معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر زنانه ویکتوریا سکرت لاو ادو پرفیوم (Love Eau de Parfum Victoria`s Secret)

برند ویکتوریا سکرت (با نام صحیح ویکتوریاز سیکرت) از سال 1977 فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی لباس زیر آغاز کرد .این برند توسط روی ریموند (Roy Raymond) تاسیس شد و برای اولین بار در شهر سان فرانسیسکو فروشگاه آن را افتتاح نمود .در دهه 1980 ویکتوریا سکرت وارد عرصه عطر و ادکلن شد و در سال 1989 اولین عطر خود را معرفی کرد .این برند تا به حال 301 عطر و ادکلن را تولید کرده که بیشتر آنها عطر زنانه و تعداد بسیار کمی عطر مردانه و عطرهای مشترک میباشند .

برند ویکتوریا سکرت در سال 2017 عطر جالبی را روانه بازار کرد که همراه آن چند نفر از مدل های معروف این برند داستان زندگی عاشقانه و نظرات خود در مورد عشق را نیز بیان کردند . عطر زنانه ویکتوریا سکرت لاو ادو پرفیوم در عین سادگی و ماندگاری رایحه ،نت های تشکیل دهنده کمی دارد و همین عامل باعث جذابیت بیشتر آن شده .لاو ادو پرفیوم با نت کاج ژونیپر آغاز میشود ،در میانه نت های خود زرد آلو و شکوفه زرد آلو و در انتها نت گل پنبه را دارد .علاوه بر خود عطر محصولات دیگر آن شامل رول دئودورانت ،کرم ،لوسیون ،بادی میست و ژل شستشو به بازار عرضه شده اند .

Alessandra Ambrosio یکی از مدل های ویکتوریا سکرت در مورد عشق اینطور میگوید: عشق یک حس متفاوت در زندگی شما خواهد بود .من همسر خودمو دارم ،بچه ها ،سگ و گربه و زندگی خودمو دارم به همین دلیل احساس خوشبختی خیلی زیادی دارم و خودم رو یک زن عاشق میدونم .

ویکتوریا سکرت عطر جدید خود را با توضیحاتی مانند توضیح بالا که از مدل های خود در مورد عشق ارائه داده بود معرفی کرد .عطر زنانه لاو ادو پرفیوم در حجم های 100 و 50 میل به بازار جهانی معرفی شده است .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله عطر زنانه ویکتوریا سکرت لاو ادو پرفیوم (Love Eau de Parfum Victoria`s Secret) با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا