معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند “آنیک گوتال”

کشور: فرانسه

فعالیت اصلی: عطر

شرکت مادر: گروه “اَموره پَسیفک”

به قلم ارشاکو : “انیک گوتال” در اصل در زمان حیات پیانیست و مدل معروفی بود. یکبار در حال کار کردن با سازندگان عطر یک نوع کرم صورت بود که متوجه استعداد خاصش در زمینه عطر سازی شد. در سال ۱۹۸۰، اولین عطر خود را روانه بازار کرد. در اواسط سالهای ۱۹۸۰ف شرکت او گروه “تایتینگر” را خرید که بعدها توسط ” استاروود کپیتال” خریداری شد.

“آنیک گوتال” در سال ۱۹۹۹ فوت کرد و بعد از او دخترش “کامیل” که “انیک” یکی از عطرهایش را هم به او تقدیم کرده استف کار مادر را ادامه داد و به همراه طراح معروف عطر” لیزابل دایِن” موفق به تولید عطرهای بسیار خاص و جذابی شد.

برند “آنیک گوتال” تا کنون ۵۴ عطر روانه بازار کرده استکه اولین عطر آن در سال ۱۹۸۰ و آخرین عطر آن در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شده است. طراحی مثل “ایزابیل دایِن”، ” کامیل گوتال”،” آنیک گوتال” و ” فرانسیس کامیل” با این برند همکاری کرده اند.

  • “آمبِر فِتیچ”

۱

 

 

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

در مجموعه “لِ اُریِنت” سه عطر وجود دارد که طراحی ان ها بر اساس نقاشی­های قرن ۱۹ میلادی است. رایحه این سه عطر شرقی است و ترکیبی است از نت­های عنبر، مرمر و کندر. اولین عطر از این مجموعه به نام “آمبِر فِتیچ” می­باشد که در آن از نت­های عنبر، کندر، گل لادن، بنزن، زنبق، وانیل و چرم روسی استفاده شده است. این مجموعه شامل ۳ بطری است که پوششی چرمی شکا دارد. هر عطر از این مجمعه در شیشه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازر موجود هستند. کل عطرهای این مجموعهف طراحی “کامیل گوتال” و” ایزابل دایِن” است و در سال ۲۰۰۷ طراحی و وارد بازار شده است.

 

  • “سو سوآق او ژَمه” یا ” تو نایت اُر نِوِر”

۲

 

 

Buy-Now-button

 

زنانه

عطری خارق­العاده که توسط “آنیک گوتال” در سال ۱۹۹۹ طراحی شده است. برای طراحی این عطر از  رز ترکی در نت میانی استفاده شده است. در واقع این عطر نشانی از یک روز آفتابی در باغ پر گل کلیسا است. رایحه این عطر شیرین، مرموز و بسیار طبیعی است. استشمام رایحه این عطر باعث بیدار شدن عشق در قلب انسان می­شود. در رایحه این عطر، در کنار رز ترکی از رایحه عنبر و نوعی گیاه خوشبو استفاده شده است. طراحی شیشه این عطر بسیار جالب و زیبا است. این عطر هم به صورت آب عطر و هم به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • “دِ لیز”

۳

 

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری با نت گل و گیاهان معطر. مخصوص خانم­ها که در سال ۲۰۰۳ به بازار معرفی شد. نت­های بکار رفته در این عطر شامل زنبق، پیچک و انگور فرنگی سیاه است.

  • “دواِل”

۴

 

Buy-Now-button

 

مردانه

رایحه این ترکیبی از نت­­ای چوبی است که در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر معرفی شد. طراح این عطر ” کامیل گوتال” و “ایزابل دایِن” است. نت ابتدایی در این عطر متشکل از نوعی گیاه به نام “راج” و نارنج است. در نت میانی نیز از ریشه زنبق و آرتمیسیا استفاده شده است و نت پایانی هم از چوب گایاکف چرم و مشک تشکیل شده است.

  • “او دادقین”

۵

 

 

buy

زنانه و مردانه

عطری مناسب استفاده آقایان و خانم­ها که در سال ۱۹۸۱ به بازار معرفی شد. این عطر طراحی “آنیک گوتال” و ” فرانسیس کامیل” است. در رایحه این عطر از نت­های درخت سرو، گریپ فروت، لیموی سیسسیلی، مرکبات، ماندارین، آلدهید و یلانگ یلانگ استفاده شده است. این عطر برنده جایزه ” فیفی آوارد آو فِیم ۲۰۰۸” شده است.

  • ” او دو کامیل”

۶

 

 

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری که “آنیک گوتال” به افتخار دخترش طراحی و تولید کرده است. رایحه این عطرف سمفونی گیاهان معطر و نت­های خاص و ناب است که به همراه رایحه­های تازه و شاداب در کنار هم جمع شده اند. رایحه این عطر یاد اور خاطرات کودکی از بازی در سبزه­زارهای باران خورده است. نت اصلی در این عطر یاس امین الدولهف سرینگا و پیچک است. این عطر در سال ۱۹۸۳ به بازار معرفی شده است.

  • “او دو شارلوت”

۷

 

 

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری با رایحه میوه و گل. “او دو شارلوت” طراحی “آنیک گوتال” است و در سال ۱۹۸۲ به بازار معرفی شده است. نت ابتدایی در این عطر زنبق است ونت میانی شامل گل میموسا، زنبق وحشی است. در نت پایانی نیز از وانیل و کاکایو استفاده شده است.

  • “او دو سیِل”

۸

 

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر ورژن جدید عطر “او دو سیِل” است که در سال ۱۹۸۶ به بازار عطر معرفی شد. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. نت­های استفاده شده در این عطر شامل چای، چوب گل رز، مشک ، زنبق و موم زنبور عسل است.

  • ” او دو لاوانده”

۹

 

 

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

عطری خوشبو که مناسب استفاده آقایان و خانم­ها است. این عطر در سال ۱۹۸۱ به بازار عرضه شده است. طراح این عطر “آنیک گوتال” است. نت میانی در این عطر ترکیبی از اسطوخودوس، ادویه جات است. در نت پایانی نیز دانه­­های تونکا و وانیل به کار رفته است.

  • ” او دو موسیو”

۱۰

 

Buy-Now-button

زنانه و مردانه

این عطر از دسته عطرهای شیفر با رایحه پایه چوب است که مناسب آقایان و خانم­ها در سال ۱۹۸۰ طراحی شده است. در رایحه این عطر از نت­های چوب صندلف عنبر، گلسنگ و لیمو استفاده شده است.

  • ” او دو موسیو”

۱۱

 

Buy-Now-button

مردانه

عطری با رایحه مرکبات و بسیار خوشبو. این عطر در سال ۲۰۱۳ توسط “ایزابل دایِن” در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شده بود. نت ابتدایی در این عطر ترکیبی است از ماندارین، ترنج و نعناع. اما در نت میانی این عطر از میخک استفاده شده است. برای نت پایانی نیز نعناع هندی و چوب صندل در نظر گرفته شده است.

  • ” او دو سیِل”

۱۲

 

 

Buy-Now-button

زنانه

نام این دز فرانسه به معنی ” آب بهشتی” است. رایحه این عطر القا کننده شادابی، لطافت و طبیعی بودن است. نت ابتدایی در این عطر شامل لیندِن و چوب رز برزیلی است. در نت میانی از برگهای بنفشه، شکوفه پرتقال و زنبق استفاده شده است. در نت پایه از شکوفه پرتقال در کنار نت­های چوبی استفاده شده است که باعث تقویت رایحه این عطر می­شود. این عطر در سال ۱۹۸۶ به بازار معرفی شده است.

 

  • ” او دو فیِر”

۱۳

 

Buy-Now-button

مردانه

“ایزابل دایِن” این عطر را در سال ۲۰۰۰ طذاحی و به بازار معرفی کرده است. این عطر یکی از عطرهای مردانه با رایحه­ای بی همتا و خاص از چوب خشک، چرم و قیر است. نت ابتدایی در این طر شامل ترکیبی از پرتقال تلخف و نعناع است. در نت میانی نیز از اسمانتوس، گل میخک، چای سیاه و و گل نمک استفاده شده است. برای نت پایه نیز پوست نوعی درخت خوشبو استفاده شده است. .

  • ” او دو سود”

۱۴

 

Buy-Now-button

زنانه و مردانه

این عطر از جمله عطرهای با رایحه مرکبات است و مخصوص آقایان و خانم­ها در سال ۱۹۹۶ طراحی شده است. این عطر از جمله طراحی­های “آنیک گوتال” لست. نت ابتدایی در این عطر شامل ماندارین، ریحان، گریپ فروت و ترنج است. نت میانی شامل نعناع، لیمو، آهک و یاس است. نت پایانی نیز متشکل از ویتیوِر، نعناع هندی و گلسنگ است.

  • ” فول واریل”

۱۵

 

Buy-Now-button

زنانه

در رایحه این عطر از آلدهید­ها استفاده شده است. این عطر در سال ۱۹۸۱ وارد بازار شد. در این عطر از نت­های گل، برگ گوجه فرنگی، یاس، انبه و نوعی درختچه استرالیایی بسیار خوشبو استاده شده است.

  • ” گاردِنیا پاسیون”

۱۶

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر یادآور خاطرات سفرهای تابستانی به ژاپن است. در فصل تابستان در بیشتر شهرهای پاپن درختان پر از شکوفه­های خوشبو هستند و گویی کل کشور در عطر شکوفه غرق شده است. این عطر طراحی ” آنیک گوتال” است و سعی شده است که در رایحه این عطر از عطرهای طبیعی گل­های تازه باران خورده استفاده شود. در کنار رایحه گل این عطر از یاس، گل مریم و شکوفه­های پرتقال استفاده شده است. نت پایه در این عطر شامل گلسنگ است. رایحه این عطر بسیار ماندگار است و نوعی شکوه و عظمت در آن وجود دارد و در سال ۱۹۸۹ به بازار معرفی شده است.

  • ” گراند اَمور”

۱۷

 

Buy-Now-button

گفته می­شود که این عطر را “آنیک گوتال” برای خودش طراحی کرده است. در رایحه این عطر از سمبل عشق، چیزی که می تواند دنیا را به حرکت د رآورد استفاده شده است. در رایحه این عطر از ۳ نت پایه گلف عنبر و مشک استفاده شده است. برای نت گل از گل­های زنبق، پیچ امین الدوله و سنبل به همراه رز ترکی، یاس فرانسوی و میموسل هندی به همراه نت­های میوه استفاده شده است. در نت شرقی عنبر از نت عنبر، وانیل و مرمر استفاده شده است. در نت مشک نیز از مشک بالساما استفاده شده است که مامدگاری فراوانی دارد. این عطر در سال ۱۹۹۶ به بازار معرفی شد.

  • “هادریین ابسُلو”

۱۸

 

 

Buy-Now-button

مردانه

عطری با رایحه مرکبات و مردانه. نت ابتدایی در این عطر شامل لیمو، آلدهید، ترنج و مرکبات است. در نت میانی از لیمو سیسیلی، مندارین و یلانگ یلانگ استفاده شده است. نت پایه نیز شامل درخت سرو است.

  • ” اوق اِکسکوییز”

۱۹

 

 

Buy-Now-button

 

زنانه

نام این عطر در فرانسه به معنای ساعت استثنایی است که بر می­گردد به زمان گرگ و میش که در رنگ آسمان به حالتی خاص و زیبا در میآید. این عطر یکی از عطرهای بسیار خاص و نوستالژیکی است که توسط ” ایزابیل دایِن” و “آنیک گوتال” در سال ۱۹۸۴ طراحی و به بازار معرفی شده است. این عطر نیز مانند بسیاری از عطرهای طراحی شده توسط ” انیک گوتال” سمبلی از عشق و رابطه رمانتیک است. در این برای نت پایه و میانی از زنبق استفاده شده است که این کار باعث شده است که این عطر نسبت به سایر عطرهای این برند خاص و متمایز باشد. در رایحه ” اوق اِکسک.ییز” از رز ترکی به همراه چوب صندل در کنار نت زنبق استفاده شده است. ترکیبی که در سایر عطرها کمتر دیده شده است. این عطر برای قرارهای عاشقانه با شاهزاده رویاها مناسب است. در این عطر سعی شده است که جذابیت در کنار بلند مرتبگی و لطافت زنانه  نشان داده شود.

  • “لا موگِت”

۲۰

 

 

Buy-Now-button

 

زنانه

عطری با رایحه گل که در سال ۲۰۰۱ به بازار معرفی شده است. طراح این عطر ” ایزابِل دایِن” است. در این عطر از ترکیباتی مثل بنزنف زنبق وحشی، توت قرمز و رز استفاده شده است.

  • “لَ ویولِت”

۲۱

 

 

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری است که در آن بیشتر از نت گل بنفشه استفاده شده است و سمبلی است  از خاطرات یک عصر بهاری، پشت میز عصرانه با یک فنجان چایی، کیک و یک گلدان گل بنفشه و رایحه­ای که د رفضای اتاق پیچیده است. در این عطر از ترکیباتی مثل گل­های بنفشه، به همراه برگ آن­ها، رز ترکی که سمبل جوانیف شادابی و در عین حال کلاسیک بودن است استفاده شده است. ” ایزابل دایِن” و ” کامیل گوتال” این عطر را در سال ۲۰۰۱ به بازار معرفی کرده اند.

  • ” لَ شوقه فوی”

۲۲

 

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری با رایحه گل به همراه گیاهان معطر. در این عطر در نت ابتدایی از گل به همراه گیاهان معطر استفاده شده است و در نت پایه نیز سعی شده است که بیشتر از یاس امین­الدوله استفاده شود. این عطر توسط دختر “آنیک گوتال”، “کامیلا گوتال” به همراه ” ایزابیل دایِن” یکی از برترین طراحان عطر، طراحی شده است. این عطر یادآور خاطرات دوران کودکی “کامیل” در جنوب فرانسه است. روزهای بهاری و آفتابی جنوب فرانسه در کنار ساحل و بازی­های دوران کودکی. زمانی که او و سایر دختران فامیل تاج­های گلی از یاس امینالوله بر سر داشتند و در هوای آزاد و بهاری بازی می­کردند. این عطر سمبلی است از خاطرات شاد و ناب و پر از هیجان دوران کودکی.

رایحه یاس امین الدوله بسیار لطیف، خاص و رویایی است به خصوص وقتی که از نت­های گیاهان خوشبو و معطر نیز در کنار آن استفاده شود. عطر گل نرگس و یاس در اولین روزهای بهاریف رایحه پایه این عطر را تشکیل می­دهد. “لس شوقه فویل” در سال ۲۰۰۲ به بازار معرفی شد.

 

 

دوستان ارشاکویی عزیز ، با کلیک برروی دکمه خرید کنید ، می توانید به صفحه عطر مورد نظر رد فروشگاه اینترنتی ارشاکو رفته و نسبت به خرید آن عطر اقدام کنید و نیز با کلیک بر روی عطر هم اکنون سفارش دهید می توانید عطر مورد نظر خود را از فروشگاه ارشاکو سفارش دهید تا در صورت موجود بودن در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا