آرایشی و زیبایی

چه موقع از کاندشنرها استفاده کنید

هیچ می­دانستید که موهای شما وقتی خیس هستند بیشتر می­شکنند و اینکه نشکستن مو یعنی قوی بودن مو و قوی بودن مو یعنی بلند تر شدن مو؟

اگرچه امروزه استفاده از کاندیشنر و شامپو طبیعی به نظر می­رسد، اما اگر با وجود استفاده از کاندیشنر موهای شما هنوز زیر و خشک هستند و یا استفاده از کاندیشنر برای موهای لطیف و زیبای شما سنگین است، وقت آن رسیده که از کاندیشنرهایی در نام آنها  اصطلاح leave_in بکار رفته، استفاده کنید.

بر خلاف کاندیشنرهای معمولی، این محصولات بعد از آبکشی مو استفاده می­شوند و تا حمام بعدی اثر انها باقی می­ماند.

در زیر نکاتی که می­تواند برای انتخاب یک کاندیشنر از نوعleave_in به شما کمک کند آمده است:

  • در مورد اینکه کدام فرمول از این نوع محصول می­تواندبرای شما مفید باشد، اطلاع پیدا کنید.
  • قبل از استفاده از این نوع کاندیشنرها، نیازی به استفاده از آب اضافی نیست.
  • این محصولات را روی موهای نیمه مرطوب و قبل از خشک شدن کامل مو استفاده کنید.
  • برای اینکه مطمین شوید که این نوع کاندشنر حتما به ریشه مو می­رسد، موهای خود را قسمت بندی کنید.
  • از این محصول بیشتر در انتهای مو استفاده کنید. البته حتما باید نوک مو تا انتهای مو از این نوع کاندیشنر پوشیده شود اما خیلی مهم است که حتما انتهای مو به این محصول اغشته شود. به این دلیل که انتهای موها سلول­های قدیمی تر هستند و نیاز به رطوبت بیشتری دارند.
  • استفاده بیش از حد این نوع کاندشنر باعث سنگین شدن مو می­شود. بهتر است که موها را قسمت بندی کنید و کاندیشنر را کم کم استفاده کنید.

 

برای داشتن موهای نرم و زیبا، انتخاب بهترین نوع از این محصولات که مطابق نوع موهای شما باشد بسیار مهم است. اگر محصول مناسب با نوع موهایتان را انتخاب کنید، دیگر مشکل شکستگی، پخش شدن و خشکی موها را ندارید. البته استفاده بیش از حد از این نوع محصولات باعث چرب شدن مو می­شود. در زیر تعدادی از برترینهای این نوع کاندیشنر معرفی می­شود:

 

برای موهای مواج و فر:

 

کاندیشنر leave_in مرطوب کننده ویداد

اگر موهای شما مواج و فر استف استفاده از این محصول برای شما توصیه می­شود. این محصول مناسب افرادی است که فر موهای انها طبیعی است و آنچه که موهای فر نیاز دارند را برآورده می­کند.

 

tttt

برای موهای معمولی

 

کاندیشنر smart Volume leave_in از شرکت EVOLVh

 

 

استفاده از این محصول باعث افزایش لطافت مو می­شود. علاوه بر این باعث درخشندگی و زیبایی مو نیز می­شود. این محصول باعث کاهش وزی، و پخش شدن مو می­شود. همچنین استفاده از ان مو را سنگین نمی­کند.

برای  موهای آسیب دیده

کاندیشنر Smart Start leave_in از شرکت EVOLVh

افرادی که اتوی مو ویا سشوار و کلا وسایل گرمایشی برای موهای خود استفاده می­کنند، این کاندیشنر بسیار مفید خواهد بود. فقط بعد از یکبار استفاده لطافت و نرمی موهایتان را احساس خواهید کرد. مثل این که تازه از سالن ارایش و زیبایی آمده اید. نیاز به استفاده بش از اندازه این محصول نیست، حتی برای موهای بلند.

برای موهای نازک

اسپری ضد شکستن مو از شرکت Carol’s Daughter

قبل از استفاده به منظور ترکیب شدن ویتامین­ها و مواد معدنی این محصول، قوطی را تکان دهید. بعد از یکبار مصرف تغییر در موهایتان را خواهید دید. این محصول باعث ایجاد تعادل در ضخامت مو و همچنین کاهش ریزش مو می­شود. به علاوه اینکه باعث نرمی و لطافت مو می­شود. بعد از استفاده متوجه کاهش موهای گیر کرده لای دنده­های بَرِس تان و نرمی و انعطاف پذیری موهایتان خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا