آرایشی و زیبایی

چگونه بدون آرایش لب هایی صورتی داشته باشیم؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : داشتن لب هایی زیبا و خوش رنگ همواره یکی از فاکتورهای مهم زیبایی صورت محسوب می شود . اما چگونه می توان بدون آرایش و به صورت طبیعی لب هایی زیبا و صورتی رنگ داشت؟ آیا ممکن است ؟ ما به شما می گوییم که بله ، این امر ممکن خواهد بود تنها با رعایت چند نکته ساده . اگر شما هم مایل به دانستن این نکات زیبایی می باشید ، در ادامه این مطلب همراه ما بمانید …

 

عدم استفاده دخانیات 

یکی از دلایل اصلی تیره شدن رنگ لب ها استعمال دخانیات می باشد . اگر دوست دارید که لب های صورتی و زیبایی داشته باشید ، باید به شما بگوییم که اولین گام ترک سیگار و دخانیات در صورت مصرف آن ها می باشد .

 

به لب هایتان زبان نزنید

این عمل تبدیل به یک عادت برای بسیاری از افراد شده است که اشتباه محض می باشد . اگر شما هم جزو افرادی هستید که هرگاه احساس خشکی در لب های خود می کنند ، با زبانشان شروع به تر کردن لب هایشان می کنند ، بایستی بگوییم که این عادت خود را ترک کنید .

 

لب
لب

 

 

به بدن تان آب رسانی کنید 

برای داشتن لب هایی خوش رنگ زیبا و لطیف بایستی آبرسانی مناسبی به بدن تان داشته باشید . جهت انجام این کار می توانید روزانه مقدار مناسبی آب مصرف کرده و یا از میوه ها استفاده نمایید .

 

لب های تان را مرطوب نگه دارید
خیلی مهم است که همیشه لب های تان مرطوب باشد. لب های خشک و پوسته شده زمخت و فرسوده به نظر می رسند. وقتی در طول روز بیرون می روید، باید به لب های تان ضدآفتاب یا وازلین بزنید. اگر در محیط بسته هستید کره کاکائو به لب های تان بمالید، که یک مرهم طبیعی موثر برای صورتی کردن لب هاست.

 

لب
لب

 

از لب های تان لایه برداری کنید
لایه برداری لب ها، یکی از بهترین شیوه های طبیعی برای صورتی کردن آنها بدون صرف هزینه برای خرید لوازم آرایش گرانقیمت است. شب ها، پیش از خواب، با استفاده از یک مسواک نرم لب های تان را بسابید. با این کار نه تنها پوسته هاتی خشک و ترک خورده را از لب ها برمی دارید بلکه آن ها را نرم و لطیف هم می کنید.

 

لب هایتان را ماساژ دهید 

یکی از شیوه های آسان زیبا کردن لب ها بدون نیاز به هیچ لوازم آرایشی ای ، ماساژ دادن آن ها می باشد . با روغن بادام و آب لیمو ترش مرهمی بسازید و هر شب چند دقیقه پیش از خواب لب های تان را با این ترکیب ماساژ دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا