آرایشی و زیبایی

در بهار چگونه ارایش کنیم ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : با آغاز فصل بهار و آغاز فصل تغییرات بهتر است ما نیز با آن هم گام شده و تغییراتی را در زندگی خود ایجاد نماییم . این تغییرات می تواند شامل هرچیزی در زندگی باشد ، حتی شیوه آرایش کردنمان . امروز قصد داریم درباره آرایش کردن در فصل بهار با شما صحبت کنیم ، در ادامه مطلب همراه ما بمانید ….

 

رنگ عینک آفتابی 

برای بهار که شدت آفتاب به اندازه تابستان نیست، بهتر است از شیشه‌های روشن‌تر استفاده کنید و صد البته رنگی‌تر. می‌توانید عینک‌تان را به یکی از رنگ‌های مورد علاقه‌تان در طبیعت انتخاب کنید. شک نکنید که خوش‌تیپ‌تر هم خواهید شد.

 

 

انتخاب رژگونه 

بهتر است که در این فصل به سراغ استفاده از رژگونه ای روشن بروید . مثلا رژگونه هلویی انتخاب خوبی می تواند برای این فصل باشد .

 

نکته های آرایشی

ضدآفتاب البته از آن دست وسایل بهداشتی آرایشی است که باید در همه فصول استفاده شود

انتخاب رژلب 

سعی کنید با ورود به این فصل استفاده از رزلب های تیره را کاهش دهید . صورتی ، سرخابی ، آجری و نارنجی همگی باید در روشن‌ترین حالت مورد استفاده قرار بگیرند.

 

رنگی‌تر شوید
درست است که باید از رنگ‌های روشن‌تر در آرایش استفاده کنید،‌ ولی در عین حال می‌توانید نمایی از رنگ‌آمیزی طبیعت را در آرایش‌تان هم به کار ببندید؛ به خصوص وقتی پای مهمانی رفتن در میان است. بروید سراغ سایه‌های رنگی؛ سبز و آبی و هر رنگ دیگری اما در ملایم‌ترین شکل ممکن.

 

استفاده از کرم لب 

بهتر است که در همه فصول سال از این کرم ها استفاده کنید . به خصوص که بهار فصل آلرژی است و اگر شما فردی آلرژیک باشید، احتمال خشک شدن لب‌های‌تان زیاد است. به همین منظور کرم‌های بسیاری وجود دارد که برخی حتی با پایه کره تهیه شده‌اند تا چربی لازم را به پوست لب شما برسانند.

 

برس کشیدن صورت 

بهار فصلی است که میزان رخداد آلرژی در آن بسیار می باشد . بهتر است که در این فصل از برس های پاک کننده صورت هم در کنار لوازم ارایشی ضد حساسیت استفاده کنید . زمستان صورت‌تان را خشک کرده و حالا باید برای مصرف روزانه‌تان از این برس‌ها استفاده کنید تا هم گرده‌های طبیعی بهار را از روی صورت پاک کنید و هم اینکه پوستی سبک و لطیف داشته باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا