عطر با رایحه گل های سفیدمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

بهترین عطر و ادکلن با بو و رایحه شکوفه نارنگی

معرفی عطر ها با اسانس شکوفه نارنگی

ویژگی های شکوفه نارنگی 

درخت نارنگی اندزه نسبتا کوچکی دارد که در ایران به عنوان یک میوه پر طرفدار شناخته می شود. یکی از گل ها و یا شکوفه هایی که رایحه آن در ساخت عطر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، شکوفه نارنگی است. نارنگی (نام علمی: ‘Citrus tangerina’) یکی از میوه‌ها از تیره مرکبات است. نارنگی در فصل پاییز میوه می دهد و شکوفه های آن در تعداد خیلی زیاد روی یک درخت رشد می کنند که در نهایت میوه های نارنجی رنگ خوبی از شکوفه به دست می آید.

این میوه با رنگ نارنگی به نام بندر طنجه (فرانسوی) در مراکش نامگذاری شد که برای اولین بار در سال 1841 از آنجا به اروپا صادر شد. در ابتدا این میوه را “نارنگی ماندارین” می نامیدند (درست مانند “پرتقال ماندارین”)، اما سپس نام آن را فقط به نارنگی تغییر دادند. نارنگی همان میوه نارنگی است که نارنگی نسبت به پرتقال کوچک‌تر است، و مزهٔ ترش و شیرین تری دارد. شکوفه های سفید نارنگی عطر و بوی خوبی دارند و عطر و ادکلن زیادی می توان معرفی کرد که با رایحه شکوفه نارنگی باشد و شباهت زیادی به عطر با رایحه نارنگی دارد.

استفاده از مرکبات مختلف در تولید عطر مرسوم است که این رایحه ها معمولا ترش و خنک هستند و بوی بسیار خاصی را به وجود می آورند که حس تازگی را القا می کند. شکوفه این میوه نارنگی و سایر مرکبات نیز در تولید عطر مورد استفاده قرار می گیرد. شکوفه ها در فصل بهار و بعد از زمستان که درخت به خواب رفته و هیچ شاخ و برگی ندارد به وجود می آیند. در فصل بهار درخت نارنگی شکوفه های خیلی زیبایی را به نمایش می دهد که بوی خاصی دارند. شکوفه درخت نارنگی دارای رنگ سفید با گل برگ های کوچک است.

در عطر سازی از شکوفه نارنگی که بوی خاصی دارد برای تولید عطر و ادکلن استفاده می شود. در واقع عصاره این گل زیبا را خارج کرده و در عطر استفاده می کنند. رایحه و بوی شکوفه نارنگی شبیه به میوه نارنگی و رایحه گلی است که ترکیب بی نظیری است و بعد از استشمام این بود حس بهتری به شما دست خواهد داد. عطر هایی با این رایحه برای فصل های گرم سال به طور معمول استفاده می شوند که تازگی و خنکی را به ارمغان می آورد. عطر های زیادی در جهان با این رایحه ساخته شده اند که توانسته اند نظر افراد خیلی زیادی را به خود جلب کنند و جزو بهترین عطر های جهان باشند.

عطر و ادکلن زنانه موسچینو گلامور ادوپرفیوم Moschino Glamour edp for women

موسچینو گلامور
موسچینو گلامور

ادکلن موسچینو گلامور از گروه بویایی عطر های گلی است که برای زنان طراحی و ساخته شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یک اکسیر جادویی، کاملا جذب کننده و اغوا کننده، عطری جدید توسط موسکینو، Glamourand نامگذاری شد که به طور انحصاری در نمایشگاه TFWA در کن، در اکتبر 2008 ارائه شد.

این عطر از آب میوه و گلبرگ های گل تشکیل شده است که بوی خاصی دارد و حواس و تخیل فرد را درگیر می کند.

Moschino Glamour با آکوردهای درخشان نت اولیه شکوفه نارنگی ، متبلور با هماهنگی رایحه های نمک دریایی باز می شود. نت میانی شامل کنتراست از مواد است و رایحه های مخملی هیبیسکوس و ارکیده کاتلیا همراه با نت شفاف گل نیلوفر آبی را برجسته می کند. نت های پایه، از کهربا و سدر پیچیده شده و با مشک سفید معرفی می شود.

عطر  زنانه گلامور با دوزی از ظرافت و زرق و برق، به شکل قلب ، در ظرافت های درخشان و کلاسیک ساخته شده است. به صورت هارمونیک غنی می شود و شکل، تناسبات و هنر این نسخه را برجسته می کند.

ظرف کریستالی با پوشش طلایی و درپوش قرمز نشان دهنده دورانی از زرق و برق است که مجلل، زنانه و حسی است. کارتن بیرونی در ترکیبی از قرمز و طلایی ارائه شد که بیانگر حسی شیک از تجمل و بعد جدیدی از زنانگی است.

کمپین تبلیغاتی در پاریس ساخته شد که عکاس مسئول پوستر تبلیغاتی Patrick Demarchelier و مدل چهره عطر ماریا کارلا بوسکونو است.

رایحه غالب به کار رفته در عطر ادپرفیوم از نت های گلی، گل های سفید و نمکی است که برای استفاده در روز های 4 فصل به خصوص پاییز استفاده می شود.

عطر زنانه موسچینو در کالکشن Glamour قرار می گیرد که با عطر موسچینو پینک بوگت ادوتویلت Moschino Pink Bouquet هم گروه است.

رایحه غالب به کار رفته در این ادکلن زنانه با عطر زنانه کاچارل (کاشارل) آمور آمو شبیه است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر دکمه خرید را بفشارید.

خرید از ارشاکو

عطر زنانه آگاتا آن متین پاریس ادو تویلت agatha un matin a paris for women edt

آگاتا آن متین پاریس
آگاتا آن متین پاریس

عطر آگاتا برای زنان طراحی شده است که از گروه بویایی عطر های شرقی است.

در سال 2014 عرضه شد که سازنده و طراح اصلی این عطر Jean Jacques است.

نت های ابتدایی زردآلو، شکوفه نارنگی و هلو هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، یاسمن و اسمانتوس. نت های پایه کارامل، وانیل و چوب صندل هستند.

رایحه غالب به کار رفته در عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا از گل های سفید، میوه ها و نت شیرین است که عطری شیرین را به وجود آورده است.

بهترین زمان برای استفاده از عطر ادوتویلت در فصل بهار و تابستان به صورت استفاده روزانه است.

عطر آگاتا آن متین در کالکشن Paris است که با عطر زنانه آگاتا ال امور  پاریس ادو تویلت هم گروه است.

رایحه مشابه ادکلن آن متین پاریس در عطر زنانه رانس 1795 اوژنی ادوپرفیوم  rance 1795 eugenie احساس می شود.

خرید از ارشاکو

سوالات متداول:

شکوفه نارنگی جز کدام گروه بویایی در دنیای عطر و ادکلن است؟

از گروه بویایی گلهای سفید است و در آغاز رایحه ای شبیه مرکبات آبدار است سپس به رایحه ی شکوفه های پرتقال با ظرافت بیشتر تبدیل می شود، و در پایان رایحه ی گلدار و معطر و متعادل و تابستانی دارند.

بهترین عطر های زنانه با رایحه شکوفه نارنگی کدامند؟

عطر زنانه آگاتا آن متین پاریس ادو تویلت و عطر و ادکلن زنانه موسچینو گلامور ادوپرفیوم

عطر با رایحه شکوفه نارنگی مناسب چه کسانی است؟

مناسب افرادی که از رایحه گل های سفید لذت می برند.

در آخر:

مجله اینترنتی ارشاکو بهترین عطر و ادکلن با رایحه و بوی نارنگی را در این مقاله معرفی و بررسی شده اند با اینکه در ایران تعداد محدودی از این عطر ها وجود دارند شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان عطر  ارشاکو از طریق لینک تماس با ما در ارتباط باشید.

تماس با ارشاکو
تماس با ارشاکو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا