معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند بربری

 

  • ” بِربری بریت اسپلش فور مَن”

 

esplash

 

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد و ورژن جدیدی از “بربری بریت فور مِن” محصول سال ۲۰۰۴ میلادی است. در این عطر سعی شده است تا از نمادهای شهر صنعتی لندن ئ تابستانای داغ این شهر استفاده شود. رایحه این عطر بسیار آرامبخش و پر طراوت است و در آن از ترکیبات رز ماری استفاده شده است. در نت میانی این عطر از نتهای آبی و چوب به همراه خزه استفاده شده است. این عطر ئر اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • “بربری بریت سامر فور مَن”

summer

 

 

buy

 

مردانه

رایحه این عطر تلفیقی است از عطرهای بریت مردانه و زنانه به همراه “بربری سامر فور مَن” و “بربری سامر فور وُمَن”. “بریت سامر فور مَن” در نت ابتدایی خود شامل ترکیباتی مثل زنجبیل، لیمو، ماندارین و هل. در نت میانی آن از چوب رز، نعناع هندی و سدر است. در نت پایانی از مشک، وتیوِر و دانهای تونکا استفاده شده است. این عطر به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. طذاحی این عطر بر عهده ” سونیا کنستانت” است.

 

  • “بربری بریت سامر فور وُمَن”

brit summer

 

 

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر نیز مانند ورژن مردان از رایحه عطرهایی مانند عطرهای بریت مردانه و زنانه به همراه “بربری سامر فور مَن” و “بربری سامر فور وُمَن” استفاده کرده است. در نت ابتدایی این عطر از نتهای پر نشاطی مثل چای، لیمو، گلابی و بادام سبز استفاده شده است. در نت میانی از بادام شیرین، و گلهای کمیاب استفاده شده است. نت پایانی شامل مشک سفید، عنبر و ماهوگونی است. این عطر به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” بربری لاندن فور مَن ۲۰۰۹”

london special

 

 

 

Buy-Now-button

برند “بربری” یک جفت عطر جدید مردانه و زنانه با نام “بربری لاندن” تولید کرده است که در اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شده است. عطر مردانه توسط ” آنتونی مزوندیو” طراحی شده است. ر نت ابتدایی این عطر از ترکیبات چوب و ادویه  به همراه نت میوه، لیمو، آناناس سبز و توت استفاده شده است. در نت میانی نیز از اسطوخودوس، نتای آبی و دریایی استفاده شده است. در نت پایه از نتهای قوی به همراه چوب و عنبر استفاده شدهاست. طراحی شیشه این عطر مانند شیشه ورژن ۲۰۰۸ این عطر طراحی شده است. شکل مستطیلی این یشهها معروف است.رنگ شیشه عطر مردانه  خاکستری است و این خود نمادی از مردانه بودن رایحه این عطر است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در بازار عطر موجود است.

  • “بربری لاندن فور وُمَن اسپشیال ادیشن ۲۰۰۹”

 

۵

 

 

 Buy-Now-button

این عطر ورژن زنانه عطر ” بربری لاندن فور مَن اسپشیال ادیشن ۲۰۰۹” است. طراحی” بربری لاندن فور وُمَن اسپشیال ادیشن ۲۰۰۹” بر عهده دومینیک رُپیون” است. در نت ابتدایی این عطر از نتهای ماندارین و گریپ فروت  و فلفل صورتی استفاده شده است. در نت میانی از شکوفه های مختلف به همراه گلبرگهای گل رز انگلیسی زنبق وحشی سیکلمه استفاده شده است. در نت پایانی این عطر از نتهای چوب و مشک استفاده شده است.  شیشه این عطر شبیه به ورژن ۲۰۰۸ این عطر طراحی شده است. بر روی شیشه این عطر از طرحهای بسیار خاص استفاده شده است و رنگای بکار رفته برای آن بیشتر در تم رنگی بنفش و صورتی است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

  • “بربری لاندن اسپشیال ادیشن فور مَن”

۶

 

buy

مردانه

این عطر متقارن با ورژن زنانهاش در اکتبر سال ۲۰۰۸ میلادی به صورت تعداد محدودی به بازار عطر معرفی شد. در طراحی این عطر از سمبلهای رنگی فصل پاییز استفاده شده است. شیشه این عطر دارای کاور جنس ابریشمی است. برای بسته بندی این عطر از طراحی بسیار خاصی استفاده شده است. طراحی رایحه ” بربری لاندن اسپشیال ادیشن فور مِن” توسط ” آنتونی مزوندیو” طراحی شده است. در رایحه این عطر از نتهای مرکبات، چوب و ادویه استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر از ترنج، فلفل، دارچین و سیب سبز استفاده شده است. نت میانی ترکیبی از اسطوخودوس و رزماری به همراه بنفشه و فرزیا استفاده شده است. نت پایانی این عطر ترکیبی گلسنگ، نعناع هندی، مشک و عنبر است. این عطر در اندازهای ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” بربری لاندن اسپشیال ادیشن فور وُمَن”

۷

 

buy

زنانه

این عطر ورژن زنانه عطر مردانه ” بربری لاندن اسپشیال ادیشن است” نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از گریپ فروت، هلو و فلفل سیاه است. نت میانی شامل لاله سفید، رز و موم عسل است. در نت پایانی از نعناع هندی، ماهاگونی و مشک استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” دومینیک رُپیون” است که برای طراحی این عطر از تلفیق نمادهای سنتی و مدن هم در رایحه و هم در کیفیت استفاده کرده است.

  • “لاندن”

۸

 

 

buy

زنانه

این عطر نمادی از شهرهای قدیمی است. در رایحه این عطر از نتای احساسی گل مانند یاس در نت میانی استفاده شده است. رایحه این عطر در نت ابتدایی شامل ترکیبی از رز، عسل به همراه نتای میوه است. در نت میانی از یاس، گل تیاره و گلهای کمیاب استفاده شده است. نت پایانی شامل ترکیبی از چوب، مشک و گلبرگهای مخملی رز  است. این عطر در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط ” دومینیک رُپیون” طراحی شده است. در تبلیغات این عطر ” یوهان گرافود” با این برند همکاری داشته است.

  • مستر بربری”

۱۰

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر در ماه اپریل سال ۲۰۱۵ وارد بازار عطر شد. این عطر ورژن مردانه عطر ” مستر بربری” است در سال ۲۰۱۴ توسط این برند به بازار عطر معرفی شد. طراحی این عطر بر عهده ” فرانسیس کوکجیان” بوده است. رایحه ” مستر بربری” کلاسیک و آرامبخش است و در طراحی آن از رایحه عطرهای بسیار معروفی استفاده شده است. دررایحه این عطر از ترکیب چوب به همراه گیاهان سبز خوشبو استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل گریپ فروت، هل و ترنج است. نت میانی شامل گلبرگهای گل بیرچ، روغن جوز و سدر است. در نت پایانی از ترکیباتی مثل چوب صندل، وتیوِر و چوب گایاک استاده شده است.برای تزیین شیشه این عطر از پارچه گاواردین استفاده شده است. در تبلیغات این عطر از چهره معروف ” جاش وایت هاوس” به همراه ” آمبر اندرسون و استیو مک کویین” دعوت به همکاری شده است. این عطر در اندازههای ۳۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

 

  • “مای بربری”

۱۱

buy

 

زنانه

در رایحه این عطر سعی شده است تا از رایحه باغ باران خورده به همراه رایحه هوای بهاری لندن بعد از باران استفاده شود. در واقع تولید این عطر نشانی از خلاقیت برند ” بربری” در تولید و طراحی عطر است.  بر اساس گفته مدیر این برند، این عطر رایجه ای خاص دارد و میتوان از آن در هر زمان و مکانی استفاده کرد. چه در مجالس رسمی و چه در مراسم دوستانه و غیر رسمی. در واقع رایحه این عطر پایهای است برای تولید عطرهایی که بعد از این عطر تولید میشوند. رایحه ” مای بربری” بر اساس نتهای گل به همراه فلفل است که قدرت بوی آن به دلیل استفاده از فلفل است. نت ابتدایی این عطر شامل گلابی شیرین و نتهای مرکبات مانند ترنج است. در نت میانی این عطر نیز از ترکیب میخک، فرزیا و به طلایی استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل نعناع هندی و رز است. طراحی این عطر بر عهده ” فرانسیس کورکجیان” بوده است. جنس بطری این عطر شیشه است و برای طراحی آن از پارچه ساتن استفاده شده است. رنگ این عطر به رنگ عسلی است. این عطر در اندازههای ۳۰، ۵۰، ۹۰ و ۹۰۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است. به همراه این عطر ژل حمام ۲۴۰ میل، لوسیون بدن ۱۰۰ میل و دیودورانت نیز در جعبه این عطر قرار داده شده است.

  • ” مای بربری بلک”

۱۲

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۱۶ میلادی است و به صورت آب آرایشی به بازار عرضه شده است. نت ابتدایی این عطر از گل یاس تشکیل شده است. برای نت میانی این عطر نیز از رز و هلو استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی است از عنبر و نعناع هندی. طراحی این عطر بر عهده ” فرانسیس کورکجیان بوده است.

  • ” مای بربری او دو تویلت”

۱۳

 

Buy-Now-button

زنانه

عطر “مای بربری” در سال ۲۰۱۴ به صورت آب عطر به بازار عرضه شد اما در سال ۲۰۱۵، “مای بربری اُ دو تویلت” به صورت آب آرایشی به بازار عطر عرضه شد که توسط ” فرانسیس کورکجیان” طراحی شده است. این عطر در واقه رایحه این پر طراوت و لطیفتری نسبت به ورژن اصلیش یعنی ” مای بربری” دارد. نت ابتدایی آن از شکوفههای لیمو و گلابی شیرین تشکیل شده است. برای نت میانی از شکوفه هلو، گلهای کمیاب و فرزیا استفاده شده است. نت پایانی شامل ترکیبی از رز، خزه سفید و مشک است. در تبلیغات این عطر دو مدل معروف انگلیسی به نامهای ” کیت موس” و ” کارا دلوینگ” با برند ” بربری” همکاری داشتهاند. طراحی شیشه این عطر شبیه به طراحی شیشه اصلی است فقط رنگ آن رز گلد است. این عطر در اندازههای ۵۰ و ۹۰ میل در بازار موجود است.

  • “مای بربری فِستیو اُ دو پرفیوم”

 

۱۴

Buy-Now-button

زنانه

در مجموعه ” مای بربری” برند ” بربری” سعی کرده است تا نظر تمام طرفداران عطرهای این برند را تامین کند. عطر ” مای بربری فستیو اس دو پرفیوم” یکی از عطرهایی ایت که د رآن از طیف گستردهای از نتهای گل استفاده شده است. این عطر توسط ” فرانسیس کورکیجان” در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید و به بازار عطر عرضه شده است. در این عطر از رایحه  عطر “بربری لاندن” زنانه که ته مایه باران دارد، الهام گرفته شده است. رایحه این عطر پیچیده، بر پایه گل و مدرن طراحی شده است. رایحه این عطر بسیار درخشان و خاص است و رنگ بکاررفته برای طراحی شیشه عطر، نشان دهنده این واقعیت است. همچنین بکارگیری ربان طلایی در طراحی شیشه این عطر نیز نشاندهنده رایحه درخشان و جذاب این عطر است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیب گلابی شیرین، ترنج و نتهای سبز گیاه میخک است. در نت میانی از به طلایی، گل، عسل و فرزیا استفاده شده است. برای نت پایانی نیز ترکیب نعناع هندی و رز بکار رفته است. “مای بربری فستیو اُ دو پرفیوم” در اندازه ۹۰ میل به صورت آب عطر در بازار از اواسط سال ۲۰۱۵ موجود است.

 

  • ” مای بربری لیمیتِد ادیشِن”

 

۱۵

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در تعطیلات تابستانی سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. تعداد تولیدی این عطر محدود بود و در تولید آن یکی از برندهای لاکچری فرانسه با برند ” بربری” همکاری داشته است. این عطر همراه با یک ست آرایشی شامل لاک قرمز، یک شمع معطر با رایحه زعفران و یک پک پودر براق کننده صورت به بازار عرضه شد. در طراحی شیشه ” مای بربری لیمیتِد ادیشن” از ربان قرمز استفاده شده است. این عطر در اندازه ۹۰ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است و طراحی آن توسط ” فرانسیس کوکیجان” انجام شده است.

  • ” سوسایتی”

۱۶

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر زنانه یکی از عطرهای کلاسیک برند ” بربری” است که در سال ۱۹۹۱ به بازار عرضه شد. در رایحه این عطر از ترکیباتی مثل لیمو، گل به همراه نتهای تند و خاص مرسوم آن دوره استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی و آب عطر در بازار موجود است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا