معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند بولگاری

  • ” بولگاری مُن ژاسمین نوآق لِلیکسیر دُ پَخفیوم”” Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir Eau de Parfum”

 

۲۱

زنانه

نت ابتدایی این عطر شامل نت­­های قوی مثل پرتقال شیرین، در ترکیبی با ترنج و شکوفه گریپ فروت است. نت ابتدایی این عطر شیرین و شفاف است. در نت میانی از گلبرگ­های یاس استفاده شده است. نت پایانی گرم  است و در ان از عسل، عنبر طلایی و مشک استفاده شده است. این عطر محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است.

 

  • ” اُپِرا پریما”” Opera Prima”

۲۲

زنانه

رایحه این عطر گل و میوه است. این عطر یکی از تولیدات جدید برند بولگاری است و در سال ۲۰۱۴ طراحی شده است. طراح این عطر ” دانیِل آندریِر” است. در رایحه ” اُپِرا پریما” از مرکبات، لیمو، شکوفه پرتقال، نت­های گل و نت­های تند و ادویه­ای استفاده شده است.

  • ” پُتیت اِ ماما”” Petits et Maman”

۲۳

کودکان

این عطر بدون الکل است و در دسته عطرهای طبیعی قرار دارد و اولین عطر تولید برند بولگاری برای کودکان است.. چون این عطر مستقیما با پوست کودکان در رابطه است برای طراحی این عطر، برند بولگاری از ترکیبات ناب و خالصی استفاده کرده است. چای یکی از اصلی­ترین ترکیبات بکارر فته در این عطر است. به دلیل رایحه ملایم و همچنین ترکیبات ملایم چای، این گیاه نه تنها در صنعت عطر سازی بلکه در محصولات آرام­بخش نیز به طور گسترده­ای مورد استفاده قرار می­گیرد. در ریحه این عطر، علاوه بر چای از نت­های مرکباتو گل­هایی مثل آفتابگردان، رز و بابونه استفاده شده است. همچنین در این عطر از هلو طبیعی، وانیل و ریشه زنبق نیز استفاده شده است. این عطر محصول سال ۱۹۹۷ است و توسط ” ناتالی لُرسُن” طراحی شده است.

  • ” رز اِسِنتیل””” Rose Essentielle “

۲۴

زنانه

این عطر یکی از خاص­ترین عطرهای این برند است که در آن از نت رز به خوبی استفاده شده است. این عطر به همراه عطر ” وواِل دُ ژاسمین”” Voile de Jasmin” باز تولید عطر کلاسیک ” بولگاری پوق فِم” است. در نت ابتدایی این عطر از دو نوع رز ترکی و ” اُپولینت” استفاده شده است که رایحه قوی و تازه­ای برای این عطر ایجاد کرده­اند. در نت میانی از نت­های میوه­ای توت سیاه به همراه یاس استفاده شده است. چوب صندل، نعناع هندی  در منت پایانی باعث ایجاد رایحه­ای خاص به همراه رد بوی بالایی برای این عطر شده است. این عطر  در سال ۲۰۰۶ توسط ” بِآتریک پیکوایت” طراحی شده است. شیشه این عطر به رنگ صورتی روشن است و به شکل شیشه عطر ” بولگاری” کلاسیک طراحی شده است.

  • ” وُاَل دُ ژاسمین”” Voile de Jasmin”

۲۵

زنانه

پایه رایحه این عطر، یاس است. این عطر به همراه عطر ” رز اِسِنتیِل” یکی از عطرهایی است که بر اساس عطر ” بولگاری پوق فِم” باز تولید شده است. نت ابتدایی این عطر شامل ترنج و میموسا است. در نت میانی از یاس به همراه زنبق وحشی استفاده شده است و برای نت پایه نیز مشک و نتهای پودری که در ” بولگاری پوق فِم” استفاده شده است، در نظر گرفته شده است. این عطر توسط ” ناتالی لُرسُن” در سال ۲۰۰۶ میلادی طراحی شده است. رنگ سفید شیشه و استایل شیشه بر اساس شیشه ” بولگاری پوق فِم” طراحی شده است.

 

  • ” آکوآ پوق اُم اِدیسیون لیمیته”” Aqua Pour Homme Edition Limitee”

۲۶

مردانه

این عطر دارای رایحه­ای آرام­بخش و ملایم است. این عطر در سال ۲۰۰۷ تولید شده است و در آن از ترکیب عنبر، ماندارین و انار استفاده شده است.

  • ” آکوا امارا”” Aqva Amara”

۲۷

مردانه

در طراحی این عطر خلاقیت و ابتکار خاصی استفاده شده است. در ترکیبات بکار رفته برای رایحه این عطر، ظراحی ” اکوآ آماراگ از روش­خاصی برای تقویت رایحه عطر استفاده کرده است و این روش باعث شده است تا رایحه عطر لاکچری­تر شود. در این عطر از نت­های ندیترانه­ای استفاده شده است. ” آکوآ امارا” یا ” آب تلخ” عطری است با رایحه­ای سرشار از انرژی و سبک که رنگ مسی شیشه به عنوان سمبلی از رایحه این عطر است. در رایحه این عطر از ترکیب ماندارین سیسلی به همراه روغن شکوفه پرتقال استفاده شده است. نت پایانی شامل نعناع هندی و کندر است. در تبلیغات این عطر ، مدل معروف ” جان کُرتاجارِنا” با این برند همکاری کرده­است. عکس­های این عطر نیز توسط ” ماریو سُرِنتی” گرفته شده­است. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است. ” اکوآ امارا” محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است.

  • ” آکوآ دیوانا”” Aqva Divina”

۲۸

زنانه

این عطر اولین عطر زنانه مجموعه “آکوآ” است. تا قبل از تولید این عطر، مجموعه “آکوآ” فقط دارای عطر مردانه بود. این عطر در فوریه سال ۲۰۱۵ ب بازار عرضه شده است. این عطر سمبلی از تولد ونوس است. برای معرفی این عطر، برند بولگاری از واژه­هایی مثل بسیار درخشان و احساسی استفاده کرده است. در رایحه این عطر از ترکیب گل و دریا استفاده شده است و طراحی آن را ” آلبرتو مُریلاس” بر عهده داشته است. در رایحه ” آکوآ دیوانا” برای نت ابتدایی از ترکیب ترنج، نمک کریستالی و زنجبیل قرمز استفاده شده است. در نت میانی از مگنولیا و درخت به استفاده شده است. در نت پایانی نیز ترکیبی از موم عسل، چوب و عنبر بکار رفته است. این عطر در اندازه ۲۵، ۴۰ و ۶۰ به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” آکوآ پوق اُم”” Aqva Pour Homme”

۲۹

مردانه

رایحه این عطر سرشار از انرژی و طراوت است. من ابتدایی این عطر با نت­های پر طراوت و شاداب مرکبات، ماندارین، پرتقال انار و دانه­ای خاص شروع می­شود. در نت میانی از ترکیب رایحه­ای دریایی و همچنین اسطوخودوس و کتان استفاده شده است. برای نت پایانی نیز رایحه­های مردانه­ای مثل عنبر معدنی و نت­های چوبی در نظر گرفته شده است.  این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل از سال ۲۰۰۵ در بازار موجود است. طراحی این عطر بر عهده ” ژاکوایس کاوالیه” بوده است.

  • ” بولگاری آکوآ پوق اُم مَقین اِدیسیون”” Bvlgari Aqua Pour Homme Marine edition”

۳۰

مردانه

این عطر محصول سال ۲۰۰۸ میلادی است. طراحی این عطر بر عهده ” ژاکواِس کاوالیه” است. در واقع طراحی ورژن اصلی این عطر نیز بر عهده همین طراح بوده است. او سعی کرده است در ترکیبات رایحه این دو عطر از نت­هایی که القا کننده حس تازگی و طراوت هستند استفاده کند. رایحه ” بولگاری آکوآ پوق اُم مَقین اِدیسیون” شامل نت­های دریایی چوبی به همراه شکوفه پرتقال، گریپ فروت، رزماری و سدر سفید است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

 

  • ” آکوآ پوق اُم مَقین تونیک”” Aqva Pour Homme Marine Toniq”

۳۱

مردانه

این عطر شامل نت­­های آبهای معدنی است. سرشار از انرژی، زندگی و مناسب برای تعطیلات تابستانی. نت ابتدایی این عطر شامل نت­های قوی گلابی و گری÷ فروت است. در نت میانی از ترکیبی از کریستال­های یخ و جلبک­های دریایی است.در نت ÷ایانی نیز از چوب صندل، سدر سفید و نت­های چوبی ملایم استفاده شده است. طراح این عطر “ژاکواِس کاوالیه” است. این عطر در اندازه ۵۰ میل از سال ۲۰۱۱ در بازار موجود است.

  • “آکوآ پوق اُم تونیک”” Aqva Pour Homme Toniq”

۳۲

مردانه

رایحه این عطر دارای ماندگار فوق­العاده زیادی است و سرشار از حس طراوت، شادابی و زندگی است. رایحه ” اکوآ پوق اُم تونیک” سمبلی است از آبهای شفاف و روان. در نت ابتدایی این عطر از روغن لیمو و نعناع تند استفاده شده است. برای نت میانی نیز از رایحه جلبک­ای دریایی به همراه کریستال­ای یخی استفاده شده است که تند و قوی است. در نت میانی از چوب­ای معدنی به همراه وتیوِر و عنبر استفاده شده است. طراحی این عطر نیز بر عهده ” ژاکواِس کاوالیه” است و در سال ۲۰۱۱ میلادی طراحی و در اندازه­ ۵۰ میل به بازار عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا