادن هم ندارید چون به آسانی ترکیب میشود.

طعم

باید بگویم که این گروتئین از خوشمزه ترین پروتئین هایی است که تا به حال مصرف کرده ام.واقعا نمیدانم که چطور هیچ کربوهیدراتی در آن وجود ندارد ولی با این حال مثل شکلات شیرین است.نه مزه ی تلخی دارد و نه هیچ مزه ی بد دیگری.و هیچوقت از خوردن آن خسته نمیشوم.

هضم پذیری

حتما باید برای کملود گلوتین آن کاری کرد(من به گلوتین حساسیت دارم)اما این ماده معده ی من را مانند خیلی از پروتئین های دیگر اذیت نمیکند.معمولا باید به بقیه ی پروتئین های عادت کنم ولی نه برای این پروتئین.

قیمت و ارزش

قیمت و ارزش آن مناسب است.منظورم این است که این محصول یک بطری پروتئین ارزان قیمت نیست,این یک محصول عالی است و کمی بیشتر از آن ارزش دارد.به نظر من نسبت به مقدار و اندازه اش قیمتش به صرفه است و کیفیت بهتری هم نسبت به خیلی پروتئین های دیگر دارد.

در کل این ماده فوق العاده است.فکر کنم طبق عادت عوض کردن پروتئینم هر سه ماه یک بار قرار است با مصرف نکردن این ماده اوقات سختی داشته باشم.باید قاطعانه بگویم که در پروتئین های مصرفی من این ماده مورد علاقه ی من است(مواد غذایی مطلوب).

۲

تا الان که بخوشمزه ترین پروتئین بدون شکر میباشد(اسم شکلات آب شده واقعا برازنده ی آن است).برخی مقالات میگویند که این ماده زیادی سنگین است.من از ترکیب آن استفاده میکنم بنابراین از آن لحاظ مشکلی ندارم.این ماده به راحتی ترکیب میشود.من برای هر بار مصرفم ۶ oz آب مصرف میکنم.بعد از هر تمرین دو بار مصرف میکنم.

به روز رسانی ۱۴/۲/۵ : اکنون شیرینی و کرم را امتحان کرده ام و امروز قرار است میلک شیک توت فرنگی را با آن امتحان کنم.شیرینی و کرم خوب بودند,فقط کمی عادت به آن وقت میبرد.چون از شکلات آب شده هم شیرین تر است.ولی میلک شیک توت فرنگی را واقعا دوست داشتم!انتظار همان مزه ی معمول توت فرنگی را داشتم,ولی نه حتی از طعم معمول آن هم بهتر بود.آیا مرا به دوران کودکی که مادرم میلک شیک توت فرنگی برایم درست میکرد بازگرداند؟نه,اما از حالا به بعد قرار است به طور منظم از آن استفاده کنم.هر روز از آن استفاده میکنم.دارم در رویا زندگی میکنم!

بله,من در هر بار مصرف ۸oz آب مصرف میکنم.همچنین ترکیب دو نوبت از ماده را با ۱% شیر و یک موز برای صبحانه مصرف میکنم.به طور شگفت آوری همراه با شیرینی و کرم بسیار عالی بود.

در حال تفکر برای ترکیب مزه ی بعدی هستم…

به روز رسانی ۱۴/۳/۶ : وانیل وحشی را خریدم.یک پروتئین آب پنیر خوشمزه ی دیگر.اکنون سه ترکیب خوشمزه دارم : شکلات,توت فرنگی و وانیل.فوق العادست.هر کدام به خودی خود یا ترکیب با یکدیگر خوش طعم هستند(مثلا توت فرنگی پوشیده شده با شکلات و غیره)وانیل نیز با یک قطعه موز در آن عالی میشود.همین الان که در حال نوشتن این هستم دارم یک لیوان از آن را مینوشم.تا به حال مکمل پروتئینی را به این آسانی مصرف نکرده بودم.

به روز رسانی ۱۴/۱۱/۶ : ترکیب بعدی در منو,دارچین میباشد.باید اعتراف کنم,که بعد از خواندن برخی مقالات و تحقیقات ضعیف در خرید این چاشنی دو دل بودم.واقعا از آن خوشم آمد.به دسر دارچین فکر کنید.دقیقا همین مزه را میدهد.شرط میبندم که با ترکیب با شکلات آب شده عالی میشود(خودم فردا میگویم که نه نمیشود حتی به شکلات لب زد)ولی خودش به تنهایی واقعا عالی است.مطمئنان باز هم آن را میخرم.تا الان تنها ترکیبی که دیگر آن را آماده نمیکنم ترکیب آن با شیرینی و کرم میباشد.به غیر از آن,همه ی ترکیب های دیگری که آزمایش کردم عالی هستند.

۳

قبل از اینکه شروع کنم,میخاوهم از تمام افراد فعال در حوزه ی مصرف تشکر کنم که این سه ترکیب جدید عملکرد پروتئین آب پنیر را با چنین مقاله ی صادقانه ای برای من ارسال کردند.

مشخصات مواد لازم(۱۰/۹) : با ۲۵ گرم پروتئین و تنها ۱۳۰ کالری در هر بار مصرف,باید بگویم که من عاشق مواد به کار رفته در آن هستم.همچنین آنزیم های هضم کننده نیز کمک بسیاری به من کردند در حالی که دیگر انواع پروتئین برای من مناسب نبودند,ولی با مصرف آن ترکیبات دیگر مسکلات معده ای ندارم.در کل این ترکیبات مشخصات عالی و وفق العاده ای دارند.

قابلیت ترکیب(۱۰/۸٫۵) : در کل بسیار عالی ترکیب میشوند.بعد از تکان دادن کمی ته مانده میماند,ولی چیز خاصی برای شکایت نیست.همچنین بسیار کف میکند,ولی اگر قبل از نوشیدن کمی صبر کنیم کف ها از بین میروند.من یک نوبت را با حدود ۱۲oz آب مصرف میکنم.به همراه شیر کم مصرف در یک بطری,برای ۱۰ ثانیه ترکیب را تکان دهید و به این صورت ترکیب به راحتی با کیفیتی خوب آماده میشود.از لحاظ ترکیب پذیری,من این سه ترکیب را از بهترین به بدترین به این شکل مرتب میکنم : ۱)وانیل وحشی ۲)شکلات آب شده ۳)میلک شیک توت فرنگی

طعم میلک شیک توت فرنگی(۱۰/۹٫۵) : به عنوان کسی که آنچنان از توت فرنگی خوشش نمی آید,باید بگویم که این ترکیب واقعا عالی بود!کار گروه مصرف واقعا با ایجاد این ترکیب عالی بود.بعد از یک تمرین خوب باعث روانی و سرزندگی میشود.همچنین یک اسکوپ از این ماده را با یک اسکوپ از شکلات آب شده ترکیب کردم,و طعم دلپذیری داشت.چیزی شبیه به توت فرنگی پوشیده با شکلات بود! اگر فرصتش را دارید حتما پیشنهاد میکنم آن را امتحان کنید.

طعم شکلات آب شده(۱۰/۹) : این واقعا یک ترکیب با کیفیت است.ترکیبی بسیار ساده و پر محتوا است.تقریبا شبیه میلک شیک شکلات میباشد.اگر یکی از طرفداران مصرف این پروتئین هستید اگر جای شما بودم حتما این نمونه را امتحان میکردم.من تا به حال ترکیبات شکلاتی پروتئینی زیادی مصرف کردهام,ولی این ترکیب بهترین آنهاست.

طعم وانیل وحشی(۱۰/۹٫۵) : من از انهایی نیستم که پروتئین وانیل وحشی بخرم,اما این یک نمونه ممکن است از آنهایی باشد که از الان به بعد مصرف خواهم کرد!واقعا ترکیب فوق العاده ای است.وانیل بسیار مقوی است و برای من طعمی شبیه به نارگیل دارد.نکته ی خوب در مورد پروتئین وانیلی این است که میتوانید آن را با چیزهای بسیاری ترکیب کنید.من ترکیب خودم را با توت فرنگی,موز,ذغال اخته,کره ی بادام زمینی و غیره ترکیب کردم.مطمئنا چیزی است که دوست دارم در آینده نیز از آن استفاده کنم.

در مجموع(۱۰/۹) : تا الان تمام ترکیب های پروتئین آب پنیر را امتحان کردم جز شیرینی و کرم را.بعد از امتحان تقریبا همه چیز,تمام ترکیبات عالی بودند,اما ترکیب مورد علاقه ی من هنوز هم ترکیب دارچینی آن میباشد.تیم مصرف به نظر می آید محصولات فوق العاده ای ارائه داده است.خلاقیت در طعم و مزه,شرکت دیگری را نمیشناسم که محصولاتش بتواند با محصولات این شرکت مقایسه شود و برابری کند.من مسلما این پروتئین را به هر کسی که در جستجوی محصولی جدید و خوش طعم با مواد تشکیل دهند هی عالی میباشند پیشنهاد میکنم.با تشکر از Cellucor که به من اجازه دادند این مقاله را برای آنها بنویسم.

۴

پروتئین آب پنیر Cellucor هیچوقت مرا نامید نمیکند.من فقط محصولات گل ختمی و دارچینی آنها را مصرف کردم و از هر دو خوشم آمد.من به خرید این پروتئین ادامه میدهم هم مزه ی خوبی دارد و هم کالری کمی دارد – اگر با عقل جور در بیاید احساس میکنم که واقعا موثر است و در کل سریع حل میشود.بین داشتن این محصول و bcaaهای قبل از تمرین من این محصول را انتخاب میکنم.در کل پر قدرت تر شده ام,همانند یک وزنه بردار و من میتوانم هر دو کار را همزمان انجام دهم بدون آنکه خسته شوم.من عاشق این ماده هستم!من نتایج و سودمندی های عالی ای از آن دیده ام.مرد یا زن,پیر یا جوان,تازه کار یا کهنه کار ,این محصول برای همه عالیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا