عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر زنانه پیشنهادی مناسب متولدین دی

خرید عطر زنانه از میان هزاران برند و رایحه متفاوت کار بسیار دشواری به نظر می رسد. این در حالی است که اگر هر فرد با توجه به ماه تولد خود ، رایحه ای متناسب با روحیات و هماهنگ با شخصیت خود انتخاب کند ، این دشواری به حداقل خواهد رسید. این موضوع برای خانم های به روز دی ماهی نیز صدق می کند. متولدین دی ماه بانوانی جاه طلب ، کد بانو ، منظم ، تا حدودی لجباز و زود رنج ، همیشه آراسته و خوش لباس ، به فکر تامین معاش زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخوردار از موقعیت های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت به نظر می رسد.

. با توجه به روحیه هنری در خانم های دی ماهی ، این افراد بهتر است از رایحه ی ملایم و شیرین برای ابراز شخصیت خود به دیگران استفاده کنند. عطر های شیرین به خوبی با ویژگی های متولدین این ماه اجین می شود و تصویری مناسب از آنها در ذهن دیگران ایجاد می کند. در ادامه ما به شما 7 عطر زنانه با رایحه ملایم و شیرین معرفی خواهیم کرد تا نیمی از راه را در انتخاب عطر مناسب خود هموار کرده باشیم و بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.

1.عطر زنانه لانکوم ترزور مدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose

لانکوم ترزور مدنایت رز

عطر زنانه مدنایت رز از برند بسیار محبوب لانکوم که شهرت فراوانی در زمینه لوازم آرایشی را به خود اختصاص داده است ، در سال 2011 روانه بازار شد. این عطر زنانه در یک شیشه ی زیبا با رنگ بنفش جای گرفته است و رایحه ای اغواکننده را به مشام می رساند. چهره ی تبلیغاتی این عطر زنانه را اما واتسون بازیگر مطرح آمریکایی که همه ی ما او را به خاطر نقش آفرینی در سری فیلم های محبوب هری پاتر به خاطر داریم ، بر عهده داشته است. ماندگاری و پخش بوی عالی از ویژگی های قابل ستایش این عطر زنانه می باشد. رایحه ی این ادکلن زنانه با ترکیبی از رز و تمشک آغاز شده و با گذشت زمان بوی یاس ، گل صد تومانی و فلفل قرمز از آن ساطع می شود. در نهایت نیز عطری از مشک و سدر را از خود برجای می گذارد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : رز ، تمشک

رایحه میانی : یاس ، گل صد تومانی ، فلفل قرمز

رایحه پایه : مشک ، سدر

2.عطر زنانه آمواج بلاسم لاو Amouage Blossom Love

آمواج بلاسم لاو

 

عطر زنانه بلاسم لاو از برند لوکس آمواج در سال 2017 به بازار آمد. رایحه ی این عطر زنانه حالتی مدرن و لوکس داشته و مخصوص خانم هایی است که شیک پوشی را در اولویت استایل خود قرار داده اند. ادکلن زنانه بلاسم لاو داستانی عاشقانه و پرشور را روایت می کند. ترکیب دلفریب این عطر زنانه شما را مسخ خود می کند. رایحه ی ادکلن زنانه بلاسم لاو با عطر ترنج و آفتابگردان بنفش شروع شده و رفته رفته به سمت ترکیبی از عطر شکوفه های گیلاس ، لیکور بادام ، یلانگ یلانگ و گل رز می رود. در انتها رایحه ای اغواگر از چوب عنبر ، وانیل ، دانه تونکا و جیر از این عطر باقی می ماند. عطرهای زنانه آمواج در گروه ادکلن های گران قیمت و لوکس جای می گیرد و این جایگاه را مدیون ماندگاری فوق العاده در کنار پخش بوی عالی خود می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، آفتابگردان بنفش

رایحه میانی : یلانگ یلانگ ، رز ، لیکور بادام ، شکوفه گیلاس

رایحه پایه : عنبر ، دانه تونکا ، جیر ، وانیل

3.عطر زنانه والنتینو راک اند رز Valentino Rock ‘n Rose

والنتینو راک اند رز

عطر زنانه والنتینو راک اند رز با رایحه ی ملایم و شیرین خود در سال 2006 وارد بازار شد. ادکلن زنانه راک اند رز رایحه ای بهاری و بسیار لطیف دارد که کاملا با سلایق هنرمندانه ی متولدین دی سازگاری دارد. حس نرمی و سفیدی خاصی که این عطر به فرد منتقل می کند از شاخصه های مهمی است که باید بدان اشاره کرد. استفاده از این عطر زنانه در فصل بهار بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید ، چرا که رایحه ی آن هماهنگی باورنکردنی ای میان شما و طبیعت بوجود خواهد آورد. برند والنتینو مخصوص کسانی است که روحیه ی لطیفی داشته و می خواهند مهربانی و حس خوب خود را به دیگران نیز منتقل کنند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

4.عطر زنانه بربری بریت Burberry Brit

بربری بریت

 

عطر زنانه بربری بریت از سال 2003 تا کنون جزو پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای زنانه به شمار می رود. رایحه ی ملایم و شیرینی که این عطر زنانه به خود اختصاص داده است ، در نت اولیه ی خود دارای ترکیبی از لیمو ترش و گلابی می باشد. این رایحه با گذشت زمان به رایحه ی بادام درختی و قند می گراید و در نهایت با بوی خوشی از ادغام لوبیا تونکا و وانیل خاتمه می یابد. ادکلن زنانه بربری بریت با داشتن رایحه ای ملایم و شیرین ، برای روزهای سرد زمستانی انتخابی مناسب بوده و حس آرامش و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. این برند انگلیسی به خوبی توانسته حس جاه طلبی و طعنه آمیزانه ی بریتانیایی خود را به کمک این رایحه منتقل کند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ترش ، بادام درختی ، گلابی

رایحه میانی : بادام درختی ، صد تومانی چینی ، قند

رایحه پایه : لوبیا تونکا ، آمبراروم ، ماهون ، وانیل

5.عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن  Dior Hypnotic Poison

دیور هیپنوتیک پویزن

 

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن با رایحه ی شیرین و گرمی که دارد برای استفاده در فصول سرد سال بسیار توصیه می شود. رایحه ی دلفریبی که از نت های این عطر زنانه جادویی برمی خیزد ، حس اغواگر و تحریک کننده ای را در شما بوجود خواهد آورد. ادکلن زنانه هیپنوتیک پویزن از جمله عطرهای زنانه پرفروش برند دیور به حساب می آید که به خوبی توانسته اصالت فرانسوی خود را در همان نت های اولیه که برگرفته از ترکیب میوه ای شامل زردآلو ، آلوی سیاه و نارگیل می باشد ، بازگو کند. این طعم میوه ای رفته رفته و با گذشت زمان جای خود را به رایحه ای گلی می دهند. ترکیبی از گل های مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، چوب رزوود برزیلی و زیره ، راز رایحه ی جادویی پویزن را برملا می کند. در انتها نیز رایحه ای از چوب صندل ، بادام ، وانیل و مشک با ایجاد تعادل میان جسم و روح ، سبب تقویت تمرکز و ایجاد حس آرامش و در نتیجه افزایش نشاط و سرزندگی در شما می شود. رنگ سرخ بطری عطر زنانه هیپنوتیک پویزن با هاله ای مشکی در هم آمیخته و حسی رازآلود به آن بخشیده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زرد آلو ، آلوی سیاه ، نارگیل

رایحه میانی : گل مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، رزوود برزیلی ، زیره سیاه

رایحه پایه : چوب صندل ، بادام ، وانیل ، مشک

6.عطر زنانه تام فورد وایت پچولی Tom Ford White Patchouli

تام فورد وایت پچولی

 

عطر زنانه تام فورد وایت پچولی از سال 2008 تا الآن به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب خانم ها به شمار می رود. این عطر زنانه در ظاهری شیک و به رنگ سفید براق عرضه می شود که نشان دهنده ی رایحه ی کلاسیک و خاص درون خود می باشد. این رایحه ترکیبی از گل های معطر را در نت های آغازین و میانی خود دارد که در نهایت به ترکیبی از نت های چوبی ختم می شود.  این عطر زنانه تمام خصوصیات یک ادکلن زنانه را در خود جای داده است. ادکلن زنانه وایت پچولی انتخابی مناسب برای خانم های جوان و شیک پوشی است که روحیه ای لطیف و هنرمندانه دارند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گل صد تومانی ، گشنیز ، گل های سفید

رایحه میانی : یاسمین ، گل رز ، مشک ، گل خطمی

رایحه پایه : بخور ، نعناع هندی ، نت های چوبی

7.عطر زنانه ورساچه کوچر ویولت  Versace Couture Violet

ورساچه کوچر ویولت

عطر زنانه کوتور ویولت ، عطری جدید از برند ورساچه می باشد که با رایحه ای گلی و شیرین وارد بازار گردید. طراحی بطری این ادکلن زنانه بسیار شیک و منحصر بفرد بوده و با نقوش و رنگ مزتبط با رایحه ی درون خود آراسته شده است.  عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت ، که جزو کالکشن معروف و کلاسیک کمپانی ورساچه می باشد ، سمبلی از اتمسفر پیچیده ی دنیای لوکسیات را از خود به نمایش می گذارد. ترکیب عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت با رایحه ی بی نظیر و شگفت انگیزی از گل بنفشه ، میموس ، گل گاو زبان و حالت پودری مشک آغاز می شود . رایحه ی غالب گل بنفشه حس آزادی ، لطافت و آرامش قدم زدن در باغی مملو از گل های بنفشه را برای شما تداعی می کند. این عطر زنانه بهترین گزینه برای روزهای خنک بهاری و پاییزی می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گل بنفشه

رایحه میانی : سنبل ، سدر ، شمعدانی

رایحه پایه : مشک ، گل آفتابگردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا