دنیای دیجیتال

نقد و بررسی تبلت Ainol Novo 7 Crystal II

در این مطلب از ارشاکو بانقد و بررسی تبلت Ainol Novo 7 Crystal II با شما خواهیم بود.همراه ارشاکو باشید….

معرفی:

کمپانی آینول یک تبلت اندروید که دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی می باشد را به بازار عرضه کرده است . نام این تبلت Ainol Novo 7 Crystal II است که یک تبلت مقرون به صرفه با کارایی عالی می باشد .

تبلت Ainol Novo 7 Crystal II حاوی پردازنده ی چهار هسته ای ، آخرین عضو خانواده ی چهار هسته ای آینول محسوب می شود که همرا ه با پردازنده ی چهار هسته ای و یک صفحه نمایش ۷ اینچی با کیفیت HD و بهره مند از توانایی  ۴K  Video Decoding می باشد . Ainol Novo 7 Crystal II چهار هسته ای نسخه ی ارتقاء یافته ی Ainol Novo 7 Crystal می باشد .

در نظر گرفتن قیمت فقط  ۹۹ دلار برای یک تبلت چهار هسته ای همراه با سیستم عامل اندروید همانند یک افسانه است .

خصوصیات بارز محصول:

 

پردازنده ی چهار هسته ای ARM :

تبلت Ainol Novo 7 Crystal II بر گرفته از پردازنده ی چهار هسته ی ARM با عملکرد بسیار بالا تحت معماری  SMP می باشد که ترکیبی از پردازنده ی چهار هسته ای و پردازنده ی گرافیکی چهار هسته ای ۳D است . عملکرد یک پردازنده ی چهار هسته  ای ۲۰۰% بالاتر از یک پردازنده ی دو هسته ای با همان استاندارد می باشد .

تبلت Ainol Novo 7 Crystal II با پردازنده ی چهار هسته ای و پردازنده ی گرافیکی چهار هسته ای ۳D و وجود یک پردازنده ی گرافیکی ۲Dبه صورت مستقل شما را قادر می سازد تا بازی های ۳D را به راحتی با این دستگاه انجام دهید .

این تبلت یک ابزار خوب هم برای کار و هم برای گذران اوقات فراغت است .

 

سیستم Video Decoding 4K :

تبلت جدید آینول از فناوری Video Decoding 4K پشتیبانی می کند . شما می توانید ۶  ویدئوی HD را به صورت همزمان در Crystal II مشاهده کنید . کابل HDMI به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید تبلت Crystal II خود را به تلویزیون وصل کنید ، در این روش شما می توانید از تماشای فیلم های HD و ۳D در سیستم خانگی خود لذت ببرید .

با استفاده از اسلات کارت OTG شما قادر خواهید بود که به هارد دیسک دوربین و یا سایر دستگاه ها متصل شوید .

سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و موارد دیگر :

تبلت Ainol Novo 7 Crystal II از سیستم عامل اندروید نسخه Jelly Bean 4.1 بهره می برد . سیستم عامل اندروید ۴٫۱ از نرم افزارها و برنامه های بیشتری برای یک  اجرای عالی پشتیبانی می کند .

از یک صفحه نمایش ۷ اینچی با تراکم  ۱۶۹  ppiدر تبلت Crystal II استفاده شده است و از تکنولوژی پیشرفته ی جستجوی سریع Boot نیز بهره می برد .

این تبلت از یک دوربین در قسمت جلو و یک باتری ۳۷۰۰mAh نیز بهره برده است .

 

ainol_novo_7_crystal_2
تبلت Ainol Novo 7 Crystal II

 

 

شناسنامه :

  • ابعاد صفحه نمایش: ۷ اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LCD
  • وضوح صفحه نمایش: ۱۰۲۴x600 پیکسل
  • تعداد رنگ نمایشگر : ۱۶ میلیون رنگ
  • تراکم پیکسل: ۱۶۹ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده: ATM7029 Chipset , Cortex-A9 Quad-Core
  • قدرت پردازنده: ۵GHz
  • پردازنده گرافیکی: چهار هسته‌ای
  • حافظه رم: ۱ گیگابایت

 

نقاط قوت :

  • صفحه نمایش با روشنایی بالا و رنگبندی بالا
  • کیفیت ساخت بسیار خوب
  • ارزش خرید بالا در برابر قیمت
  • بهره مندی از توانایی Video Decoding 4K

 

مناسب برای:

دانشجویان و دانش‌پژوهان

گیک‌های ایرانی

اساتید دانشگاه

مدیران شرکت

 

 

 

 

مدل های مشابه با Ainol Novo 7 Crystal II :

 

  • Ainol Novo 7 Crystal Quad Core 7 Inch

·        Ainol Novo9 FireWire Quad Core 9.7 Inch

 

 

 

پاورقی :

SMP :

 Symmetric MultiProcessing با یک معماری چندپردازنده‌ای سر‌و‌کار دارد که در آن دو یا چند پردازنده یکسان به یک حافظه اصلی مشترک متصل شده‌اند و توسط یک نمونه (Instance) واحد از سیستم عامل کنترل می‌شوند. سیستم‌های SMP با پشتیبانی مناسب سیستم‌عامل می‌توانند به راحتی وظایف را مابین پردازنده‌ها جابه‌جا کرده و بار کاری کلی را به‌طور کارآمدی متوازن سازند.

 

تکنولوژی Boot :

بوت کردن بارگذاری سیستم عامل در حافظه کامپیوتر است که معمولاً از دیسک سخت و گاه گاهی از روی دیسک نرم انجام می‌شود.

راه‌اندازی معمولاً روال خودکاری است که با روشن نمودن یا بازنشانی (reset) رایانه شروع می‌گردد. مجموعه‌ای از دستوران که حافظه ROM(حافظه فقط خواندنی) قرار دارند، شروع به اجرا می‌کند. دسنورات مجموعه‌ای از خودآزماییهای هنگام روشن شدن (POST) را به منظور حصول اطمینان ار صحت عملکرد ابزارهایی مانند دیسکهای سخت انجام می‌دهند، سپس محل سیستم عامل راتعیین و آن را بارگذاری می‌کنند. در نهایت کنترل نیز را به سیستم عامل می‌دهند.

 

 

ppi :

مخفف عبارت Pixel Per Inch است. البته در مفهوم PPI از Pixel Density به معنای “تراکم پیکسلی” استفاده می‌شود. PPI در اصل تراکم پیکسل‌ها در یک واحد سطح از اینج بوده و واضح است که هر چه این عدد افزایش یابد به این معناست که تعداد پیکسل‌ها در این سطح افزایش یافته و نتیجه این می‌شود که زمانی که دقیق به صفحه نمایش بنگرید، تشخیص دادن پیسکل‌ها توسط چشم انسان بسیار سخت و حتی در مواردی غیر ممکن می‌شود و در نتیجه کیفیت برای چشم بهتر به نظر رسیده و تصاویر یا فیلم‌ها را یکپارچه‌تر می‌بینیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا