آرایشی و زیبایی

معرفی چند فر کننده ی NU ME

 

MAGIC WAND 19MM

بعد از کسب تجربه بسیار در زمینه ساخت انواع فر کننده ها , در نهایت و طی یک تحول جسورانه دستگاه فر کننده ی مجیک وند (  MAGIC WAND ) , از ۱۰۰ % تیتانیوم خالص تهیه شد . ظرفیت گرمایی بی نظیر , و تیتانیوم با کیفیت به شما فر های درشتی هدیه میدهد . فر های درشتی که هیچگاه حالت خود را از دست نمیدهند و صاف نمیشوند به دلیل طراحی ۱۹ میلی متری بدنه ی تیتانیومی آن است .

 

۱۱۱۱۱
MAGIC WAND 19MM

 

 

 

 

CLASSIC WAND 25MM

برند NuMe دستگاه فر کننده ی اصل دیگری با کیفیت فر کنندگی بالا تولید کرده که فرهایی نرم و درخشان باورنکردنی به شما میدهد . یون های منفی در سراسر سطح سرامیکی , به این دستگاه ظاهر براق و سالمی میدهد . بدنه ی ۲۵ میلی متری کلاسیک آن به شما این امکان را میدهد که موهای خود را به صورت کامل فر کنید و ظاهری معرکه داشته باشید .  بهترین راه برای افزایش حجم موهای بلند و متوسط , استفاده از دستگاه ۲۵ میلی متری است .

 

۲۲
CLASSIC WAND 25MM

 

 

 

 

CLASSIC WAND PEARL

مهندسان صنایع ابزار های برند NuMe برای تولید دستگاه های متناسب با سلامت و زیبایی مو در خط مقدم طراحی  قرار گرفتند . و در حال حاضر دستگاهی را تولید کردند که به شما طبیعی ترین فر های ممکن را میدهد . این دستگاه به عنوان جستجوگر فر های طبیعی شناخته شده است , شکل خاص بدنه ی این دستگاه فر ها را به موج های طبیعی تبدیل میکند .

۴۴
CLASSIC WAND PEARL

 

 

 

 

 

CLASSIC WAND REVERSE

این همیشه سعی کرده تا در فن آوری پرچم دار باشد و در این هدف خود موفق هم بوده است . این برند بیشترین تمرکز خود را بر تولید ابزار هایی با عملکرد بالا معطوف کرده است  و نتیجه ی آن چه بوده ؟ داشتن ظاهری حرفه ای , فر های نرم و شل مانند پری دریایی حالا به حقیقت پیوسته است .

 

۵۵
CLASSIC WAND REVERSE

 

 

 

 

 

MAGIC WAND 32MM

این دستگاه که از تیتانیوم خالص تهیه شده است نتیجه ی سالها تجربه و یک تغییر و تحول جسورانه است . Magic Wand 32 میلی متری برای ایجاد فر های درشت , نرم و ثابت عالی است . رویای داشتن مو های زیبا و براق دیگر به حقیقت پیوسته است . این دستگاه برای انواع مو از متوسط تا ضخیم مناسب است . پس دستگاه های دیگر را فراموش کنید .

 

۶۶
MAGIC WAND 32MM

 

 

 

 

MAGIC WAND 25MM

این دستگاه ۱۹ میلی متری از تیتانیوم خالص تهیه شده است . و در نوع خودش یک سوپراستار محسوب میشود که به شما انواع مختلف فر ها را میدهد که شما را بسیار متعجب میکند . مانند فر ها ی ساحلی , عاشقانه و طبیعی .

 

۷۷
MAGIC WAND 25MM

 

 

 

 

 

 

CLASSIC WAND 32MM

شکل منحصر به فرد فرکننده های NuMe که به شما فر های زیبا , خیالی در نصف زمان ابزار های دیگر میدهد .افزودن سنگ های تورمالین به سرامیک آن , این دستگاه را به یک ابزار لوکس تبدیل کرده است . سرامیک و تورمالین به سرعت داغ میشوند و نه تنها آسیبی به موهای شما نمیزنند بلکه به شما موهای براق و سالمی هدیه میدهند .یون های منفی در سراسر آن پخش شده اند و موهای حرفه ای وطبیعی که درخور شماست راایجاد میکند .

۸۸
CLASSIC WAND 32MM

 

 

 

 

 

 

CLASSIC WANDS 19MM

این دستگاه کلاسیک ۱۹ میلی متری به شما فرهای ریزی میدهد که برای افزایش حجم موهای کوتاه یا متوسط بسیار عالیست . که هر دسته مو را با دقت بالا فر میکنند ,همانطور که متخصصان صنعت آن را به این منظور ساخته اند . یون های منفی در سراسر تورمالین های تزریق شده به سرامیک , پخش شده اند که به شما موهایی نرم و براق میدهد .

۹۹
CLASSIC WANDS 19MM

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا