ورزش و سلامتی

من مورف هستم

من شبیه به هیچکس دیگری نیستم.بر خلاف هر مکملی که تا به حال تجربه کرده اید.حداقل تا ۱۰ سال پیش محققان و مربیان من را “غیر ممکن”میپنداشتند.

  • افزایش بیشتر حجم عضله(با شروع اولین دز)
  • عاری از محرک ها
  • افزایش دهنده ی بسیار نیرو و قدرت
  • پمپ های از هم درنده ی پوست و حالت عروقی خوب
  • افزایش سریع در حجم عضله

من دوره ی مواد غذایی میکرو را به سطحی کاملا جدید که تا به حال دیده نشده است رساندم.من با استفاده از یک ماتریس شیمیایی دقیق طراحی شدم – که از خالص ترین و نیرومندترین مواد غذایی شناخته شده برای علم ساخته شده است.

انتظار شما بالاخره به پایان رسید…من مورف هستم…با من میتوانید هر جلسه ی تمرینی را به یک جلسه ی عالی و هیجان آور تبدیل کنید,از انواعی که تا به حال تجربه نکرده اید.

از همان ابتدا که من وارد بدن شما شوم…

تحویل ۳ فازه ی مورف جی ایکس آر شرکت آی ساتوری

۳۰ دقیقه پس از مصرف مورف :

فاز ۱ : نوع ۲ ایکس فعال ساز فیبر عضله

در طول ۳۰ دقیقه,من تک تک فیبرهای عضله را فعال و آماده میکنم.پوستتان قرمز میشود.عضله هایتان به خارش می افتند.نگران نباشید.بدن شما اینگونه دفعات اول تا سوم ترشح میزان دقیق کارنوستیم ایکس مرا سوخت و ساز میکند.

وقتی که آماده ی کار با وزنه ها شوید,تک تک فیبرهای عضله ای منقبض شده ی شما فعال خواهند شد.مقادیر زیاد و خالص نیرو و قدرت را در خود تجربه میکنید.قدرتی فراتر از تصور شما.

اما این تازه شروع کار است…

۶۰ دقیقه پس از مصرف مورف :

فاز ۲ : تحریک و وارد شدن نیتریک اکسید به رگ های خونی

دقیقا ۶۰ دقیقه پس از اینکه مرا مصرف کردید,درست وقتی که به اوج تمرینات خود رسیدید,من دومین ماده ی نیرومند خود یعنی هیدرو پمپ را ترشح میکنم.

پس از چند ثانیه,من معبر های خونی را با فشار زیاد نیتریک اکسید باز میکنم,رگ های خونی شما را ملتهب میکنم,و باعث پمپ عضله ی شدیدی میشوم.

حتی بهتر,من همه ی آب,پلاسما,و مواد غذایی جاری در آب میان بافتی شما به صورت هدفمند بیرون کشید و آنها را وارد خون شما میکنم…به قدری رگ هایتان ملتهب میشود که مانند این است که زیر پوست شما کوره ای روشن است.و این کوره اطراف بازوها و پاهای شما را گرفته است.

هنوز کارم تمام نشده است…

Capture

۲ ساعت پس از مصرف مورف:

فاز ۳ : سوخت و ساز و آنابولیسم پروتئین

با دقت بسیاری همچون ساعت سوییس,دقیقا ۲ ساعت پس از اینکه مرا مصرف کردید,من سویم و آخرین ماده ی خود یعنی پروسینتا – آر ایکس را ترشح میکنم.

به دنبال سلول های عضله ای تازه آسیب دیده میگردم,و سوخت و ساز پروتئین را با سرعت باور نکردنی ای آغاز میکنم.بدن شما را وارد حالت آنابولیک میکنم.در این قسمت,من ترمیم میکنم,قویتر میسازم,و منبع بازیابی سریع میشوم.بیرحمانه کار میکنم تا برای هر تمرین سلول های عضله ای را سریع و سریعتر باز تولید کنم – باعث افزایش ناگهانی سرعت در ایجاد حجم جدید عضله میشوم…از آن نوع عضله های قوی و سرحال و سخت که باعث میشوند به قدرت بی نظیری برسید.

سوالات متداول در مورد مورف

مورف چقدر سریع نتیجه میدهد؟

ببینید.اگر از قبل عضله های فراوانی دارید,پس احتمالا به مورف نیازی ندارید.اما اگر میخواهید بدانید که چگونه عضله های سخت و قوی بسازید…پس پیشنهاد میکنم مورف را امتحان کنید.با گارانتی برگشت سرمایه ۶۰ روزه در صورت ناراضی بودن شما هیچ نگرانی ای نخواهید داشت دوست من.

چه چیزی درون مورف است؟

اجازه دهید چیزی را بدن رودربایستی بگویم…مورف یکی از آن مکمل های گیاهی بی ارزش نیست.یا یک فرمول ساده که از آشپزخانه بیرون آمده باشد.یا یک ترکیب ایجاده شده در یک زیرزمین.خیر.تولید و توسعه ی مورف نیازمند دستیابی به جدیدترین و معتبرترین علوم و محققان پزشکی بود.افرادی که بتوانند خالص ترین و قویترین مواد دارویی و شیمیایی شناخته شده برای علم را دور هم گرد آورند.اجازه دهید اینگونه بگویم…

مورف یک ماتریس شیمیایی واقعی است.حقایق مکمل را بررسی کنید.مثل این است که تا به حال هیچکدام از اسامی به کار برده شده روی برچسب مورف را به چشم ندیده اید و به گوش نشنیده اید.به همین خاطر ما اسم های ساد هی آنها را نیز لیست کردیم.اما فریب نخورید,اینها همان موادی نیستند که فکر کنید میتوانید در یگر مصحولات به اصطلاح پیشرفته بیابید.به هیچ عنوان اینگونه نیست.

مورف حاوی خالص ترین مواد و ترکیب های شیمیایی است.تنها بهترین و خالص ترین فرم از مواد گلچین شدند…و برای طراحی مورف مورد استفاده قرار گرفتند.

مورف چگونه کار میکند؟

اشتباه نکنید,مورف شبیه به هیچ مکملی که تا به حال دیده اید نیست.حداقل ۱۰ سال جلوتر از علم زمان خودش است.مورف از اولین سیستم تحویل دقیق سه مرحله ای به نام جی ایکس آر – ۳ استفاده میکند.این تکنولوژی کاملا جدید بسیار حرفه ای است و برتر از هر چیز دیگری شبیه به آن است…و حقیقت این است که وقتی آن را تجربه کنید…راحت تر تمرینات وزنه ای را انجام خواهید داد چون قدرت فوق العاده ای به ارمغان می آورد.

به محض مصرف,مورف سریعا وارد عمل میشود…و سه ماده ی مهم را دقیقا ۳۰,۶۰ و ۱۲۰ دقیقه پس از مصرف وارد بدن میکند.این مواد بارها و بارها برای اطمینان از عملکرد و دقتشان تجزیه و تحلیل و آزمایش شدند.شما بدون شک ترشح آنها را در سیستم عضله ایتان احساس خواهید کرد.با به ارمغان آوردن قدرتی فوق العاده شروع میشود.سپس پمپ های عضله ای پوست دراننده و حالت عروقی عالی.در نهایت بازیابی سریع عضله ها و تولید دوباره ی سلول های ضعله ای.

در نهایت : مورف باعث افزایش سریع ایجاد عضله میشود.هیچ محصول دیگری در دنیا حاوی چنین تکنولوژی تحویل حرفه ای که با ماتریس شیمیایی از بهترین و بی مانند ترین موادی که برای طراحی مورف به کار رفته اند همراه میباشد,نیست.اوه بله برادر جدی میگویم…این محصول شبیه هیچ چیز دیگری که تا به حال تجربه کرده اید نیست.

چگونه مورف را مصرف کنم تا به بیشترین و بهینه ترین نتایج دست یابم؟

آسان است.هیچ نیازی نیست که به صورت یک جا یا دوره ای مورف را مصرف کنید.فقط به آرامی ۳قرص جی ایکس آر-۳ را با یک لیوان پر آب حدود ۳۰ دقیقه قبل از تمریناتتان (که شامل تمرینات هوازی و ناهوازی و قلبی میشوند)مصرف کنید.در روزهایی که تمرین نمیکنید,۳ قرص را قبل از وعده های غذایی صبح و بعد از ظهر و کلا ۶ قرص در روز مصرف کنید.

اکنون اگر واقعا خواهان ایجاد حجم عضله هستید,حتی سریعتر,پیشنهاد میکنم ۶ قرص را ۳۰ دقیقه قبل از تمرین و هر روز مصرف کنید.(این کار خواست هی شما را فراهم میکند.به زودی به قدری عضله به دست خواهید آورد که دوستانتان فکر میکنند خیالاتی در سر دارید!).

آیا میتوانم مورف را با هیچ مکمل دیگری مصرف کنم؟

البته!در واقع,این متن را بخوانید : تکنولوژی تحویل مورف یعنی جی ایکس آر – ۳ طراحی شده است تا میزان و نتایج هر مصحول دیگری را که با مورف مصرف میکنید را تقویت کند.محصول بسیار عجیب اما جالبی است اینطور نیست؟

مکمل های پیش از تمرین که استفاده میکنید مانند اچ – بلاکر,تقویت خواهند شد.مکمل های کراتین,یا پروتئین آب پنیر,که معمولا پس از تمرین استفاده میشوند,نیز تقویت خواهند شد…همه ی این مزایا به خاطر سیستم تحویل فوق العاده ی مورف است.به همین خاطر مورف شبیه به هیچ چیز دیگری نیست…در واقع باعث میشود دیگر مکمل های شما سودمند تر شوند.

احساس خارش و سوزشی که پس از مصرف مورف تجربه میکنم چیست؟

نگران نباشید!ما به شما آسیب نمیرسانیم.حدود نصفی از افرادی که مورف را مصرف میکنند این احساس را تجربه خواهند کرد.این احساس به خاطر سوخت و ساز کارنوستیم – ایکس است.از لحاظ تکنیکی,به آن پاراتسیا میگویند.معمولا وقتی شروع به تمرین میکنید شروع میشود و حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان میبرد تا فروکش کند.نگران نباشید.این یک تاثیر کاملا بی خطر است.اما باید اعتراف کنم…احساس خوب و جالبی است.اما آگاه باشید,ممکن است به حسی که دارد اعتیاد پیدا کنید.(بسیار لذت بخش است!)

به عنوان یک مکمل رژیمی,۳ تا ۴ قرص را با یک لیوان کامل و پر از آب تقریبا ۳۰ دقیقه قبل از تمرینات مصرف کنید(برای تمرینات وزنه ای و ناهوازی و قلبی یا هوازی).در روزهایی که تمرین نمیکنید,۳ قرص را قبل از وعده های غذایی صبح و ظهر مصرف کنید,کلا ۳ قرص در روز.برای آنهایی که وزنشان بیش از ۲۰۰lbs است,و یا میخواهند سریعتر نتایج را ببینند(یا بیشتر سود ببرند) پیشنهاد میکنیم ۶ قرص را ۳۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کنند.

اخطار

برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نیمشود مگر اینکه پزشک تجویز کند.اگر حامله هستید یا در حال پرستاری از کودک هستید یا قصد حامله شدن دارید این محصول را مصرف نکنید.اگر در حال مصرف هر نوع داروی پزشکی هستید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید.قبل از شروع به مصرف هر نوع مکمل یا برنام هی ورزشی ای ابتدا با یک متخصص سلامتی مشورت کنید.این محصول حاوی نیاسین و بتا آلانین است,موادی که ممکن است باعث احساس سوزش و خارش و یا نفخ شوند.این امر طبیعی است و به احتمال زیاد پس از مدتی ادامه ی مصرف این محصول از بین میروند.از دسترس کودکان دور قرار دهید.

منبع : body4life.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا