گوناگون

سفر به ناشناخته های گردشگری درگز

یکی از تفریحاتی که ما در زندگی بسیار دوست داریم، گردش و سفر است. سفر به جاهایی که قبلا نرفته ایم و یا سفر به جاهایی که در آن ها خاطره های فراوانی داریم. گاهی سفر به مکان هایی که برایمان جدید و ناشناخته است بیش تر لذت دارد و اغلبمان سعی می کنیم برای سفر خود مکان هایی را انتخاب کنیم که قبلا نرفته ایم و برایمان جدید و جذاب است. ولی همین شناسایی جاای ناشناخته و یا بهتر بگویم ، جاهای کمتر شناخته شده کار راحتی شاید نباشد. چرا که محلی که شناخته شده است توسط بسیاری از مردم بازدید شده و خواه و ناخواه ما هم چیزهایی می دانیم و ممکن است تصاویری از آن را دیده باشیم. ولی دیدن در تصویر تا گردش کردن به صورت واقعی در آن محل با هم تفاوت بسیاری دارند. گوناگون امروز و این مطلب را به معرفی یک شهر و یک منطقه زیبا و گردشگری ؛ اختصاص می دهیم.

وقتی نام گردشگری می آید ناخودآگاه در ذهن مکان هایی تداعی می شود که سرسبز باشد و یا دارای چشم اندازهای طبیعی باشد. شهری که معرفی می شود هم از لحاظ چشم انداز های طبیعی غنی است و هم از لحاظ اماکن تاریخی فوق العاده می باشد. کافیست شما اطلاعات پایه ای از این منطقه داشته باشید و قصد سفر به آنجا را در برنامه خود بگنجانید تا خیلی زود شاهد مردم داری و میهمان نوازی مردمان این شهر زیبا و تاریخی هم باشید.

درگز. شهر درگز از شهرستان های استان خراسان رضوی . در شمال شرقی کشور عزیز ایران. یک شهر مرزی، نیمه کوهستانی با تاریخی غنی که از نظر آب و هوای منطقه ای بسیار خاص است. درگز با وجود اماکن تاریخی و داشتن مشاهیر بسیاری که دارد و همینطور علیرغم داشتن طبیعت زیبا و گردشگری به خصوص در فصل بهار و پاییز ، کمتر شناخته شده است.

در این مطلب تنها به معرفی تصویری برخی از مکان های گردشگری و دیدنی این شهر زیبا می پردازیم که متعلق به یک منطقه گردشگری از شهرستان درگز است که به تفرجگاه چرلاق معروف است. شما می توانید یک سفر کوتاه به این شهر داشته باشید و برای کشف زیبایی های نهفته و ناشناخته آن و گردش در گوه ها و دامنه ها، حیات وحش زیبا و بکر و تاریخ غنی اسن شهر دفتر خاطرات خود را آماده کنید.







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا