آرایشی و زیبایی

معرفی 3 مدل مو کوتاه دوست داشتنی و پر طرفدار

امسال، بسیاری از داغ­ترین مدل­های مو، مدل موی کوتاه بود. برای آن دسته از کسانی که موهایشان کوتاه­  است، زمان جولان دادن است!  پایه های مو در این مدلها  کادر بندی شده است و درست کردنشان هم خیلی ساده و آسان است.  البته به سوپر استارها لازم نیست توجه کنید چون انها ندل­ای مخصوص به خود را دارند.

اگر شما هم می­خواهدی موهایتان را کوتاه کنید بهتر است به ۳ تا از بهترین مدل موهای کوتاه نگاهی بیندازید. و نظر خودتون را برای ما هم بگویید!

مدل پیکسی:

یکی از مشهورترین ستاره­های سینما که از این مدل استفاده کرد، اُودری هپبورن بود. این مدل مو مناسب صورت­های چهار گوش، شبیه قلب و بیضی است. برای خانم­ایی با صورت گرد که می­خواهند موهایشان را کوتاه کنندف بهتر که موها بیشتر به سمت جلو کوتاه شوند تا گردی صورتشان متناسب شود.

 

مدل پیکسی
مدل پیکسی

موسی شَگ:

در حال حاضر این یکی از بهترین مدل­های مو است. اِما اِستون یکی از سلبریتی­هایی است که سالهاست از این مدل مو استفاده می­ند. زیبایی و خوبی این مدل این است که برای تمام فرم­های صورت چه گرد، چه چهارگوش و.. مناسب است. در این مدل انتهای مو لایه لایه وخرد شده است. پیشنهاد می­کنیم که از اسپری تکستچرایز برای بهتر حالت گرفتن و لایه لایه تر و خرد تر به نظر رسیدن این مدل مو استفاده کنید.

 

موسی شَگ
موسی شَگ

مدل پومپادُر:

این مدل مو به مدل فاکسهاوک هم مشهور است.  و مد روز در دنیا! درسته که این مدل مو برای تمام افراد با انواع فرم­های صورت مناسب است اما، بریا افرادی که موهای نازکتری دارند مناسب تر است. اگر موهایتان نازک است، باید از یکسری محصولات نگهدارنده مو استفاده کنید تا فرم موها ثابت باشد و جلوی مو توی صورت نریزد.

 

مدل پومپادُر
مدل پومپادُر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا