ورزش و سلامتی

پروتئین آب پنیر

به عنوان یک فرد مشتاق به تناسب اندام و یک فرد دانشمند,همیشه کنجکاو بودم که ارزش واقعی یک مکمل را بفهمم.چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست.مهمتر از آن,باور دارم که بررسی های یک محصول باید بر اساس یک پایه و اساس علمی قوی,به همراه تجربه ی مصرف و نتیجه ی خوب محصول باشد و در این صورت است که فرد باید تصمیم نهایی را در مورد آن مکمل بگیرد.

این تحقیق و بررسی محصول بر اساس سه عامل بود:

  1. اجزاء سازنده ی اصلی : چه چیزی داخل بطری ریخته میشود,ارزش واقعی محصول.
  2. جذب و ترکیب در بدن : این محصول چه تاثیری بر سیستم بدنی شما میگذارد,چه مقدار از آن قادر به جذب و ترکیب شدن در بدن شما میباشد.
  3. قابلیت استفاده : قابلیت استفاده ی طولانی مدت و تاثیراتش.

به نظر من این یکی از بهترین مکمل های موجود در بازار امروز است.سوال این است که چرا؟

  1. کیفیت پروتئین.چون از Glanbia تولید شده است(که آن هم متعلق به شرکت تغذیه ی بهینه است)این محصول مستقیما از تولید کننده به دست شما میرسد.این یک عامل بزرگ است,۹۰% از شرکت های تولید کننده ی مکمل های پروتئین مواد خام خود را از شخص دیگری تامین میکنند و بیشترشان از کشورهای جهان سوم خریداری میکنند.

۱۰۰ گرم از پروتئین آب پنیر به دست آمده از یک منبع برابر با ۱۰۰ گرم پروتئین آب پنیر به دست آمده از یک منبع دیگر نیست.منابع درجه دو معمولا مقادیر زیادی از هورمون های آهن سنگین و cattle دارند.این امر همچنین از تحقیقات و آزمایشات اخیر نیز ثابت شده است و در مجله ی مشتریان منتشر شده است.شرکت ON این گزارش را با حداقل مقدار از چنین مواد زیان آوری باطل کرد.دلیل آن ساده است,آنها پروتئین آب پنیر خود را با طرحی که کاملا تحت نظر قوانین ایالات متحده بود تولید کردند.

فقط محض اطلاع,من هندی هستم,و از این رو کاملا میدانم که چقدر پنیر های با کیفیت پایین پروتئین آب پنیرشان را به اروپا و آمریکا صادر میکنند.پس مطمئن شوید که پروتئین آب پنیری که استفاده میکنید در داخل خود آمریکا پرورش یافته باشد.

افزودنی ها

  1. به شکل ایده آل,ترجیح میدهم پودر پروتئینی که مصرف میکنم بدون هیچ شیرینی افزودنی باشد.ولی باید قبول کرد که,فروش چنین محصولی کار مشکلی است.به هر حال,آب پنیر های استاندارد طلایی حداقل مقدار شیرینی افزودنی را دارند.اگر انجمن های com را بررسی کنید,بسیاری از مصرف کنندگان اعتراض میکندن که این محصول به اندازه ی کافی شیرین نیست.من به تمام این افراد پیشنهاد میکنم متوجه باشند که اگر احساس میکنند این محصول به اندازه ی کافی شیرین نیست به نفع خود آنهاست.بهتر است مقدار مایعات کمتری استفاده کنید(شیر,آب,آب میوه و…)یا مقدار کمی عسل اضافه کنید.

مشخصات افسانه ی محصول تک منبعی در برابر محصول ترکیبی

  1. درک این امر ممکن است برای برخی افراد مشکل باشد.به هر حال,حقیقت این است که ۹۶% افرادی که از مکمل های پروتئین آب پنیر تک منبعی استفاده میکنند هیچ مزیت اضافه تری نسبت به آنهایی که از مدل چند منبعی آن استفاده میکنند نخواهند داشت.لطفا توجه کنید,وقتی که از عبارت چند منبعی(ترکیبی)استفاده میکنم,منظورم محصولی مانند پروتئین های آب پنیر استاندارد طلایی است که با آب پنیر های ترکیبی دیگر برابری میکنند.(نه هر محصول افتضاحی که در بازار است).اگر نوع ترکیبی را خریداری کنید ممکن است ۱ گرم چربی اضافه یا ۲ گرم کربوهیدرات اضافه که قاعدتا مقدار زیادی نیست به دست آورید.شما میتوانید این مقادیر چربی و کربوهیدرات را با اضافه کردن ۱٫۵ دقیقه به برنامه ی روزانه ی پیاده رویتان یا ۲ تا ۳ دقیقه دویدن جبران کنید.دقیقا همان نتایجی را میگیرید که از مصرف پروتئین های تک منبعی میگیرید,پس ارزش پول بیشتری برای محصولات تک منبعی خالص مصرف کردن را ندارد.شایعات در مورد خوب و خاص بودن محصولات تک منبعی فقط حرف های بی اساسی است که توسط شرکت های تولید کننده ی آنها ساخته شده اند.دوباره تکرار میکنم,اگر محصول ترکیبی شما به خوبی پروتئین آب پنیر استاندارد طلایی است,مثلا در هر قاشق ۳۰ گرمی از آن ۳۴ گرم آب پنیر به دست می آورید,پس نیازی به محصولات تک منبعی ندارید.

فقط ۴% از افراد میمانند که میتوانند به مصرف محصولات تک منبعی منفعت بیشتری ببرند.ابتدا افرادی که زیادی لاکتوز در خونشان دارند.از کلمه ی “زیاد” استفاده کردم چون همه ی محصولات خوب آنزیم هایی برای هضم مقادیر کم لاکتوز در مکمل دارند.لاکتوز چیز بدی نیست,به زبان ساده قند شیر است.پس اگر به شدت به لاکتوز آلرژی دارید,محصولات تک منبعی به شما کمک میکنند(آنها مقادیر بسیار ناچیزی از لاکتوز دارند.).

دومین دسته از افرادی که از محصولات تک منبعی منفعت میبرند ورزشکاران حرفه ای هستند که در حال آماده شدن برای یک رقابت مهم هستند.برای آماده شدن برای چنین رقابت هایی به مصرف بیش از ۵ تا ۸ نوبت پروتئین آب پنیر در روز نیاز است و از این رو آنها از کم کردن مقادیر چربی و کربوهیدرات منفعت میبرند.

  1. چرا به سراغ ترکیب پروتئین آب گنیر میروید وقتی پودر های پروتئینی مخصوص همراه با آب پنیر,تخم مرغ و کازئین دارید؟

این یک علم ساده است,پروتئین آب پنیر از لحاظ بیولوژیکی مفید تر میباشد.این بدان معنی است که بدن شما منبع پروتئینی آب پنیر را بهتر و آسانتر از هر منبع دیگر جذب و استفاده میکند.بنابراین هیچ مواد زائدی باقی نمیماند.تخم مرغ نیز منبع عالی ای است,که فقط یک پله از پروتئین آب پنیر عقب تر است.به هر حال در دنیای واقعی در مقام بعد از آب پنیر قرار میگیرد,حتی تاخیر جذب آب پنیر نیز باعث نمیشود این مقام ها جا به جا شوند.از حاظ علمی ثابت شده است که پروتئین آب پنیر خیلی بهتر است,چون به اندازه ی یک پروتئین تخم مرغ جذب بدنتان را به تاخیر نمی اندازد.

سوال کازئین :

این درست است که دیر هضمی مشکل کازئین است.مشخصات ضد کاتابولیسم(ضد فروساختی) و جذب آرام آن کازئین را تبدیل به یک پروتئین شبانه ی ایده آل میکند.توصیه میشود که هر چه کازئین غلیظ تر باشد بهتر است مثلا اگر نیاز به مصرف کازئین دارید,فقط کازئین مصرف کنید یعنی آن را با آب پنیر ترکیب نکنید…دلیل اینتکه چرا این حرف را میزنم بحث طولانی ای در مورد عکس العمل متابولیسمی است(که بعدا در مورد آن صحبت خواهد شد).آخرین چیزی که باید بدانید این است که ۲۴ گرم از پروتئین آب پنیر با ۲۴ گرم از کازئین برابر نیست چون ارزش بیولوژیکی کازئین کمتر از آب پنیر است.به هر حال مزایایی که کازئین با دیر هضمی اش برای شما به ارمغان می آورد باعث میشود به آن نیاز داشته باشید.

ارزش بیولوژیکی : ارزش بیولوژیکی(BV)یک مقیاس نسبت جذب پروتئین یک غذا میباشد که در ارگانیسم عملکرد پروتئین در بدن مشخص میشود.

غلظت پروتئین آب پنیر : ۱۰۴

کل تخم مرغ : ۱۰۰

شیر گاو : ۹۱

گوشت گاو : ۸۰

کازئین : ۷۷

سبوس : ۷۴

 

 

 

آخرین افکار:

همیشه یادداشتی از مقدار پروتئینی که با استفاده از مکمل ها به دست می آورید در برابر مقداری که مستقیما از غذاها دریافت میکنید داشته باشید.به صورت ایده آل یک فرد باید منابع پروتئین به دست آمده از مکمل ها را کمتر از ۲۵%,اما اگر سبک زندگی شما سخت است و وقت خوردن غذاهای سرشار از پروتئین را ندارید,باید همیشه نیاز خود به پروتئین را زیر ۵۰% نگه دارید.در موارد شخصی,برای بیشتر ما که به دنبال تناسب اندام هستیم,باید بیش از دو نوبت پروتئین در روز مصرف شود.برای آنهایی که واقعا روزهای پر مشغله و کارهای سنگینی دارند باید سه نوبت در روز مصرف شود.

حرف آخر اینکه مکمل ها فقط مکملند.کلمه ی مکمل حرف و بحث های بسیاری در پی دارد,مثلا این گفته را در نظر بگیرید,اگر یک مخلوط پروتئین را در طول ۳۰ دقیقه در طول تمریناتتان مصرف نکنید…هیچوقت به نتایج خوبی دست پیدا نمیکنید.این حرف کاملا بی اساسی است.این یک عامل تعیین کننده نیست(فقط سودمندی بیشتری دارد).باید برخی استثناها را بدانید.مکمل ها تنها ۲۰% از نیاز معادله ی تناسب اندام شما را برطرف میکنند.

در دنیای واقعی برای بیش از ۹۰% ما,معادله ی تناسب اندام چیزی شبیه به این است:

A حجم و نظم تمرینات : ۳۰ – ۳۵%

Bسبک زندگی و انتخاب تغذیه ک ۴۰ – ۵۰ %

Cمکمل ها : ۰ -۲۰%

پس مهمترین نکته تمرکز بر A%B است.به محض اینکه A و B را حداکثر کردید,آن موقع به سراغ C بروید.

۱

در ابتدا,من طعم های مختلفی از پروتئین آب پنیر استاندارد ۱۰۰% طلایی شرکتON خریداری کردم.همه ی آنها ارزش غذایی تقریبا مشابهی داشتند,اما تفاوت بسیاری در طعم و مزه داشتند.هم من و هم همسرم این مخلوط ها را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه ی خود مینوشیدیم,و از لحاظ برند محصول شرکت تغذیه ی بهینه بهترین است.من مکمل را با آب و شیر مخلوط کردم,و همه ی ترکیب مخلوط ها خوب بودند و مشکلی وجود نداشت.من دیگر برندهای تولید کننده ی پروتئین آب پنیر را هم امتحان کردم ولی هر بار باز هم به سمت شرکت ON بازگشتم.و دلیل این بازگشت قیمت,ارزش غذایی و مهمتر از همه ی اینها طعم و مزه ی عالی آن بود.

و اکنون پاسخ سوالات در مورد طعم.همانطور که قبلا بیان کردم,هر طعمی مشخصه ی متفاوتی نسبت به طعم های دیگر داشت.برخی چند مزه ای هستند,برخی شیرین هستند و برخی هم مزه ی تقلبی(اسانس)دارند.از بعضی ها خوشمان آمد و از بعضی ها هم متنفر شدیم.در زیر لیستی از طعم هایی که ما دوست داشتیم و دلیل آن آمده است.توجه کنید که من از نوشیدنی های رژیمی به خاطر طعمی که بعد از مصرف دارند متنفرم.برای من لازم نیست مزه شیرین باشد تا خوشم بیاید,اما نمیتوانم شیرینی تقلبی بعد از مصرف که در دهان ایجاد میشود را تحمل کنم.

بهترین طعم ها :

Rocky Road – یکی از بهترین وبی رقیب ترین طعم ها.تنها نقطه ضعفش این است که کمی مزه ی شیرین دارد.ارزش غذایی آن با بقیه ی مزه ها تقریبا برابر است ولی کمی شیرین تر است.میتوانم آن را هر روز و هر ساعت بنوشم.اگر فقط یک مزه خریداری کنید,کار درستی میکنید.هیچ مزه ی بعد از مصرفی در کار نیست و طعم آن عالی است.

شیر شکلات غلیظ – یک مزه ی خوب دیگر تقریبا بدون هیچ مزه ی بعد از مصرفی.این یکی مزه ی شکلات میدهد,و مزه ی اسانسی و تقلبی هم ندارد.اگر به طعم شکلات علاقه دارید این یکی عالی است.

وانیل طبیعی – این محصول کمی متفاوت است,و برچسب آن به جای قرمز زرد است.در آمازون قیمتش با بقیه یکی است,و ارزش غذایی مشابهی هم دارد.شرکت ادعا میکند که مواد شیرین کننده ی کمتری در ان است,بنابراین محصول طبیعی تری است.در هر حال,بهترین محصول وانیلی است.هیچ مزه ی بعد از مصرفی ندارد,و مزه ای شبیه به شیر نارگیل دارد.به اندازه ی بقیه ی مزه ها شیرین نیست,اما بهترین مزه ی وانیلی ای است که تا به حال دیده ام.

طعم های متوسط:

شیرینی و کرم – این یک مورد هم خوب است و هم بد.اگر از مزه ی وانیلی کرمی خوشتان می آید,از این طعم خوشتان خواهد آمد.مزه ی بعد از مصرف بدی ندارد,اما کمی بی مزه است.شیرین است اما بی مزه است!همچنین قطعه های شیرینی در آن حل نمیشوند.این تنها محصولی است که قطعه هایی از ماده غذایی که به آن مزه را میدهد در خود دارد.عجیب است.باید بگویم که قبلا به آن علاقه داشتم.

مالت شکلاتی – واقعا خوب است.طعم آن به خاطر مالت کمی عجیب غریب است.که باعث میشود بین این محصول و شیر شکلات غلیظ حق انتخاب داشته باشید.

مخلوط تافی کارامل – باز هم خوب است.شرکت سعی کرده است با این محصول چند مزه را با هم ترکیب کند و این باعث عجیب شدن مزه شده است.طعم بدی ندارد,ولی چندان مجذوب کننده نیست.چون از بقیه ی مزه ها خسته شده بودم آن را امتحان کردم.ولی فکر نکنم دوباره این کار را بکنم.

و مزه های بد :

شکلات دوبل – این طعم افتضاح است.مزه ی شکلات غیر واقعی میدهد.نه شکلات تقلبی خوب,ّلکه بسیار افتضاح.شیرینی تقلبی و زیاد بدی بعد از مصرف دارد.و در کل اصلا خوب نیست.

بستنی وانیلی – یک محصول بد دیگر.طعمی مانند پودر شیر تقلبی دارد.مزه ی بعد از مصرف بدی دارد و احتمالا بدترین مزه ای است که شرکت تولید میکند.اگر مزه ی وانیلی میخواهید,به هیچ عنوان این مزه را خریداری نکنید و وانیل خالص بخرید.

مشروب استوایی – یک مزه ی تقلبی دیگر.وقتی این محصول را خریدم به سختی میتوانستم اولین نوبت آن را بخورم.ولی کم کم به آن عادت کردم و توانستم بدون اینکه از آن متنفر باشم آن را بنوشم.مزه ای شبیه به شیر توت فرنگی تقلبی با مقدار زیادی شیرین کننده داشت.این خیلی بد است و چیزی نیست که بخواهید بعد از تمرین آن را بنوشید.

میدانم که سلیقه ی مزه ای از یک شخص به شخص دیگر متفاوت است,پس بهتر است این محصول را با کمی نمک مصرف کنید.من از مزه ی شیرین کننده های مصنوعی متنفرم گس این لیست از آنها خالی است.من همیشه فقط به اندازه ی۲lb از هر طعمی را میخرم تا آن را امتحان کنم و سپس اگر از آن طعم خوشم آمد ۵lb از آن میخرم.اینطوری پول بیشتری صرف میکنید ولی به این معنی است که فقط ۲lb از طعمی که دوست ندارید را باید امتحان کنید نه همه ی بطری را.

۲

من تعدادی از مقالات در مورد این محصول را در اینجا خواندم ولی هیچکدام قادر نبود به درستی این محصول را شرح دهد.بنابراین خودم تجربه ی دسته اول خودم را با این مکمل برای شما تشریح میکنم.لطفا توجه کنید که این مکمل مزه ی عالی ای دارد اما اگر طعم ملاک شما میباشد,پیشنهاد میکنم بروید و شکلات واقعی بخورید نا پروتئین آب پنیر.همچنین در مورد پروتئین ها,تک منبعی ها یا هیچ واژی تکنیکی دیگری صحبت نمیکنم.

من برای مدت زیادی از مصرف مکمل ها خودداری کردم چون فکر میکردم نیازی به آن ندارم.سپس چون توسط راهنمای تناسب اندامم این محصول پیشنهاد شد آن را خریدم.قیمت زیادی دارد اما حالا که منبع دائمی از آن دارم به دست آوردنش برای من آسان تر است.

بنابراین من مقداری از آن را برای ۴۵ روز که شامل رفتن به باشگاه ۵ روز در هفته و استراحت کردن در تعطیلات میباشد تهیه کردم.

  • هیچ اتفاق ناگهانی ای نیفتاد.در واقع احساس قدرت و تحمل بیشتری در باشگاه میکردم.روز به روز نسبت به تمریناتم مصمم تر و منظم تر میشدم.وقتی که پول زیادی میپردازید خواسته یا ناخواسته تمرکز بیشتری روی کارتان دارید.من این را به عنوان یک پیشرفت میدانم.
  • در طول هفته ی دوم,شروع به کار کردن(اثر گذاری)کرد.بازوی چپم که بسیار ضعیف بود شروع به قوی شدن کرد.همچنین اکنون دیگر هیچ تفاوت چشمگیری بین بازوی چپ و راستم وجود ندارد.بقیه ی بدنم نیز به نظر متناسب می آید و همه چیز مرتب است.
  • هیچ اثرات جانبی ای ندارد.در حقیقت کمی افزایش میل جنسی به وجود می آِد که به محض مصرف کردن متوجه آنها میشوید.
  • مزه ی آن بسیار خوب است و هیچ مزه ی بدی بعد از مصرف به جا نمیماند.من پروتئین آب پنیرم را با آب مصرف میکنم چون شنیده ام که شیر کلسیم دارد و باعث نرم شدن عضلات بدن میشود.من برای ترکیب آن با مقدار زیاد ۴۰۰ میلی لیتر آب از چنگال استفاده میکنم.برای حدود ۴۰ ثانیه مخلوط را هم میزنم.همچنین میتوانید از مخلوط کن خود استفاده کنید یا اگر میخواهید آنها منجمد کنید ولی در این صورت مصرف آن کمی مشکل است پس عاقلانه طرز مصرف خود را انتخاب کنید چون باید هر روز آن را مصرف کنید.
  • مجبور نیستید آن را در یکشنبه ها هم مصرف کنید(یا روزهایی که در آنها تمرین نمیکنید)این مخلوط را بعد از تمرینتان مصرف کنید.در صورتی که تمرین منظمی در باشگاه داشته باشید تاثیر آن حداکثر میشود.
  • بسته بندی عالی ای دارد.تقدلید از آن کار مشکلی است.
  • وزن کم نکردم اما حجم عضله ی استثانایی و باور نکردنی در ۴۵ روز مصرف این مکمل به دست آوردم.آنها میگویند هر یک بار مصرف این مکمل شامل ۲۴ گرم پروتئین است.این مکمل بسیار پر قدرت است و این را بعد از مصرف اولین جعبه ی ۲lb خود فهمیدم.

به هر حال,من از آن دسته افرادی نیستم که برای به دست آوردن فیزیک بدنی و هیکل یک کشتی گیر تلاش میکنند.حتی نصف آن مقدار هم تلاش نمیکنم.من یک علاقه مند به باشگاه با قد متوسط هستم که دوست دارم روزی بدن خوش فرمی داشته باشم.وزن من دقیقا مناسب است اما مصرف این مکمل همراه با تمریناتتان باعث میشود حتی بدون تی شرت هم بدنتان خوش فرم به ظنر بیاید.

  • من متوجه افزایش قابل توجهی در بنیه و استقامت خود شده ام اما همچنین به ندرت قبل از تمرینم احساس خستگی میکنم.من بعد از ظهرها تمرین میکنم.

باید علاوه بر موارد بالا چند نکته ی دیگر هم اضافه کنم که عبارتند از:مزه ی خوب مکمل و اینکه بعد از یک هفته اثراتش را نشان میدهد و در مدت بسیار کوتاهی مرا به تناسب اندام رساند.قبلا آنچنان بد فرم نبودم ولی این مکمل باعث شد عضلات من خوش فرم تر و قشنگتر شوند.

پروتئین آب پنیر میتواند علاوه بر خوش فرم کردن شما سایز شما را نیز افزایش دهد.وزن را افزایش دهد.البته این یک افزایش تدریجی است و به مرور زمان متوجه آن میشوید.البته من دیگر این مکمل را مصرف نمیکنم چون هیکل چارشانه ای دارم وقتی که عضلاتم را میگیرم.برای افرادی که میخواهند بازوهایشان عضلانی شود توصیه میکنم وزنه های سبکتری در تعداد دفعات بیشتری بلند کنند.

این مکمل همچنین بوی خوبی دارد,اگر با شیر مخلوط شود که مزه ی فوق العاده ای پیدا میکند(البته اگر گاه گاه این کار را بکنید نه همیشه).

در کل دو بار راهنمای بالا را بخوانید و ذهن خود را مرتب کنید.باید بگویم که من از هیچ نوع پروتئین آب پنیر دیگری استفاده نمیکنم و شک دارم که در آینده استفاده کنم.فقط منظم باشید و با یک جعبه ی ۲lb شروع کنید تا ببینید آیا برای شما موثر است یا خیر.درست مثل من.

پی نوشت : برای شماهایی که عاشق مزه و طعم هستید,مزه ی آن از نوشابه ی مخصوص مک دونالد هم بهتر است.از خریدن مزه ی وانیلی آن خودداری کنید.ترجیحا مزه ی توت فرنگی آن بسیار بهتر است.

 

 

 

۳

شرکت ON یا همان تغذیه ی بهینه دوباره کار خود را کرد.باز هم پروتئین آب پنیر بی رقیبی تولید کرد.اگر فکر میکنید از این بهتر نمیشود پس بقیه ی محصولات آن را امتحان کنید(و به دنبال برندهای جدید باشید).من فهمیدم که ذره های آب پنیر کوچکتر هستند و به راحتی ترکیب میشوند و مزه ی بهتری دارند.همچنین شرکت تصمیم گرفته است برای محصولات جدید بوی خوبی اضافه کند.مانند بوی Vassive.

چهره ی مصحول جدید بسیار جدید است.من واقعا ظاهر آن را دوست دارم.آنها واقعا همه ی جنبه های محصولاتشان را بهبود داده اند.

نوشیدنی پروتئینی هر بدنسازی را با پروتئین آب پنیر ۱۰۰% استاندارد طلایی شرکت تغذیه ی بهینه عوض کنید و مطمئن باشید از این بابت حتی بیشتر از دادن نوشابه ی مخصوص مک دونالد به او از شما تشکر میکند.وقتی که کاملا او را قانع کردید که این یک مکمل پروتئین آب پنیر است از شما میخواهد لیست مواد به کار رفته با این پروتئین از جمله کربوهیدرات ها برای نسبت چربی ای که مکمل دارد را ببیند…و این موقع است که متوجه میشود پروتئین آب پنیر ۱۰۰% استاندارد این شرکت هر نوع مکمل دیگری را از لحاظ کمی مقدار چربی و بیشتر بودن مقدار پروتئین از میدان به در میکند.و به صورت خودکار بدنساز میفهمد که مسلما قیمت آن دو برابر دیگر مکمل هاست آن هم با نصف ارتفاع بطری نسبت به دیگر برندها ولی با ظرفیت بیشتر.

نیتجه ی نهایی ساده است – همه ی بدنسازان مکمل خود را به مکمل پروتئین آب پنیر ۱۰۰% استاندارد طلایی این شرکت تغییر میدهند.تنها نقطه ضعف این محصول در دسترس بودن آن و همچنین قیمتش نسبت به مقدارش و مزه ی آن یمباشد.به محض اینکه شروع به مصرف این مکمل میکنید استفاده از همین مکمل با یک برند دیگر کار مشکلی میشود.این محصول باعث تکامل مکمل های بدنسازی شده است.

۴

من از مکمل های پروتئینی بیش از ۱۰ سال است که استفاده میکنم.عوامل متفاوتی وجود دارند که قیمت پودرهای پروتئینی را تعیین میکنند,دو عامل از مهمترین آنها عبارتند از کیفیت پروتئین و طعم و مزه ی آن.مثل همیشه,هر چه بیشتر خرج کنی بیشتر نتیجه میگیری.پروتئین های ارزان کیفیت خوبی ندارند و گاها مزه ی گچ میدهند.پروتئین های بسیار گران کیفیت خوبی دارند و مزه ی عالی ای هم دارند,اما گاهی هم فقط پول تبلیغات را میپردازید.تغذیه ی مناسب یک محصول واقعا با کیفیت است – نه کاملا خالص,ولی بسیار خوب است(و من قانع نشدم که بین مقدار متوسط و مقدار زیادی پروتئین تفاوتی وجود دارد).بنابراین,کیفیت آن بسیار خوب است<ولی مهمتر از آن,مکمل پروتئین آب پنیر ۱۰۰% استاندارد این شرکت یکی از بهترین مزه هایی را دارد که تا به حال امتحان کرده ام.من بیشتر مزه ها را امتحان کرده ام,و همه ی آنها بالای متوسط نمره میگیرند;به بیشتر آنها نمره ی ۴ یا ۵ ستاره میدهم(میتوانید یک بسته مکمل با ۱۵ طعم مختلف خریداری کنیدمن بسته ی خود را از سایت Bodybuilding.com خریداری کردم).از لحاظ قیمت هم باز محصول این شرکت مورد علاقه ی من است.من هر دو ماه ۵ پوند وزن کم میکنم.من آن را به همه ی دوستانم توصیه میکنم.طعم مورد علاقه ی من شیر شکلات غلیظ است(نمره ی ۵ از ۵).ترکیب آن فقط با شیر هم فوق العادست,و من دوست دارم آن را در مخلوط کن با شیر,یخ,موز کره ی بادام زمینی مخلوط کنم.برای سالهاست که این محصول در سایت Bodybuilding.com پر فروش ترین است و دلیل خوبی هم دارد.امتحانش کنید و پشیمان نخواهید شد.

۵

من برای بیش از ۱۴ سال است که وزنه برداری میکنم و تقریبا هر چیزی را امتحان کرده ام.(البت ه…بیشتر آنهایی که در بازار هستند).من این محصول را به همراه دیگر برندها مانند GNC(بله, GNC از این بدتر وجود ندارد)بدون اینکه ابتدا مقالات را بررسی کنم.اصولا یک بررسی کور کورانه از خودم به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده میکند.از میان پورتئین های بسیاری که امتحان کرده ام فقط یکی موفق شد بر دیگران پیروز شود.با وجود اینکه من توسط هیچ فروشنده و مقاله و …تحت تاثیر قرار نمیگیرم,ولی مطالعات من نیز بی نتیجه نبودند.ب اساتفاده از مکمل شرکت ON من نه تنها موفق شدم وزنم را حفظ کنم بلکه توانستم با تمرینات منظم و دائمی وزن هم اضافه کنم.من با جلوگیری از اشتهایم برای غذا خوردن و محدود کردن آن به صبحانه برای نزدیک به یک سال کار بزرگی انجام دادم.جدیدا تصمیم گرفته ام هر دو مقاله های آنلاین و مقاله های سایت آمازون را برای انتخاب یک مکمل ۵ ستاره ی عالی بررسی کنم.حتی کمی هم متعجب نشدم.تا الان این محصول بهترین پروتئینی اس تکه مصرف کرده ام.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا